Grzesiekkbc 0 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam, koledzy od kiedy kupiłem swoją A4 mam problem z nią, a mianowicie powiedzmy, że jadę na 4 biegu mam 1500obr, wciskam pedał gazu na max i auto przyśpiesza obryty dochodza do 1800 i się zaczyna taki dźwięk dziwny i drgania pod nogą i na karoserii, dzieje się to do 2300obr i po przekroczeniu ich mija wszystko. Miał ktoś taki objaw może u siebie. Może coś poradzicie bo uciążliwe jest to zwłaszcza przy jeździe pod górkę w korku bo jadąc na 3 z obrotami 2200 nie da się jechać muszę dawać 2 bieg i mieć te 3500 obr bo ten dźwięk i te drgania powodują uczucie że coś odleci za moment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Kurde ciezka sie polapac z twojego opisu ?? Dobrze zrozumialem jedziesz na 3-biegu masz 2200obr. i auto niec chce jechac,redukujesz i podczas przysp.zaczyna telepac buda i cos huczec? Telepac moze przez poduszki pod silnikiem? A dzwiek ,moze sprobuj na jalowym niech ktos mocniej przygazuje a ty nasluc**j a noz cos wypatrzysz,bo te telepanie ?? moze dwomas!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Grzesiekkbc, jaki masz przebieg? To może być objaw padającego sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Lukas4334 Jest tak, że na 1 i 2 nie ma tego objawu ale juz na wyższych biegach w przedziale 1800-2300 obrotów jest to trzęsienie i ten dźwięk, dlatego muszę w czasie jazdy pod górkę jadąc w kolumnie pojazdów unikać tego przedziału obrotów redukując z 3 na 2 lub jechać więcej niż 2300 obrotów. Dżej Przebieg wg licznika to 243 000 z czego ja zrobiłem nim 43 000 i ten objaw mam od kupna. Tak się zastanawiam czy to czasem nie wina złego chipa, który powoduje to spalanie stukowe Kiedyś coś o tym czytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Dwumasy w 1z raczej nie ma a spalanie stukowe to raczej w benzyniaku . Ja bym sprawdził poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Przepraszam za dwumas -nie popatrzylem na opisie. I tez zaczal bym od poduszek pod silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek234 0 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Sprawdź też wydech -wieszaki, a zwłaszcza plecionkę - daje takie objawy jak piszesz gdy jest już za twarda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Plecionka jest nowa bo stara furczała ale ten odgłos został dalej, a takie pytanie bo tłumikarz przy wymianie plecionki stwierdził że katalizator jest wybity i została sama puszka i czy to czasem nie robi się tam w niej jakiś rezonans. Poduszki sprawdzę na trzepakach przy okazji robienia przeglądu? Jak powinna wyglądać uwalona poduszka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Kolego a ten dzwiek to nie przypadkiem take syczenie tzn.jak przycisniesz pedal gazu (oczywiescie w trakcie jazdy) wkrecajac sie na obroty jest ten dzwiek ale nie caly czas ??? Ja tez niemam kata i po wywaleniu zostawilem puszke i zadnej rurki tam niewspawywalem i tez taki dzwiek wystepuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 To nie syczenie, to taki dźwięk jak by się tłumik przepalił w tym przedziale obrotów. Miałem dziurawy IC tak że wiem jak to syczy. To jest dziwne ze jadąc na wyższym biegu np 4 mając 1000obr i wciskając pedał gazu do oporu auto się rozpędza i jest spokój aż do 1800 i wtedy zaczyna trzepać karoserią i drgania czuć na pedale gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatko 0 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 sądzę, że to mogą być poduszki skrzyni lub silnika - radzę sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 243 kkm to 2 x życie sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 U mnie sprzęgło pracuje dobrze nic nie ciągnie, nie ślizga. Na postoju "gazując" nie ma tych objawów na biegu jałowym. Juto będę robił zaciski z przodu to przy okazji mi poduszki sprawdzą na podnośniku. Takie pytanie mam jeszcze odnośnie hamulca przedniego może coś pomożecie, mój wątek jest w dziale UKŁAD HAMULCOWY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 A bierze nisko czy wysoko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się