Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Przestał migać kierunek prawy w błotniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moj problem jest dosc zlozony i dziwny (jak dla mnie)

Otoz jakis miesiac temu kupilem sobie na probe orginalny kierunkowskaz z audi a8 2004 ktory zostal zbudowany z 3 diod led opornika i jakiegos mini czarnego pudeleczka prostokatnego.Ledy wyciagnalem i zabudowalem w kierunkowskazie mojego audi ktory montuje sie w blotniku.Uklad led z a8 jest tak zrobiony ze po podlaczeniu do instalacji kierunkowskazow "komputer" nie wyrzuca bledu spalonej zarowki a cala strona miga z odpowiednia czestotliwoscia.Wszystko bylo ok kierunek migal sobie tak przez miesiac pieknie:D W koncu zauwazylem ze zaczyna w srodku parowac wiec postamowilem go wymontowac i uszczelnic na nowo.Pod reka mialem zwykly paseczek led ze sklepu na ktorym sa zamontowane 3 diody smd -postanowilem go na chwile podlaczyc aby sprawdzic czy kierunek bedzie migal odpowiednio czy szybko.Zgodnie z tym co myslalem kierunek zaczal migac bardzo szybko tak jak wtedy gdy zarowka sie spali a diody tez migaly b.szybko.Kierunek wylaczylem i poszedlem do domu uszczelnic moja oprawke.Po pol godziny wracam podlaczam kierunek iii nic :!: kierunek nie swieci jakbym nie podpial ukladu.Podlaczam zarowke taka jaka tam byla wczesniej i tez nic :!: Podlaczylem VAG ktory oznajmil mi tylko ze zarowka jest spalona lub jej tam nie ma (jak kto woli).Zrobilem podstawoey pomiar miernikiem- masa byla a pradu ZERO.Wszystkie bezpieczniki OK.Kierunek z tylu prawy i przod prawy migal i to z odpowiednia czestotliwoscia co nie powinno miec miejca jesli zarowka jest spalona-ja zarowke wyciagnalem i migalo odpowiednio.Postanowilem to zostawic i napisac temat na forum.Wsiadam jeszcze do auta chce przestawiac zapalam patrze blad spalonej zarowki sie nie pojawia,wychodze z auta patrze kierunek dziala na zwyklej zarowce :idea:.Zadowolony odstawilem auto.Wczoraj chcialem zalozyc ten kierunek led na blotnik zeby byl do pary bo z lewej taki wlasnie mam.Wiec wyciagam prawy kierunek z blotnika wlaczam kierunek bez zarowki(zaczyna szybko migac) podlaczam uklad led no i nie miga jakbym nie podlaczyl a do tego kierunek przod prawy i tyl prawy zaczyna sobie migac normalnie tak jakbym wsadzil spowrotem zarowke tam.Tu jest wlasnie problem ze nie wiem w czym problem.Masa jest plusa nie ma.VAG pokazuje spalona zarowke ale napiecie nawet do niej nie dochodzi.Najciekawsze jest to ze mimo braku zarowki w tym kierunku calosc miga tak jakby zarowka tam byla.Koledzy prosze o pomoc bo za miesiac mam przeglad....

Przypomne raz jeszcze ze jest to prawa strona i nie dziala kierunek w blotniku-nier dostaje napiecia.Kierunek prawy przod i prawy tyl miga tak jak powinien.

Przydadza sie jakies schematy dokad biegna te przewody od kierunku.

Opublikowano

Lewa strona:

- zasilanie leci zielonym kabelkiem w czerwone (17-pinowe) gniazdko w dolnej części lewego słupka A (pin 3) - a następnie czarno/zielonym przewodem w moduł centralnej elektryki (32-pinowa kostka, pin 21)

- masę bierze z wiązki lewego reflektora (mostek z brązowym kabelkiem).

Strona prawa:

- zasilanie zielonym kablem w czerwone (17-pinowe) gniazdko w dolnej części prawego słupka A (pin 3) - następnie niebiesko/czarnym kablem w moduł centralnej elektryki (32-pinowa szara kostka, pin 22)

- masa z wiązki prawego reflektora (też brąz).

Opublikowano

Lewa strona:

- zasilanie leci zielonym kabelkiem w czerwone (17-pinowe) gniazdko w dolnej części lewego słupka A (pin 3) - a następnie czarno/zielonym przewodem w moduł centralnej elektryki (32-pinowa kostka, pin 21)

- masę bierze z wiązki lewego reflektora (mostek z brązowym kabelkiem).

Strona prawa:

- zasilanie zielonym kablem w czerwone (17-pinowe) gniazdko w dolnej części prawego słupka A (pin 3) - następnie niebiesko/czarnym kablem w moduł centralnej elektryki (32-pinowa szara kostka, pin 22)

- masa z wiązki prawego reflektora (też brąz).

no Bartek znowu mnie ratujesz :notworthy:

dzieki wielkie :)

Opublikowano

Lewa strona:

- zasilanie leci zielonym kabelkiem w czerwone (17-pinowe) gniazdko w dolnej części lewego słupka A (pin 3) - a następnie czarno/zielonym przewodem w moduł centralnej elektryki (32-pinowa kostka, pin 21)

- masę bierze z wiązki lewego reflektora (mostek z brązowym kabelkiem).

Strona prawa:

- zasilanie zielonym kablem w czerwone (17-pinowe) gniazdko w dolnej części prawego słupka A (pin 3) - następnie niebiesko/czarnym kablem w moduł centralnej elektryki (32-pinowa szara kostka, pin 22)

- masa z wiązki prawego reflektora (też brąz).

On jest jak WIELKI BART -s na forum sorry za O^T :wink4:

Opublikowano

Problem rozwiazany.Miedzy wtyczka czerwona a wtyczka do kierunku nie bylo przejscia.Po wyciagnieciu przewodu z calej wiazki przejscie bylo :> wiec zadowolony zlozylem wszystko ladnie do kupy procz plastikow i kola na miejsce...kierunek nie swieci.Wymienilem caly przewod i kierunek dziala.

Wielkie podziekowania dla kolegi Bart-S :) bez jego wsparcia bym tgo nie zrobil :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...