jarek3251 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 witam mam mała zagwozdkę mam nadzieje ze admin nie wywali tego wątku przed odpowiedzą na jakiej zasadzie działa taki bezpiecznik z tej aukcji???? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=939112717 potrzebuje takiego bezpiecznika który jest "odnawialny" tz. jeśli będzie przeciążenie to sie rozłączy i po pewnym okresie znów załączy czy ten będzie dobry???jest on trochę dziwny bo zamknięty w metalowej jak by "kapsule" i nie wiem czy jest właśnie taki odnawialny stąd moje pytanie
bolo73 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Ten bezpiecznik działa jako zabezpieczenie termiczne. Jeżeli przepływający prąd jest zbyt duży i bezpiecznik rozgrzeje się powyżej temperatury granicznej na jaką jest ustawiony, przerywa obwód a jak wystygnie załącza się z powrotem. Nie powinno się zastępować nim zwykłego bezpiecznika bo w przypadku zwarcia w obwodzie jego czas reakcji jest zbyt duży.
schumi2 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Zgadzam się z bolo73. Ze może wiecej popsuć niż pomóc...
jarek3251 Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 no ale do elektrycznych szyb powinien być ok jako przeciążeniowy??? mam wpięty w szyby taki zwykły i zastanawiam sie czy taki tez jako przeciążeniowy nie dołożyć żeby na przykład jak ktoś zamyka szybę ( mam szyby dokładanie nie ori.) i przytrzyma dłużej jak zamknięta z wciśniętym guzikiem to żeby ten bezpiecznik zareagował wyłączając sie a potem załączając sie z powrotem. co myslicie panowie nada sie??
bin85 Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 To zależy przy jakim prądzie następuje wyłączenie tego bezpiecznika, a jaki prąd pobiera silnik w momencie gdy szyba jest już w skrajnym położeniu, po drugie jakie masz siłowniki niektóre mają już w sobie zabezpieczenie wbudowane w silnik ja tak miałem w cinquecento.
jarek3251 Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 To zależy przy jakim prądzie następuje wyłączenie tego bezpiecznika, a jaki prąd pobiera silnik w momencie gdy szyba jest już w skrajnym położeniu, po drugie jakie masz siłowniki niektóre mają już w sobie zabezpieczenie wbudowane w silnik ja tak miałem w cinquecento. ja mam jakieś uniwersalne właśnie i nie maja niczego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się