Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Błąd 17965


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Vag "wypluł" taka informację:

Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona granica regulacji

17965 P1557 - 35-10 - - - Sporadyczny

auto wyraznie osłabło, N75 wymieniony, bo był wadliwy

co dalej???? turbo do rozbiórki???? kat zapchany ????

dolot sprawdzony, szczelny

czekam na info

pozdrawiam

T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oslablo to znaczy na kazdym biegu i obrotach czy odcina ci turbo przy mocniejszym depnieciu?

rozbierz turbawke albo daj zeby ci ktos rozebral i obejrzal, zapewne turbo nadaje sie do czyszczenia bo masz zapieczone kierowniczki od PSJ :cool1:

koszt takiej czynnosci okolo 500zl :confused4:

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lub regeneracja kompletna 1400-1600 zł zrób logi będzie można coś więcej powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega miał podobnie, po przeczyszczeniu przewodów układu doładowania, autko po krótkim czasie wróciło do pełnej sprawności.

Może masz jakąś nieszczelność, po co od razu stawiać na droższą naprawę jaką jest regneracja turbiny. No ale najlepiej zrób logi, popatrz na przewody itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo zdrowe, tak myslałem ze to kierownice

sam to zrobie, ale chciałem sie upewnic zanim zabiore sie za klamota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega miał podobnie, po przeczyszczeniu przewodów układu doładowania, autko po krótkim czasie wróciło do pełnej sprawności.

Może masz jakąś nieszczelność, po co od razu stawiać na droższą naprawę jaką jest regneracja turbiny. No ale najlepiej zrób logi, popatrz na przewody itp

przyczyną błędu 17965 nie jest jakakolwiek nieszczelność dolotu lub wężyków podciśnienia, sprawdzanie wężyków podciśnienia tych przychodzących do króćca VAC i wychodzących z króćca OUT elektrozaworów N75 i N18 i dolotu nic w tym przypadku nie da z uwagi na to, że turbo przeładowuje i winy należy szukać tylko i wyłącznie w zatartej zmiennej geometrii lub zatartym/zardzewiałym wewnątrz siłowniku podciśnienia sterującym zmienną geometrią, przeładowanie też może powodować zwarcie na elektrozaworze N75 ale wtedy Vag pokazałby również tę usterkę elektryczną - zdarzają się jednak przypadki uszkodzenia mechanicznego N75 i wtedy N75 ma ciągle zamknięty kanał ATMO, identycznie może być również przy zagięciu przewodu pomiędzy wyjściem ATMO elektrozaworu N75 a obudową filtra powietrza. Logów nawet nie trzeba robić bo i tak wyjdzie, że ciśnienie rzeczywiste osiąga około 2500 mbar a współczynnik wyelnienia impulsu na N75 będzie wskazywał około 94%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazało sie że turbo zasyfione, katalizator tez poleciał na złom

auto chodzi jak złoto

dziekuje wszystkim za pomoc

zamykam temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...