rsmolarek Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Troszeczkę szukałem, ale nic nie znalazłem. Wczoraj próbowałem zmienić świece zapłonowe, ale nie mogę ściągnąć przewodów. Boję się mocniej pociągnąć żeby nic nie uszkodzić. Czy są jakieś specjalne sztuczki?? Z poszukiwań wynika mi że nie powinno być problemu. Pozdrawiam Rafał Smolarek
Wandej Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 to w 1.6 nie ma cewek? One same praktycznie wyskakują po odkręceniu Ogólnie mi zawsze lepiej schodziły kable na zimnym silniku a na jak trochę jeszcze ciepły to gorzej było W ADR`ze są tylko 2 przewody i one też zawsze lekko schodziły 1
rsmolarek Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 Faktycznie próbowałem na ciepłym, jutro rano sprawdzę na zimnym. Nie ma cewek na świecach, idą 4 ładne kable zapłonowe Pozdrawiam Rafał Smolarek
ROBERT Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 W 1.6(AHL,ARM,ANA,ALZ) jest jedna cewka podwójna z której idą 4 kable zapłonowe. Do zdejmowania kabli z świec są specjalne przyrządy. Spróbuj zdjąć te kable z świec owijając nasadkę świecy jakimś sznurkiem lub drutem i ciągnij za niego, wtedy powinny pójść bez problemu
Wandej Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Spróbuj zdjąć te kable z świec owijając nasadkę świecy jakimś sznurkiem lub drutem i ciągnij za niego, wtedy powinny pójść bez problemu tak właśnie przerwałem kabel w moim byłym vw polo
ROBERT Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 tak właśnie przerwałem kabel w moim byłym vw polo W 1.6 kolego nasadki są metalowe, a dokładniej na fajkach są nakładki metalowe :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się