neo222 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 witam jestem posiadaczem audi a4 rocznik 99 mam nie mały problem ponieważ jesli przejade nie dużą odległość po rozgrzaniu silnika ( właściwa temperatura ) silnik gasnie na niskich obrotach np przy zatrzymywaniu sie albo dojeżdżaniu do skrzyżowania nawet później zapalony silnik, auto na luzie silnik gasnie po paru sekundach dopiero po postoju jakiś czas pochodzi chwile az do ponownego zagrzania i gasnie:/ nie wiem co zrobic bo juz byłem u paru mechaników i poza pobraniem opłat nic nie zrobili:/
ROBERT Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Najpierw napisz coś więcej o silniku (uzupełnij profil), czy PB, a może ON, pojemność, kod silnika itp. ...
ROBERT Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 ... byłem u paru mechaników i poza pobraniem opłat nic nie zrobili:/ Ale chyba coś robili prócz skasowania gotówki ? Napisz czy wymieniali coś. Był podłączony pod komputer ? Bez tego ciężko cokolwiek powiedzieć, najpierw VAG, ew. błędy i będziemy dalej kombinować. Wygląda mi to na uszkodzenie czujnika temp.(może zawyżać temp. powiedzmy zamiast 90oC wskazuje 150oC i sterownik wyłącza silnik). Rano uruchamiasz go bez problemu ? Podczas jazdy przerywa ? Jak wygląda spalanie ? Ale to tylko domysły, najpierw musisz auto podpiąć pod komputer
neo222 Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 Elektromechanik u którego byłem przeczyścił przepustnice i po podłączeniu pod kompa wyskakiwał mu błąd sondy lambdy która kazał mi wymienić (ponieważ miał problemy z odkreceniem) u mechanika który wymieniał ja rok temu. Po wymianie mniej pali ale dalej gasnie po przejechaniu pewniego odcinka temperatura silnika jest dobra nie przekracza 90 stopni. po Rozgrzaniu gaśnie na niskich obrotach na postoju czy przy dojeżdzaniu do skrzyżowania
ROBERT Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Najpierw VAG. Spróbuj zaadoptować przepustnicę, jak się to robi znajdziesz na forum
neo222 Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 Moze to byc Silniczek krokowy ???? bo słyszałem ze te auto nie posiada silniczka ktrokowego moze to tylko bajka:/ ze nie posiada
ROBERT Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Moze to byc Silniczek krokowy ???? bo słyszałem ze te auto nie posiada silniczka ktrokowego moze to tylko bajka:/ ze nie posiada Nie ma silniczka krokowego, jest elektroniczny moduł i potencjometr w przepustnicy
neo222 Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 Da sie wymienic ten elektroniczny modół i potenciometr ??? jest to opłacalne czy lepiej wymienic cała przepustnice??[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 04:34_________________________________________________moze to byc od przepustnicy??
ROBERT Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Da sie wymienic ten elektroniczny modół i potenciometr ??? jest to opłacalne czy lepiej wymienic cała przepustnice??[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 04:34_________________________________________________moze to byc od przepustnicy?? Może być, choć w to wątpię, bo to samo działo by się na zimnym silniku. Powtórzę kolejny raz - podepnij VAG i wstaw ew. błędy. Sprawdź czujnik temp. VAGiem (jest na forum jak). Jaką założyłeś sondę, ori ? I jeszcze jedno - jest LPG ?
neo222 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 sonda orginalna z bosha, silnik na benzynę sprobuje podpiac jeszcze raz pod komputer, chociaż ostatni błąd jaki wyskoczył przy tym problemie była sonda potem po wymianie mniej palił i juz jest płynna jazda tz ze sonda działa tylko przy zwalnianiu dalej gasnie, moze dostaje lewe powietrze ??:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się