Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Które zawieszenie wybrać,proszę o poradę


combat

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Słabo orientuje sie w temacie zawieszenia "sportowego" dlatego po przeczytaniu wątków na temat gwintów potrzebuje konkretnej rady od klubowiczów ujeżdżających dane zawiasy.

pacjent to moja a4 1,8TQ roczne przebiegi okolo 50 tys km,zawsze załadowany bagażnik(to chyba ważne) na chwile obecna ucieka w zakrętach,bardzo nisko siedzi(ładunek),zbieżność OK,brak luzów, amortyzatory niby ok w granicy 60-63%.

czy kupić zwykły zawias sachsa+nowe sprężyny koszt w granicy 1500 zl

czy skusić na ktorys z poniższych gwintów?

atl 1400zl

http://www.moto.allegro.pl/item942883698_audi_a4_quattro_1994_2001_zawieszenie_gwintowane.html

ta-technix 1600

http://www.moto.allegro.pl/item936165807_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_b5_quattro_s4_4x4.html

mts 1849

http://www.moto.allegro.pl/item938142620_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_quattro_94_00_mts.html

poprawa prowadzenia bardzo mile widziana tylko czy przy obniżeniu nawet minimalnym -35mm nie będę zawadzal wydechem o lezącego tak jak teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie jestem specem od gwintów ale wiem napewno że nie bedziesz przy min obniżeniu nic drapał wydechem

ja mam -35 Pro Kit który jest bardziej miękki od gwintu i bardziej siada na policjantach i nigdzie sie nie ocieram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za odpowiedz z tego co napisałeś wnioskuje ze seryjne zawieszenie siadło mi ponad 35mm,gwint pewnie sie mniej ugnie ??czy ktoś na gwincie zrobił juz jakiś większy przebieg(40,50 tys a może one tyle nie wytrzymują) ,jak to sie prowadzi przy załadowanym samochodzie?czy wymienione przezemnie gwinty różnią sie znacząco,bo odnoszę wrażenie ze to wszystko to samo tylko inne nalepki producentów a wtedy nie ma co przepłacać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzywane raczej nie.nie mam jak sprawdzic czy nie kupuje zlomu a nowe z wyzszej polki przezyje ten samochod co jest ekonomicznie nie oplacalne.czyli technix jest gorszy w opiniach od mts?kusi mnie ten zawias za ok 1600 bo jescze na czyms takim nie jezdzilem ale standardowy sachs na pewno sie sprawdzi, bistein b6 na tyl do Q w moim roczniku nie jest dostepny(chwilowo lub na stale??)a je sie uparlem na komplet.wniosek taki ze najlepsze wyjscie to mts(tylko nie wiadomo jak sie sprawdzi przy duzym przebiegu pod obciazeniem)lub standard ale bez poprawy prowadzenia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpisz w szukajke ta-technix jest dużo opinii na jego temat, zaczynajac od skrzypienia, miałem zamiar tez kupować, ale ostatecznie zakupiłem uzywke 1BE :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie opinie w wiekszosci na temat mts i ta technix sa pozytywne ale nikt z uzywajcych nie przejechal wiecej niz 20 tys km na takim zestawie i nikt nie pisal ze jezdzi caly czas zaladowanym autem a to moze ale nie musi bardzo skrocic zywotnosc tych zestawow.jaki przedzial cenowy nowego 1BE poza aso???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiennik 1BE do ośki (fwd) to koszt +/- 2400 w zależności od firmy... :confused4:

Mam takie zawieszenie ori, kończy mi się i właśnie mam dylemat co zrobić... Jakbym miał kasę to byłoby airride :wink4: a tak to zastanawiam się nad gwintem, ale obawiam się o jego żywotność... :confused4: Mówię oczywiście o gwincie typu TA czy MTS :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie gwarancja jest na 2 lata bez limitu km,to moze warto zaryzykowac??pewnie i tak nie wykorzystam mozliwosci regulacji wysokosci wiecej niz 2 razy bo jestem leniwy ale nie ma zwyklych zamorow do Q z mts czy at-t.obawiam sie ze:

opony(195/65/15) beda obcieraly o nadkola jak zaladuje samochod albo na jakims dobiciu

dolem wiecznie bede zawadzal

lub co 30 tys km bede skladal reklamacje i wymienial amory/springi z powodu obciazenia

a co najgorsze zawias bedzie sprawny technicznie ale nie przypasi mi prowadzenie auta ale wtedy bede wiedzial ze trzeba bylo kupic serie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie gwarancja jest na 2 lata bez limitu km,to moze warto zaryzykowac??pewnie i tak nie wykorzystam mozliwosci regulacji wysokosci wiecej niz 2 razy bo jestem leniwy ale nie ma zwyklych zamorow do Q z mts czy at-t.obawiam sie ze:

opony(195/65/15) beda obcieraly o nadkola jak zaladuje samochod albo na jakims dobiciu

dolem wiecznie bede zawadzal

lub co 30 tys km bede skladal reklamacje i wymienial amory/springi z powodu obciazenia

a co najgorsze zawias bedzie sprawny technicznie ale nie przypasi mi prowadzenie auta ale wtedy bede wiedzial ze trzeba bylo kupic serie :decayed:

opony nie beda obcieraly i dolem tez nie bedziesz zawadzal. bez obaw! :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem taka uzywke

http://www.moto.allegro.pl/item945177829_zawieszenie_gwintowane_audi_quattro_kw.html jest juz co najmniej drugi raz wystawiona

prosilem o zdjecia nr telefonu zeby sie umowic na ogladniecie(poza wyciekami zwrocic na cos uwage?) ale niestety bez odzewu.

mts w cenie 1850 to chyba najtaniej jak mozna znalezc???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym kupowal uzywke....kw/ hr /koni / weitec

kupujesz tanio uzywany gwint ...

jesli jest ok to dobrze a jesli nie to:

regeneracja gwintu jest tania

100-150zl sztuka amoru :)

i masz potem nowke

ewentualnie nowke fk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego te gwinty które podales to rzeczywiscie z dolnej pólki i ja bym ci ich nie polecal zwlaszcza przy takim obciazeniu z jakim ty jezdzisz. Sam mialem tanie badziewie i wiecej nie kupie. Po roku czasu wszystko sie wyrobilo stracilo swoja twardosc i zaczelo skrzypiec :thumbdown: a gwarancje tez mialem na 2 lata. KW dobra firma ale tez bym mial dylemat czy kupic uzywany wariant 1

Moze tu cos znajdziesz :naughty:

http://www.dcperformance.co.uk/improve/uprated-suspension/coilovers.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za sugesie.ap jest zdecydowanie drozsze. na allle.. jest po 2700

http://www.moto.allegro.pl/item918503527_ap_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_b5_quattro.html

a to troche za duzo zeby ladowac w takie stare 1,8T wiec chyba tylko zaloze nowa serie na amorkach sachsa,jak tylko uporam sie z tulejkami w tylnym zawiasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...