mb83 Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Kupiełm niedawno Audi A4, 2.0 TFSI. Podobno super silniki. Zrobiłem juz nim koło 3tysięcy km. Wszystko super tylko, że strasznie bierze olej a komora silnika jest coraz bardziej nim zachlapana. Czy te silniki poprostu lubią olej? Gdzie szukać wycieku? Problem z uszczelką pod głowicą? Unikam ASO jak ognia ale chyba będę na nie skazany... Prosze o pomoc.
Dev Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 podjedz na warszawski spot, tam Koledzy na pewno wskażą Ci konkretny warsztat jeżeli ubywa oleju i silnik jest cały nim zawalony to chyba sprawa jest prosta masz gdzieś wyciek i tyle
Buba Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 duzo tego oleju?? jedz na myjnie, dobrze umyj silnik i zaraz zlokalizujesz gdzie jest wyciek
mb83 Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Opublikowano 7 Marca 2010 Dzięki, zaraz tak zrobie. Tak jakby ktos rozpylił mgiełkę z oleju i wszystko nim pokrył. W niektórych miejscach są większe plamy. Zaraz wezmę karchera i dokładnie wymyję silnik. Zrobię rundkę i zobaczę... kurcze troszkę sie wystraszyłem.
Dev Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 pościągaj wszystkie plastikowe osłony, uwazaj na elektrykę
Buba Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 tylko sama woda to nie zejdzie, uzyj jakiegos siuwaxu do mycia silnikow. karcher nie bardzo bo za duze cisnienie i rozwalisz/zalejesz przewody
GRazny Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 ja się boję że on już z tej myjni nie wróci... lepiej środek do mycia silników i woda przelewowo lub gąbką, a nie pod ciśnieniem...
Buba Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 ja się boję że on już z tej myjni nie wróci... lepiej środek do mycia silników i woda przelewowo lub gąbką, a nie pod ciśnieniem...
mb83 Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Opublikowano 7 Marca 2010 hehe spoko:) za dużo tam przewodów na karchera :> Przetarlem wszystko szmatką, wali z pod głowicy albo z uszczelki z pod tej plastikowej osłony... Zobaczę jak się przejadę. Wszystkie śrubki torx 30, którymi ta plastkowa osłona była przykręcona były luźne, podokręcałem i zobaczymy jak będzie. Autko było serwisone w ASO i tylko tam... kurde a niektóre śrubki palcami mogłem ruszyć. Masakra jakaś.
Buba Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 teraz pojezdzij i zobaczysz gdzie najwiecej leci
Dev Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 hehe spoko:) za dużo tam przewodów na karchera :> Przetarlem wszystko szmatką, wali z pod głowicy albo z uszczelki z pod tej plastikowej osłony... Zobaczę jak się przejadę. Wszystkie śrubki torx 30, którymi ta plastkowa osłona była przykręcona były luźne, podokręcałem i zobaczymy jak będzie. Autko było serwisone w ASO i tylko tam... kurde a niektóre śrubki palcami mogłem ruszyć. Masakra jakaś. poprzedni własciciel juz tam musiał grzebac skoro wszystko luzne zobaczył co sie dzieje i pozakładał z powrotem nie informując Cie o tym dla mnie to zwykłe skur.....o, które zawsze tępie i piętnuję u mnie by to nie przeszło :baseball: :baseball:
garmin Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Z myciem uwaga, mnie ta przyjemność kosztowała 2000 :)Wymiana wszystkich cewek i świec.Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się