Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Prośba o analizę logów [1.9 AFN 110KM]


Guest ostry
 Share

Recommended Posts

Guest ostry

Witam,

od jakiegoś czasu mam problem z moją Aczwórką, makabryczny muł, przepał, czarny dym z rury i dziwny świst dochodzący spod maski.

Po przejrzeniu niezliczonej ilość wątków na forum podejrzenie padło na nieszczelne doloty, ale zajrzałem i nie znalazłem żadnej nieszczelności, choć nie wykluczam, że mogę się mylić - nie mam doświadczenia i w tej materii stawiam dopiero pierwsze kroki.

Poniżej załączam efekty nieporadnych prób zmierzenia się z diagnostyką VAG-ową :smiley:

Logi statyczne:

http://img341.imageshack.us/img341/1100/log01stavl7.png

http://img214.imageshack.us/img214/9049/log03stadj2.png

http://img214.imageshack.us/img214/1619/log08stanx3.png

http://img214.imageshack.us/img214/8145/log15stasz0.png

Logi dynamiczne:

http://img214.imageshack.us/img214/5209/log01dynlz7.png

http://img390.imageshack.us/img390/2198/log03dynhz4.png

http://img390.imageshack.us/img390/7943/log08dynpl2.png

http://img390.imageshack.us/img390/9026/log15dynct5.png

Logi grupy 11 uzupełnię, jak tylko uda mi się dopaść do jakiegoś laptoka :wink:

Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyn choroby mojej :audi:

Pozdrawiam :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Na pierwszy rzut oka lmm nie żyje wrzuć jeszcze logi z turbinka jak pompuje ale lmm do wym napewno. Z takimi parametrami chyba maluch jest szybszy

Link to comment
Share on other sites

Witam,

od jakiegoś czasu mam problem z moją Aczwórką, makabryczny muł, przepał, czarny dym z rury i dziwny świst dochodzący spod maski.

Po przejrzeniu niezliczonej ilość wątków na forum podejrzenie padło na nieszczelne doloty, ale zajrzałem i nie znalazłem żadnej nieszczelności, choć nie wykluczam, że mogę się mylić - nie mam doświadczenia i w tej materii stawiam dopiero pierwsze kroki.

Poniżej załączam efekty nieporadnych prób zmierzenia się z diagnostyką VAG-ową :smiley:

Logi statyczne:

http://img341.imageshack.us/img341/1100/log01stavl7.png

http://img214.imageshack.us/img214/9049/log03stadj2.png

http://img214.imageshack.us/img214/1619/log08stanx3.png

http://img214.imageshack.us/img214/8145/log15stasz0.png

Logi dynamiczne:

http://img214.imageshack.us/img214/5209/log01dynlz7.png

http://img390.imageshack.us/img390/2198/log03dynhz4.png

http://img390.imageshack.us/img390/7943/log08dynpl2.png

http://img390.imageshack.us/img390/9026/log15dynct5.png

Logi grupy 11 uzupełnię, jak tylko uda mi się dopaść do jakiegoś laptoka :wink:

Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyn choroby mojej :audi:

Pozdrawiam :a4fan:

nie zrobiles najwazniejszych logów 010 i 011 wiec nie mamy o czym rozmawiac ..... :wink:

p.s po tym co wstawiłes widac ze turbulum prawdopodobnie nie pompuje :rolleyes:[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2007, 14:46 _________________________________________________

Na pierwszy rzut oka lmm nie żyje wrzuć jeszcze logi z turbinka jak pompuje ale lmm do wym napewno. Z takimi parametrami chyba maluch jest szybszy

na pierwszy rzut oka to tutaj nic nie widac (mozna sie tylko domyślać) ... i narazie radziłbym zrobic kompletne logi i lmm (przepływomierz) zostawic w spokoju .... !!!

P.S ostry ... na 99% masz nieszczelnosc w dolocie ... wiec zakasaj rekawy i macaj gumowe rury az znajdziesz dziure.... :evil:

Link to comment
Share on other sites

Guest ostry

Witam ponownie,

uzupełniam "historię choroby" o logi grup 010 i 011, mam nadzieję, że to pozwoli na jednoznaczną diagnozę: :)

http://img518.imageshack.us/img518/5593/log010sh6.jpg

http://img299.imageshack.us/img299/9800/log011pc3.jpg

log011pc3.jpglog010sh6.jpg

ponadto pojawił się błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference

Czy to wszystko układa się w jakąś sensowną całość? Co dolega mojej :audi: ?

:a4fan:

Link to comment
Share on other sites

mam dla Ciebie nieprzyjemną wiadomość : zrób logi jeszcze raz, zrobiłeś je już w trakcie notlaufa (tryb awaryjny)

Widać w grupie 011, że aktualne ciśnienie jest żadne (nic nie pompowało)....

Link to comment
Share on other sites

mam dla Ciebie nieprzyjemną wiadomość : zrób logi jeszcze raz, zrobiłeś je już w trakcie notlaufa (tryb awaryjny)

Widać w grupie 011, że aktualne ciśnienie jest żadne (nic nie pompowało)....

:no: jaki notlauf ...

przeciez ECU cały czas wymaga doladownia na poziomie 1950 mbar ... ;)

jak dla mnie to masz dziure w dolocie jak stodoła ....

Link to comment
Share on other sites

Żaden notlauf, szukaj dziury...

Link to comment
Share on other sites

Wg mnie turbina coś nawal lub N-75 gdyby była dziura w dolocie to lmm pokazywałby dobrze a tu ani lmm ani turbina nie daje jak powinno. :bicz2:

Link to comment
Share on other sites

Zadaj sobie pytanie jaki jest mechanizm pomiaru powietrza przez LMM, a wtedy zrozumiesz jakie bzdury właśnie napisałeś :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli dziura jest za turbo to lmm bedzie pokazywał dobrze tylko czujnik cisnienia bedzie miał złe dane. Jeżeli sterowanie turbo jest walniete lub turbina to lmm bedzie tak samo źle pokazywał bo mniej powietrza przepłynie przez niego :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli dziura jest za turbo to lmm bedzie pokazywał dobrze

Nie będzie.

Link to comment
Share on other sites

Guest ostry

Panowie,

chylę czoła przed Waszą znajomością anatomii Aczwórki :oklaski:

Faktycznie, powodem zamieszania była spora nieszczelność gumowego przewodu doprowadzającego powietrze do IC (nr katalogowy 058 145 856 J), zamieszczam fotkę

resizeofp1020518xm8.th.jpg

Wymieniłem przewód (koszt: 350 PLN w ASO we Wrocławiu :confused4: ) i od razu koniki się przebudziły :>

Jak tylko znajdę chwilę, zrobię nowe logi, by poddać je Waszej drobiazgowej analizie (podejrzewam jeszcze N75, bo co jakiś czas na wysokich obrotach łapie notlaufa).

THX

ostry

:a4fan:

[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2007, 09:41 _________________________________________________Czołem,

zrobiłem kolejne logi mojej :audi: już po operacji i wydaje mi się, że pacjentka nie odzyskała pełni zdrowia. Po uszczelnieniu przewodu dolotowego powrócił wigor, ale czasem z nieuporządkowaną cyklicznością łapie notlaufa przy obrotach około 3500.

Proszę rzućcie okiem, co to może być? N75?

P.S. Zamieściłem dwa logi grupy 010, bo przy jednej próbie złapałem notlaufa.

log001tw2.jpg

log002as4.jpg

log003co0.jpg

log008bl3.jpg

log0101ky3.jpg

log0102lv5.jpg

log011uk2.jpg

log015yd5.jpg

log001tw2.th.jpg

log002as4.th.jpg

log003co0.th.jpg

log008bl3.th.jpg

log0101ky3.th.jpg

log0102lv5.th.jpg

log011uk2.th.jpg

log015yd5.th.jpg

ostry

:a4fan:

Link to comment
Share on other sites

N-75 do podmiany lub turbinka do czyszczenia. Strasznie przeładowywuje :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...