zyga100 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 koledzy wiecie może czy w a4 z 1998r miontowane były czujniki zużycia klocków hamulcowych bo dziś zaświeciła mi się lampka z wykrzyknikiem. Płynu też jest poniżej min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 koledzy wiecie może czy w a4 z 1998r miontowane były czujniki zużycia klocków hamulcowych bo dziś zaświeciła mi się lampka z wykrzyknikiem. Płynu też jest poniżej min to była opcja...dolej płyn i sprawdzaj czy nie zgaśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 a dlaczego ubyło płynu? przyczyną są pewnie zużyte klocki hamulcowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 a dlaczego ubyło płynu? przyczyną są pewnie zużyte klocki hamulcowe skoro znasz przyczyne-po co pytasz? to po pierwsze,a po drugie-jeśli chcesz się dowiedzieć,czy masz czujnik zużycia klocków-jaki problem zdjać koło i zobaczyć,czy od klocków odchodzi kabel...banalnie proste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 ta kontrolka to raczej niski poziom płynu, od klocków było kółko w nawiasach przerywanych (pomarańczowa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 właśnie dokładnie nie wiem od czego ta kontrolka jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 od poziomu płynu w zbiorniczku sprawdz stan klocków i tarcz na obydwu osiach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 dzięki za info devastation. Widze ze też masz 98r. Klocki są już u mnie zjeżdżone, czy mógłbyś polecić jekieś klocki. Do przodu i do tyłu są takie same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 musisz sprawdzic jakie masz klocki z przodu czy są z czujnikami czy bez i jakie masz z tyłu zaciski alu czy żeliwne ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 nie wiem czy są aluminiowe czy żeliwne. a te czujniki to w którym miejscu powinny być. Są tylko z przodu czy i z tyłu też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 musisz sprawdzic i podac te dane poniewaz klocki sa rózne z tyłu Twoje auto nie ma czujników z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 a jak rozpoznać czy alu czy żeliwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 zrób foty i wrzuć na forum to Ci powiem jakie masz i jakie trzeba zapodac klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 zaciski mam alu z tyłu bo po 97 montowano alu, tak piszą na forum. to jakie klocki na przód i na tył zapodać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 na Twoim miejscu nie byłbym na 100% pewien w tych modelach wystepowały również żeliwne zaciski wszystko zależy od rynku na który szedł samochód najpierw zapodaj foto przednich i tylnych zacisków, wówczas bedzie wiadomo na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 jutro wrzuce fotki[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 22:05_________________________________________________ przód tył [br]Dopisany: 22 Luty 2010, 11:25_________________________________________________może teraz jakieś sugestie jakie klocki zapodać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neon 0 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 podaj VIN lub miesiąc produkcji Twojego "bolidu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Prometeo Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 a dlaczego ubyło płynu? przyczyną są pewnie zużyte klocki hamulcowe Posprawdzaj też przewody hamulcowe. U mnie niedawno na przeglądzie okazało się, że jeden przewód jest poluzowany i ubywało płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 WAUZZZ8DZWA257097 nr vin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 żle zrobiłeś fotę tylnego zacisku zrób takie gdzie widac górę zacisku VIN-em bym sie nie sugerował, mógł ktos zmienić zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się