dreamburn Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam.Mam pytanie do was chodzi mi oto co jest na zdjeciu, Co to jest i do czego dokładnie słuzy, i jak działa??czy moze miec to wpływ na Obroty silnika??Ma to się przesówac?? a jak tak to przy jakich obrotach??Bo u mnie sie to podnosi po dodaniu gazu ale nie wraca z powrotem!!!czy po dodaniu gazu powinno sie podniesc i po odjeciu opasc??
mati91lv Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 To jest przełącznik kolektora ssącego.Ma pociągnąć tą wajche jak gwałtownie depniesz na gaz i zaraz puści...Jeżeli to ustrojstwo nie działa,to samochód "traci werwe" Gorzej- z lekkim muleniem reaguje na depnięcie i powyżej chyba ok 4000obrotów też się gorzej zbiera.Ja miałem dziurawą membrane,ale w tym plastikowym kolektorze jest jakaś wieksza prawie niemożliwe żeby Ci pękła...Spróbuj na wyłączonym silniku ręcznie przełączyć-czy lekko chodzi
ROBERT Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 W zależności od prędkości obrotowej do wypełnienia cylindra mieszanką paliwową używa się różnej długości przewodów ssących. Wymagania te spełnia kolektor dolotowy o zmiennej długości. Długi przewód ssący gwarantuje wysoki moment obrotowy przy niskiej liczbie obrotów i spokojną pracę silnika. Przy wyższej liczbie obrotów krótsza długość przewodu wystarcza do zapewnienia dużej mocy. Ten zmienny proces stanowi podstawę optymalnego przebiegu całkowitego momentu obrotowego, a także osiągnięcia możliwie najlepszych wartości przyspieszenia i elastyczności silnika. http://www.motofakty.pl/artykul/zamiast_turbo.html
tw182 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 czy w ADP tez to jest? nie moze skojazyc jak to wyglada..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się