arczi900819 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 A robiłeś test wskaźników vagiem? Podmień zegary od innej furmanki i sprawdzisz budzik bo mi to do głowy przyszło. Może wskaźniki są rozkalibrowane i dlatego błędy wywala
A4-Tomek Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 A robiłeś test wskaźników vagiem? Podmień zegary od innej furmanki i sprawdzisz budzik bo mi to do głowy przyszło. Może wskaźniki są rozkalibrowane i dlatego błędy wywala a jak się robi testy wskaźników? i czy w ogóle jest to możliwe w tym roczniku? Wogóle to nie wiem czy imobiliser jest połączony z zegarami żeby potem nie było że auta nie odpale
arczi900819 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Imo jest połączony z "pierścieniem indukcyjnym" przy stacyjce a test wskaźników robi się vagiem, jest tam opcja "wskaźniki", "licznik" lub coś w tym stylu. Warto wg mnie sprawdzić
A4-Tomek Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 Imo jest połączony z "pierścieniem indukcyjnym" przy stacyjce a test wskaźników robi się vagiem, jest tam opcja "wskaźniki", "licznik" lub coś w tym stylu. Warto wg mnie sprawdzić Aha to w porządku czyli moge robić próbe z innymi zegarami a ten test to znalazłem że trzeba wejść w Instruments -> Output test -> Analog Indicators czy jakoś tak ale nie wiem co dalej nie ma opisanego jak to krok po kroku zrobić[br]Dopisany: 22 Styczeń 2011, 17:40_________________________________________________Może inaczej które kanały mam sprawdzić?
arczi900819 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Test wskaźników [17] Normalnie go rozpoczynasz i na budziku ci powinny wskazówki śmigać w tą i z powrotem. A co do zmiany licznika to no problem, Mam furę identyczną i wyjmowałem już z 10 razy
A4-Tomek Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 Test wskaźników [17] Normalnie go rozpoczynasz i na budziku ci powinny wskazówki śmigać w tą i z powrotem. A co do zmiany licznika to no problem, Mam furę identyczną i wyjmowałem już z 10 razy A odpinając wtyczki budzika trzeba zdjąć dodatnią klemę z aku? Bo tak jest napisane w książce Sam Naprawiam Audi A4
arczi900819 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Całkiem możliwe (ja nie zdejmowałem ) Oj to jest tylko po to (tak mi się wydaje) że w razie odpinania lub przypinania kostek nie doszło do jakiegoś przeskoku iskry lub czegoś w tym stylu ( np przepięcia) i nie wysypało błędów. Ja nie odłączałem i było gites (zmieniałem żarówki podświetlenia na parkingu pod supermarketem jak czekałem na dziewczynę a w samochodzie miałem tylko śrubokręt więc nawet nie mogłem odłączyć)
A4-Tomek Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 Wkurze się jeśli będe musiał zegary wymieniać bo np. przeniosłem ładunek elektryczny z dłoni na wskaźnik temp. Jutro sobie zrobie test licznikow i zobaczymy jak to będzie.
arczi900819 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Nie wiadomo w sumie czy coś z tego wyniknie ale warto spróbować. Tak na logikę to jakby czujnik padł to by raczej nie wskazywał temperatury. Ja bym obstawiał zegary (łatwo sprawdzić - podmienić u znajomego lub na szrocie powiedzieć że chcesz kupić ale wolał byś sprawdzić na miejscu czy działają wszystkie dobrze)
A4-Tomek Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Nie wiadomo w sumie czy coś z tego wyniknie ale warto spróbować. Tak na logikę to jakby czujnik padł to by raczej nie wskazywał temperatury. Ja bym obstawiał zegary (łatwo sprawdzić - podmienić u znajomego lub na szrocie powiedzieć że chcesz kupić ale wolał byś sprawdzić na miejscu czy działają wszystkie dobrze) Niektórzy sprzedawcy dają tzw. gwarancje rozruchową na używane graty albo jeśli dało sie zwrócić zegary to coś sie wymyśli :>
comar_pl Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 u mnie przy tych samych objawach pomogla wymiana czujnika cieczy, lecz wymienialem 2 razy, kupiony w aso dopiero naprawil problem.
A4-Tomek Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 u mnie przy tych samych objawach pomogla wymiana czujnika cieczy, lecz wymienialem 2 razy, kupiony w aso dopiero naprawil problem. Hmmmm ja kupiłem G2/G62 w zwykłym sklepie z częściami
ROBERT Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 u mnie przy tych samych objawach pomogla wymiana czujnika cieczy, lecz wymienialem 2 razy, kupiony w aso dopiero naprawil problem. Hmmmm ja kupiłem G2/G62 w zwykłym sklepie z częściami na pewno będzie działał bez zarzutu nie wiem w ogóle po co te pytania :wallbash: ktoś odpowiada , pisze , żeby kupować ORI czujniki , termostaty ... a jedni robią dalej po swojemu , a potem ... płaczą , że po wymianie dalej to samo :wallbash: :wallbash:
A4-Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 u mnie przy tych samych objawach pomogla wymiana czujnika cieczy, lecz wymienialem 2 razy, kupiony w aso dopiero naprawil problem. Hmmmm ja kupiłem G2/G62 w zwykłym sklepie z częściami na pewno będzie działał bez zarzutu nie wiem w ogóle po co te pytania :wallbash: ktoś odpowiada , pisze , żeby kupować ORI czujniki , termostaty ... a jedni robią dalej po swojemu , a potem ... płaczą , że po wymianie dalej to samo :wallbash: :wallbash: No dobra ale to mi się dzieje odkąd grzebałem w zegarach jak montowałem polerowane pierścienie zegarów i wymieniałem żarówki. Możliwe że uszkodziłem sam wskaźnik temperatury chociaż dziwne że na zimnym silniku temteratury są rozbieżne bo na G2 jest 50stopni a jak sie silnik nagrzeje to pokazują oba taką sama temp.
ROBERT Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Na całkowicie schłodzonym silniku G2 w [b5] powinien wskazywać 30oC ... w [b6] , [b7] , ... wskaże nawet ujemne temp.
A4-Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Na całkowicie schłodzonym silniku G2 w [b5] powinien wskazywać 30oC no a mi pokazuje 50 stopni
ROBERT Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 na Vagu ? A ile wskazuje G62 w tym samym czasie ?
A4-Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 na Vagu ? A ile wskazuje G62 w tym samym czasie ? temp. paliwa, powietrza i płynu chłodzącego wtedy ok 1.5 stopnia bo wtedy mrozy były ale wiem że te trzy temp. nigdy nie są identyczne
ROBERT Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 temp. paliwa, powietrza i płynu chłodzącego wtedy ok 1.5 stopnia bo wtedy mrozy były ale wiem że te trzy temp. nigdy nie są identyczne Czyli tyle wskazują na VAG'u te czujniki , a w tym samym czasie G2 w 17 instruments wskazuje 50oC ?
A4-Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 temp. paliwa, powietrza i płynu chłodzącego wtedy ok 1.5 stopnia bo wtedy mrozy były ale wiem że te trzy temp. nigdy nie są identyczne Czyli tyle wskazują na VAG'u te czujniki , a w tym samym czasie G2 w 17 instruments wskazuje 50oC ? Dokładnie na G62 pokazują właściwą temperature gdy w tym samym czasie G2 pokazuje 50 stopni a zegary 90 stopni :gwizdanie: To ci zagadka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się