TOMWOJ76 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 witam proszę o diagnozę czy czujnik temperatury jest uszkodzony, sprawdzenie na zimnym silniku, błedów na VAG-u nie pokazuje tylko słabo pali jak jest zimny i na początku nierówno pracuje. Saturday 13 February 2010 11:23:10 8D0 919 861 F B5-KOMBIINSTR.UN4 D07 Group A: '003 Temperature TIME MARKER STAMP °C 0,02 30 N/A N/A N/A 0,44 30 N/A N/A N/A Saturday 13 February 2010 11:22:23 038 906 018 FE 1.9l R4 EDC G100SG 2149 Group A: '007 Fuel Temp n/a Intake Air Temp Coolant Temp TIME MARKER STAMP °C °C °C 0,5 9 6,3 6,3 0,86 9 6,3 6,3 1,23 9 6,3 6,3 1,59 9 6,3 6,3 mam jeszcze pytanie czy to moze mieć negatywny wpływ na odpalanie zimnego silnika i włączanie świec żarowych podgrzewających płyn chłodzący. dzieki z góry za rady.
vauxhall95 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Zrob raz jeszcze te logi a nie przez 1sec.Na zimnym i rozgrzanym.Sprawdz swiece i wklej log 000BS i bedziemy dzialac
TOMWOJ76 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 dobra[br]Dopisany: 13 Luty 2010, 21:20_________________________________________________ dodaje logi ciepły silnik Wednesday 17 February 2010 18:01:44 038 906 018 FE 1.9l R4 EDC G100SG 2149 Group A: '007 Fuel Temp n/a Intake Air Temp Coolant Temp TIME MARKER STAMP °C °C °C 0,49 29,7 14,4 90 0,85 29,7 14,4 90 1,21 29,7 14,4 90 1,58 29,7 14,4 90 1,94 29,7 14,4 90 2,31 29,7 14,4 90 2,67 29,7 14,4 90 3,04 29,7 14,4 90 3,4 29,7 14,4 90 3,76 29,7 14,4 90 4,14 29,7 14,4 90 4,5 29,7 14,4 90 4,87 29,7 14,4 90 5,23 29,7 14,4 90 5,58 29,7 14,4 90 5,95 29,7 14,4 90 6,3 29,7 14,4 90 6,66 29,7 14,4 90 7,02 29,7 14,4 90 7,38 29,7 14,4 90 7,74 29,7 14,4 90 8,1 29,7 14,4 90 8,46 29,7 14,4 90 8,82 29,7 14,4 90 9,18 29,7 14,4 90 9,54 29,7 14,4 90 9,92 29,7 14,4 90 10,29 29,7 14,4 90 10,65 29,7 14,4 90 11,01 29,7 14,4 90 11,36 29,7 14,4 90 11,73 29,7 14,4 90 12,08 29,7 14,4 90 12,44 29,7 14,4 90 12,81 29,7 14,4 90 13,16 29,7 14,4 90 13,52 29,7 14,4 90 13,88 29,7 14,4 90 14,24 29,7 14,4 90 14,6 29,7 14,4 90 14,96 29,7 14,4 90 15,32 29,7 14,4 90 15,67 29,7 14,4 90 16,04 29,7 14,4 90 16,4 29,7 14,4 90 16,75 29,7 14,4 90 17,12 29,7 14,4 90 17,47 29,7 14,4 90 17,83 29,7 14,4 90 18,2 29,7 14,4 90 18,55 29,7 14,4 90 Wednesday 17 February 2010 18:02:39 8D0 919 861 F B5-KOMBIINSTR.UN4 D07 Group A: '003 Temperature TIME MARKER STAMP °C 0,7 92 N/A N/A N/A 1,14 92 N/A N/A N/A 1,58 92 N/A N/A N/A 2,02 92 N/A N/A N/A 2,46 92 N/A N/A N/A 2,92 92 N/A N/A N/A 3,37 92 N/A N/A N/A 3,81 92 N/A N/A N/A 4,26 92 N/A N/A N/A 4,7 92 N/A N/A N/A 5,16 92 N/A N/A N/A 5,61 92 N/A N/A N/A 6,06 92 N/A N/A N/A 6,5 92 N/A N/A N/A 6,94 92 N/A N/A N/A 7,38 92 N/A N/A N/A 7,82 92 N/A N/A N/A 8,27 92 N/A N/A N/A 8,71 92 N/A N/A N/A 9,17 92 N/A N/A N/A 9,62 92 N/A N/A N/A 10,08 92 N/A N/A N/A 10,53 92 N/A N/A N/A 10,98 92 N/A N/A N/A 11,42 92 N/A N/A N/A 11,86 92 N/A N/A N/A 12,3 92 N/A N/A N/A 12,75 92 N/A N/A N/A 13,19 92 N/A N/A N/A 13,63 92 N/A N/A N/A 14,08 92 N/A N/A N/A 14,52 92 N/A N/A N/A 14,96 92 N/A N/A N/A 15,41 92 N/A N/A N/A 15,85 92 N/A N/A N/A 16,29 92 N/A N/A N/A 16,73 92 N/A N/A N/A 17,17 92 N/A N/A N/A 17,62 92 N/A N/A N/A 18,08 92 N/A N/A N/A 18,53 92 N/A N/A N/A 18,98 92 N/A N/A N/A 19,42 92 N/A N/A N/A 19,86 92 N/A N/A N/A 20,3 92 N/A N/A N/A 20,75 92 N/A N/A N/A 21,19 92 N/A N/A N/A 21,63 92 N/A N/A N/A 22,09 92 N/A N/A N/A 22,54 92 N/A N/A N/A zimny silnik temeratura na liczniku 6 stopni grupa 007 temperatura 9 stopni grupa 003 temperatura 30 stopni prosze o podanie czy powinno byc około 30 stopni czy w waszych autach tez jest taka na zimnym, czy czujnik coś przekłamuje.pozdrawiam i dzieki za rady z góry.
TOMWOJ76 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 sprawdzam bo samochód gorzej zaczął palić na zimnym, nierówno na wszytkich cylinrach, po kikudzisięciu sekundach praca silnika się wyrównuje świece sprawdzałem, kąt wtrysku wyregulowany, jakieś sugestie jeszcze.
NYNA Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Czy na pewno dobrze sprawdzałeś te świece? Przewody też? Czujnik jak by był walnięty to by Ci temp. wariowała w czasie jazdy.
TOMWOJ76 Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 myślałem o czujniku , że źle mierzy i daje sygnał do ECU na zbyt krótkie grzanie świec ale faktycznie temperatura jak się silnik nagrzeje to tak trzyma więc od czujnika sie odczepiam. dzieki za rady , przewody sprawdzałe tak dałem przekaźnik na output test i kontrolka do każdego przewodu od świec, świece wykręcałem i tez sprawdzałem bezposrednio na grzanie do akumlatora czy równo grzeją.[br]Dopisany: 08 Marzec 2010, 15:03_________________________________________________można zamknąć temat dzięki za wszystkie sugestie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się