decard86 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Witam kolegów i koleżanki Od paru dni miałem problem z ABS, ESP i hamulcami. Po przekręceniu zapłonu i ujechaniu 10 metrów wyświetlał się czerwony wykrzyknik i zapalały się właśnie kontrolki od ABS i ESP. Pojechałem na komputer do salonu SEATA, panowie powiedzieli mi, że jest problem z układem podciśnienia pompy hamulcowej, zaczęli grzebać i powiedzieli, że jest to zajęcie na cały dzień żeby określić przyczynę i umówiłem się z nimi na piątek aby odstawić auto. Komunikaty paliły się dalej i dzisiaj sam chciałem zobaczyć co jest grane i kur*a ku mojemu zdziwieniu ukazał się pęknięty "grzybek" (patrz zdjęcie). Jestem pewien, że było z nim wszystko wporządku (te h*je musieli mi to ułamać grzebiąc w tym). Wiecie może jak ta część się nazywa lub jakie nosi numery fabryczne ? Byłem dzisiaj w INTERCARS-ie i nie mogliśmy odnaleźć tego w ich prospektach.
mcm Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 jeśli nie ma przy tym kostki elektrycznej, to zawór zwrotny 8E0 611 933
decard86 Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 kolego a możesz mi powiedzieć czy to był powód komunikatów na desce? W serwisie powiedzieli mi też, że wężyk który zaznaczyłem na zdjęciu po odpaleniu samochodu się zaciska tak jakby go coś zasysało oraz, że to nie jest normalne i może być powodem błędów. Dodam jeszcze, że ten "grzybek" bo nie wiem jak go nazwać jest bardzo ale to bardzo ważny ponieważ hamulec jest twardy jak nie wiem co i skuteczność hamowania znikoma.
mcm Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 jeśli jest nieszczelny to jak najbardziej może być przyczyną kłopotów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się