Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czujnik temperatury płynu chłodzacego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

proszę o diagnozę czy czujnik temperatury jest uszkodzony, sprawdzenie na zimnym silniku, błedów na VAG-u nie pokazuje tylko słabo pali jak jest zimny i na początku nierówno pracuje.

Saturday 13 February 2010 11:23:10

8D0 919 861 F B5-KOMBIINSTR.UN4 D07

Group A: '003

Temperature

TIME

MARKER STAMP °C

0,02 30 N/A N/A N/A

0,44 30 N/A N/A N/A

Saturday 13 February 2010 11:22:23

038 906 018 FE 1.9l R4 EDC G100SG 2149

Group A: '007

Fuel Temp n/a Intake Air Temp Coolant Temp

TIME

MARKER STAMP °C °C °C

0,5 9 6,3 6,3

0,86 9 6,3 6,3

1,23 9 6,3 6,3

1,59 9 6,3 6,3

mam jeszcze pytanie czy to moze mieć negatywny wpływ na odpalanie zimnego silnika i włączanie świec żarowych podgrzewających płyn chłodzący.

dzieki z góry za rady.

Opublikowano

Zrob raz jeszcze te logi a nie przez 1sec.Na zimnym i rozgrzanym.Sprawdz swiece i wklej log 000BS i bedziemy dzialac

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

dobra[br]Dopisany: 13 Luty 2010, 21:20_________________________________________________ dodaje logi ciepły silnik

Wednesday 17 February 2010 18:01:44

038 906 018 FE 1.9l R4 EDC G100SG 2149

Group A: '007

Fuel Temp n/a Intake Air Temp Coolant Temp

TIME

MARKER STAMP °C °C °C

0,49 29,7 14,4 90

0,85 29,7 14,4 90

1,21 29,7 14,4 90

1,58 29,7 14,4 90

1,94 29,7 14,4 90

2,31 29,7 14,4 90

2,67 29,7 14,4 90

3,04 29,7 14,4 90

3,4 29,7 14,4 90

3,76 29,7 14,4 90

4,14 29,7 14,4 90

4,5 29,7 14,4 90

4,87 29,7 14,4 90

5,23 29,7 14,4 90

5,58 29,7 14,4 90

5,95 29,7 14,4 90

6,3 29,7 14,4 90

6,66 29,7 14,4 90

7,02 29,7 14,4 90

7,38 29,7 14,4 90

7,74 29,7 14,4 90

8,1 29,7 14,4 90

8,46 29,7 14,4 90

8,82 29,7 14,4 90

9,18 29,7 14,4 90

9,54 29,7 14,4 90

9,92 29,7 14,4 90

10,29 29,7 14,4 90

10,65 29,7 14,4 90

11,01 29,7 14,4 90

11,36 29,7 14,4 90

11,73 29,7 14,4 90

12,08 29,7 14,4 90

12,44 29,7 14,4 90

12,81 29,7 14,4 90

13,16 29,7 14,4 90

13,52 29,7 14,4 90

13,88 29,7 14,4 90

14,24 29,7 14,4 90

14,6 29,7 14,4 90

14,96 29,7 14,4 90

15,32 29,7 14,4 90

15,67 29,7 14,4 90

16,04 29,7 14,4 90

16,4 29,7 14,4 90

16,75 29,7 14,4 90

17,12 29,7 14,4 90

17,47 29,7 14,4 90

17,83 29,7 14,4 90

18,2 29,7 14,4 90

18,55 29,7 14,4 90

Wednesday 17 February 2010 18:02:39

8D0 919 861 F B5-KOMBIINSTR.UN4 D07

Group A: '003

Temperature

TIME

MARKER STAMP °C

0,7 92 N/A N/A N/A

1,14 92 N/A N/A N/A

1,58 92 N/A N/A N/A

2,02 92 N/A N/A N/A

2,46 92 N/A N/A N/A

2,92 92 N/A N/A N/A

3,37 92 N/A N/A N/A

3,81 92 N/A N/A N/A

4,26 92 N/A N/A N/A

4,7 92 N/A N/A N/A

5,16 92 N/A N/A N/A

5,61 92 N/A N/A N/A

6,06 92 N/A N/A N/A

6,5 92 N/A N/A N/A

6,94 92 N/A N/A N/A

7,38 92 N/A N/A N/A

7,82 92 N/A N/A N/A

8,27 92 N/A N/A N/A

8,71 92 N/A N/A N/A

9,17 92 N/A N/A N/A

9,62 92 N/A N/A N/A

10,08 92 N/A N/A N/A

10,53 92 N/A N/A N/A

10,98 92 N/A N/A N/A

11,42 92 N/A N/A N/A

11,86 92 N/A N/A N/A

12,3 92 N/A N/A N/A

12,75 92 N/A N/A N/A

13,19 92 N/A N/A N/A

13,63 92 N/A N/A N/A

14,08 92 N/A N/A N/A

14,52 92 N/A N/A N/A

14,96 92 N/A N/A N/A

15,41 92 N/A N/A N/A

15,85 92 N/A N/A N/A

16,29 92 N/A N/A N/A

16,73 92 N/A N/A N/A

17,17 92 N/A N/A N/A

17,62 92 N/A N/A N/A

18,08 92 N/A N/A N/A

18,53 92 N/A N/A N/A

18,98 92 N/A N/A N/A

19,42 92 N/A N/A N/A

19,86 92 N/A N/A N/A

20,3 92 N/A N/A N/A

20,75 92 N/A N/A N/A

21,19 92 N/A N/A N/A

21,63 92 N/A N/A N/A

22,09 92 N/A N/A N/A

22,54 92 N/A N/A N/A

zimny silnik

temeratura na liczniku 6 stopni

grupa 007

temperatura 9 stopni

grupa 003

temperatura 30 stopni

prosze o podanie czy powinno byc około 30 stopni czy w waszych autach tez jest taka na zimnym, czy czujnik coś przekłamuje.pozdrawiam i dzieki za rady z góry.

Opublikowano

IMO - czujnik jest dobry...

Opublikowano

sprawdzam bo samochód gorzej zaczął palić na zimnym, nierówno na wszytkich cylinrach, po kikudzisięciu sekundach praca silnika się wyrównuje świece sprawdzałem, kąt wtrysku wyregulowany, jakieś sugestie jeszcze.

Opublikowano

Czy na pewno dobrze sprawdzałeś te świece? Przewody też?

Czujnik jak by był walnięty to by Ci temp. wariowała w czasie jazdy.

Opublikowano

myślałem o czujniku , że źle mierzy i daje sygnał do ECU na zbyt krótkie grzanie świec ale faktycznie temperatura jak się silnik nagrzeje to tak trzyma więc od czujnika sie odczepiam. dzieki za rady , przewody sprawdzałe tak dałem przekaźnik na output test i kontrolka do każdego przewodu od świec, świece wykręcałem i tez sprawdzałem bezposrednio na grzanie do akumlatora czy równo grzeją.[br]Dopisany: 08 Marzec 2010, 15:03_________________________________________________można zamknąć temat dzięki za wszystkie sugestie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...