spetsnaz 2 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 a jakie mogą być tego skutki pomyśl... co może spowodować nagły brak hamulców.. przy pęknięciu przewodu hamowanie jest równe zeru.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 ręczny też nie zadziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 :polew: :polew: :polew: a co działa ????? jezdzisz tym po ulicach ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 ręczny też nie zadziała To akurat dało się zauważyć po załączonym zdjęciu tarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 ręczny mi działa tylko się pytam czy jak przewód pęknie to czy reczny działa czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 ręczny działa, ale nic poza tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Działa, ale powodzenia że skutecznie zatrzymasz ręcznym rozpędzone auto :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 a czy mógłby ktoś przybliżyć jak zmienić klocki bo na forum nie ma dokładniejszeg opisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 dział: Warsztat - Zrób to sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 problem z nieszczelnością układu rozwiązany. Wyciek maiałem w tylnim prawym kole gdzie przewód elastyczny łączy się z zaciskiem. Podkładki na śrubie były stare i przepuszczały. Podkładki wymienione układ odpowietrzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się