Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Brak mocy na niskich biegach


v1ck

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam maly problem mianowicie caly czas myslalem ze autko jest poprostu takie slabe na gazie itp, dzisiaj chcialem sie przekonac i przeciagnalem go troche na benzynie i mam wrazenie ze na 1,2 i 3 biegu autko przyspiesza bardzo slabo.. tzn pewnym momencie czuc jakby turbina sie zalaczyla, ale nie przeklada sie to na osiagi.. natomiast na 4 i 5 powyzej 2.5k obr. autko robi sie juz bardziej dynamiczniejsze..

Do tej pory sprawdzilem, filtr powietrza, paliwa, swiece.

jest jeszcze obiaw podczas jazdy, metaliczny stukot w poblizu katalizatora. Czy moge wywalic caly jego srodek i zostawic sama puche? Jak tak to moge to zrobic samemu czy trzeba jakiegos magika ktory by to lepiej ogarnal :)? no i czy moze miec to wplyw na osiagi auta?

Zauwazylem jeszcze ze mam pekniety dolot powietrza do filtra, tuz przy wlocie powietrza.

pozdrawiam.

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do katalizatora to szukaj było o tym milion razy, a co do pęknięcia czy chodzi ci o pęknięcie na tej gumowej rurze idącej od filtra powietrza do turbiny ? Czy gdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. wywal kata

2. NIGDZIE w dolocie nie moze byc najmniejszej dziurki

3. :vaglogi:

4. zamontuj wskaznik doladowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie , jest pekniecie przy wlocie powietrza, przed tym lacznikiem plastikowym ktory idzie do filtra powietrza. a czy wywalenie bebechow z kata to trudna sprawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie , jest pekniecie przy wlocie powietrza, przed tym lacznikiem plastikowym ktory idzie do filtra powietrza. a czy wywalenie bebechow z kata to trudna sprawa?

nie jest trudna, ale troche rzezbienia jest u siebie odlaczylem tlumik srodkowy wzialem rurke i od strony kolektora walilem az wszystko sie wysypalo, pozbieraj sobie katalizator mozna to jeszcze sprzedac zawsze na piwo bedzie, a jak bedizesz mial juz odlaczony wydech od turbiny mozesz sprobowc sie przejechac i posluchac jak silnik pracuje jak prawdziwe V8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie , jest pekniecie przy wlocie powietrza, przed tym lacznikiem plastikowym ktory idzie do filtra powietrza. a czy wywalenie bebechow z kata to trudna sprawa?

nie jest trudna, ale troche rzezbienia jest u siebie odlaczylem tlumik srodkowy wzialem rurke i od strony kolektora walilem az wszystko sie wysypalo, pozbieraj sobie katalizator mozna to jeszcze sprzedac zawsze na piwo bedzie, a jak bedizesz mial juz odlaczony wydech od turbiny mozesz sprobowc sie przejechac i posluchac jak silnik pracuje jak prawdziwe V8

jak V8 powiadasz?? to fajne masz odczucia bo z tego co wiadomo wywalenie samych bebechów powoduje straszne rzężenie i metaliczny odglos, ktore nie jest przyjemne, napisz do moskala to ci powie bo jezdzil z wywalonymi bebechami. tylko zwykla rurka 70mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wywalisz bebechy z kata i zostawisz puszkę to będzie rzęził, jak wywalisz cały katalizator i wstawisz rurke to bedzie fajnie slychac, u mnie nawet jest gwizd jak w dieslu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A było o tym dziesięć milionów razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak, pekniecie wyglada tak jak na zdjeciach:

20100303155221.th.jpg

20100303155233.th.jpg

niestety, probowalem zrobic logi, jednak nie wiem gdzie w toruniu moge znalezc na tyle dluga, nieuczeszczana prosta zeby zrobic to w miare bezpiecznie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to nic nie wykombinujemy jak nie sprawdzisz podstawowych parametrow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze jest ktos z torunia kto moglby mi pomoc to zrobic :)? jednak 2 osoba by sie przydala i opinia o tym jak autko sie zachowuje bo mam wrazenie ze jest naprawde mulowate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze jest ktos z torunia kto moglby mi pomoc to zrobic :)? jednak 2 osoba by sie przydala i opinia o tym jak autko sie zachowuje bo mam wrazenie ze jest naprawde mulowate.

a ty sam chciales logi robic???? :shocked:[br]Dopisany: 04 Marzec 2010, 18:02_________________________________________________napisz na swoim regionalnym to moze sie kotos znajdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 bieg, 1500RPM wciskasz LOG, ogien do konca, STOP

ot cala filozofia, bylo na forum wiec szukaj, nawet na youtubie chyba jest filmik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam maly problem mianowicie caly czas myslalem ze autko jest poprostu takie slabe na gazie itp, dzisiaj chcialem sie przekonac i przeciagnalem go troche na benzynie i mam wrazenie ze na 1,2 i 3 biegu autko przyspiesza bardzo slabo.. tzn pewnym momencie czuc jakby turbina sie zalaczyla, ale nie przeklada sie to na osiagi.. natomiast na 4 i 5 powyzej 2.5k obr. autko robi sie juz bardziej dynamiczniejsze..

Do tej pory sprawdzilem, filtr powietrza, paliwa, swiece.

jest jeszcze obiaw podczas jazdy, metaliczny stukot w poblizu katalizatora. Czy moge wywalic caly jego srodek i zostawic sama puche? Jak tak to moge to zrobic samemu czy trzeba jakiegos magika ktory by to lepiej ogarnal :)? no i czy moze miec to wplyw na osiagi auta?

Zauwazylem jeszcze ze mam pekniety dolot powietrza do filtra, tuz przy wlocie powietrza.

pozdrawiam.

M.

sprawdz działanie WG

moze nie jest domkniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odepnij przewód idący od zaworu N75 do gruszki na turbinie

i załóż przewód gumowy i zapodaj ciśnienie, wystarczy 0.2bar-a

bedziesz widział czy sie porusza

ale czy klapa od WG jest w poprządku i czy jest domknięta

sprawdzisz jak wymontujesz katalizator lub całe turbo

jak możesz to podepnij manometr i zobacz ile pompuje turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie , jest pekniecie przy wlocie powietrza, przed tym lacznikiem plastikowym ktory idzie do filtra powietrza. a czy wywalenie bebechow z kata to trudna sprawa?

nie jest trudna, ale troche rzezbienia jest u siebie odlaczylem tlumik srodkowy wzialem rurke i od strony kolektora walilem az wszystko sie wysypalo, pozbieraj sobie katalizator mozna to jeszcze sprzedac zawsze na piwo bedzie, a jak bedizesz mial juz odlaczony wydech od turbiny mozesz sprobowc sie przejechac i posluchac jak silnik pracuje jak prawdziwe V8

jak V8 powiadasz?? to fajne masz odczucia bo z tego co wiadomo wywalenie samych bebechów powoduje straszne rzężenie i metaliczny odglos, ktore nie jest przyjemne, napisz do moskala to ci powie bo jezdzil z wywalonymi bebechami. tylko zwykla rurka 70mm

przejechalem sie troche z odlaczonym calym wydechem za turbina i mi sie podobalo, a katalizator wywalilem nie wspawujac zadnej rurki i chodzi tak samo jak z katalizatorem, zadnego rzezenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...