wadzio Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam .Ostatnio podjolem sie uszczelnienia zimeringa na wale korbowym od strony rozrzadu.W sklepie kupilem uszczelniacz po rozebraniu wszystkiego i dokopaniu sie do zimeringa mialem problemy z jego wyjeciem nowy naszedl na wal bardzo scisle na poczatku wydawalo mi sie ze jest za maly ale wszedl .Poskladalem wszystko odpalilem silnik no i porazka cieknie jeszcze gorzej jak przed wymiana. Co moze byc przyczyna jaki numer moze ktos ma jakie wymiary powinny byc tego uszczelniacza stary zniszczylem przy wyciaganiu.Jakies porady jak zakladac czy on ma byc zalozony na walku w tym samym miejscu co byl wczesnie bo trzeba go moze troszke wyciagnac by nie pracowal tam na wale gdzie stary tylko troszke dalej.Ja wciskalem go na poczatku recznie potem docisnolem go kolem od paska i dobilem lekko na okolo.Nie podobala mi sie srednica zewnetrzna tak jakby troszke zbyt mala. HELP
ziutek--wroclaw Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 według ETKA rozmiar to 35x48x10 a numer fabr. b 038 103 085 e
storm37 Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 pewnie kolnierz w uszelniaczu ci sie wywinal podczas zakladania
wadzio Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Opublikowano 15 Lutego 2010 ok dzisiaj kupilem nowy w ASO.Poprzedni sprawdzalem w dwoch sklepach i byl ten sam a w serwisie Audi jest inny przedewszystkim cenowo 3razy drozszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się