Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[S4 B5] Kiepskie doładowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Sprawa wygląda tak na dzień dzisiejszy auto ładuje 0,6 do niecałe 0,7 bara i to w środkowej części potem spada, dół też jest kiepski.

Po podpięciu VAGA okazało się ze jest niedoładowanie z dołu tj ok 2000obr zamiast 0,8 pakuje 0,4 dopiero koło 3 tys zaczyna się coś dziać.Poniżej słabiutko.

Przepływka przemierzona pokazuje ok.

Zrobiłem test- kiedyś zadziałało bo okazało się że N75 było padnięte. Odpięłem wężyk do WG i test kiedyś biło bodajrze koło 1.3 bara zanim przeskoczył w tryb awaryjny i wybiło błąd przeładowania.

Teraz wyglądało to tak. Z dołu dalej kiepsko wstawało potem pociągło i zonk doszło do 0,9 bara i tryb awaryjny. Oczywiście błąd przeładowania - a tu nawet do bara nie doszło. Ale co pojawiło się po tej próbie jak teraz jej dociskam to pojawił się niesamowity gwizd dźwięk podobny do tego w autosanach albo innych dieslach takie gwiżdżenie jak mocniej dociskam i jak mocniej ładuje dźwięk nasila się. Założyłem n75 do wg spowrotem a dźwięk występuje nadal -ładuje 0,6 do niecałe 0,7 w średnim zakresie.

Sam dźwięk nie jest najgorszy ale co z tego jak nie jedzie :-/ Czy może to być jakaś nieszczelność czy cu??

Trójnik jest wzmacniany jest szczelny, DVki metalowe szczelne.....

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

turbinki :mysli:[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 22:05_________________________________________________probowales podmiany N75 na sprawne??

WG??

soft byl czy seria?

Opublikowano

N75 jest nowe z aso więc nie ma problemów.Seria bez softu

tych turbinek to się boję najbardziej. Chociaż nie wyglądają na jakieś rozciekłe, auto nie kopci itd.... jest jakiś dobry sposób na sprawdzenie szczelności układu??

Opublikowano

Może masz jakieś nieszczelności w okolicach trójnika, nawet w serii potrafi popękać, albo w innym miejscu w układzie jakaś nieszczelność, najlepiej wszystko pozamieniać na silikonowe.

PS, nie doczytałem do końca :) Ale mimo że z trójnikiem jest ok jeszcze pare "węży" może pospadać albo się poluzować, miałem tak kilkanaście dni temu, zluzował sie jeden silikon, heh,

Opublikowano

da rade to posprawdzać wszystko bez ściągania całego przodu??

Opublikowano

da rade to posprawdzać wszystko bez ściągania całego przodu??

podpinasz sie z kompresorem, puszczasz cisnienie i sluchasz/patrzysz co sie dzieje. mozesz tez wyjac kazdy przewod i obejrzec czy sa cale, czy sie nie zsunely

Opublikowano

ok tylko w które miejsce się wpiąć z kompresorem do ukłądu w 1.8T wiem że to ktoś kiedyś opisywał ale w którym miejscu wpiąć kompresor w BiT??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...