adrian998998 12 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam kolegów. Jestem posiadaczem Audi A4 1.9 AJM Avant. Po jakimś czasie wyskoczył mi na liczniku wykrzyknik z pikaniem 3 razy oraz palą się kontrolki ABS i ESP. Podepnełem pod Vaga i wyskoczyły następujące błędy Numer części 8D0 907 389 D Sterownik Typ: ABS/ESP FRONT D56 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent i raz na jakiś czas włapuje taki błąd 18057 Wyczytałem co te błędy oznaczją ale gdy wchodzę w blok pomiarowy 005 to czujnik skrętu G85 pokazuje stopnie i jak jest kierownica na środku to jest 0 stopni jak potrzeba. Może któryś z kolegów podpowiedziałby jak wykonać tą adaptacje, może to pomoże w zniwelowaniu tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_troll 0 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Podepnę się pod temat: Podczas zapalania (nie zawsze) wyświetla na czerwono wykrzyknik w kółku i pika 3 razy dodatkowo zapalają się kontrolki ABS i ASR. Później wszystko gaśnie i nie ma problemu. Sprawdzałem vag -iem i nie ma żadnych błędów!! Czy ktoś może pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Jeśli kontrolki gasną to nie ma sie czym przejmować akumulator nie jest zbyt słaby przy rozruchu zimnego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Podepnę się pod temat: Podczas zapalania (nie zawsze) wyświetla na czerwono wykrzyknik w kółku i pika 3 razy dodatkowo zapalają się kontrolki ABS i ASR. Później wszystko gaśnie i nie ma problemu. Sprawdzałem vag -iem i nie ma żadnych błędów!! Czy ktoś może pomóc słabe akku, słabe ładowanie, uszkodzenie rozrusznika(tulejki lub przebicie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_troll 0 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Płyn hamulcowy OK. Od klocków zużytych jest żółte oznaczenie. Ładowanie 14,2-14,4V. Bez ładowania 11,8V Nie wiem co jeszcze. Problem pojawia się gdy zaczyna robić się zimno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 jak jest zimno rozrusznik ma ciezej krecic potrzebuje wiecej prądu i nastepuje duzy spadek napiecia dlatego też kontrolki swirują ja stawiam na rozrusznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_troll 0 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Nigdy wcześniej nawet przy -25C nic takiego się nie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 nic nie jest wieczne wystarczy ze bedzie przebicie w rozruszniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_troll 0 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Jutro się za to zabiorę[br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 20:06_________________________________________________Wymiana aku załatwiła sprawę!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się