Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Po nocy dymi mocno z wydechów


tommylee

Rekomendowane odpowiedzi

- mam wyciek płynu chłodzącego na ziemię, od jakiegoś czasu mi się sączy, nie mam czasu tego namierzyć, więc dolewam raz na tydzień

Przecież już napisałeś o płynie, to jest ten wyciek czy go nie ma jak dolewasz płyn :mysli:

od tygodnia nic mi już nie cieknie z tego miejsca gdzie mam wyczajony wyciek (nie wiem dlaczego, żadnej plamki, może dlatego, że jest cieplej) a wczoraj mi wyskoczył na FISie niski poziom coolanta.

Więc zacząłem wiązać to może z walniętą uszczelką albo cholera wie z czym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy pękniętej uszczelki pod głowicą na kanale wodnym w zależności od kierunku pęknięcia mogą być takie:

kanał wodny do wewnątrz- para z wydechu i ubytki płynu

kanał wodny na zewnątrz - widoczny wyciek w okolicach głowicy i ubytki płynu

kanał olejowy do wewnątrz - dymienie na niebiesko i zapach spalonego oleju + ubytki oleju

kanał olejowy na zewnątrz - wyciek oleju z okolic głowicy i ubytki oleju

kanały - olejowy i wodny(pęknięcie wewnętrzne) - oczka oleju w płynie lub szara piana na korku oleju i bagnecie(może występować i to i to)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy pękniętej uszczelki pod głowicą na kanale wodnym w zależności od kierunku pęknięcia mogą być takie:

kanał wodny do wewnątrz- para z wydechu i ubytki płynu

kanał wodny na zewnątrz - widoczny wyciek w okolicach głowicy i ubytki płynu

kanał olejowy do wewnątrz - dymienie na niebiesko i zapach spalonego oleju + ubytki oleju

kanał olejowy na zewnątrz - wyciek oleju z okolic głowicy i ubytki oleju

kanały - olejowy i wodny(pęknięcie wewnętrzne) - oczka oleju w płynie lub szara piana na korku oleju i bagnecie(może występować i to i to)

dzięki Gryfi za profesjonalną instrukcję, tylko jak to sprawdzić? Tylko poprzez zrzucenie głowicy?

PS dziś rano odpaliłem i spokój, ani dymka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś dotarły do mnie nowe świece z UK, jutro po południu zakładam i będzie wszystko jasne[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 22:33_________________________________________________woli podsumowania:

wymieniłem 5 z 6 świec, lekko się poprawiło. Miałem problem z wykręceniem ostatniej (założyłem temat na forum), udało mi się w końcu wykręcić. Efekt zaskakujący!!!!

Auto jak nowo narodzone, żadnego bujania na zimnym silniku no i przede wszystkim żadnego kopcenia po odpaleniu!!!

Autko pracuje wyśmienicie, wniosek z tego taki, że układ zapłonowy czyli świece i cewy to absolutna podstawa przy silnikach benzynowych, każde niedomaganie objawia się od razu problemami.

Taka mała pierdoła a cieszy i pozwala zamykać licznik kiedy tylko ma się na to ochotę :) jeee

pozdro dla całej ekipy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś dotarły do mnie nowe świece z UK, jutro po południu zakładam i będzie wszystko jasne[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 22:33_________________________________________________woli podsumowania:

wymieniłem 5 z 6 świec, lekko się poprawiło. Miałem problem z wykręceniem ostatniej (założyłem temat na forum), udało mi się w końcu wykręcić. Efekt zaskakujący!!!!

Auto jak nowo narodzone, żadnego bujania na zimnym silniku no i przede wszystkim żadnego kopcenia po odpaleniu!!!

Autko pracuje wyśmienicie, wniosek z tego taki, że układ zapłonowy czyli świece i cewy to absolutna podstawa przy silnikach benzynowych, każde niedomaganie objawia się od razu problemami.

Taka mała pierdoła a cieszy i pozwala zamykać licznik kiedy tylko ma się na to ochotę :) jeee

pozdro dla całej ekipy

no to gratulacje- drobny wydatek i nowa furka.

Ja niestety nie mam tyle szczęścia i czeka mnie kosztowny remont motorku ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm, odgrzewam temat :)

problem powrócił, i jest podobnie jak przed wymianą świec. Nie zawsze ale co 2 dni wali z wydechów ostry żrący dym, kolega z forum założył podobny wątek o kopceniu i po walce wyszło na lejący wtryskiwacz paliwa. Auto ma też na LPG. JAk jednoznacznie sprawdzić czy i który wtryskiwacz leje?[br]Dopisany: 30 Maj 2010, 22:16_________________________________________________widzę że temat zamęczył wszystkich;)

ale mam jeszcze kilka teorii:

- czy nie jest może walnięty zawór EGR (nie wiem w sumie nawet do czego on słuzy - ale to znajomy mechanik zasugerował)

- sondy lambda - tu też może być problem

W końcu jadę na analizę spalin to się może czegoś dowiem.

A co do strzelonej uszczelki pod głowicą to już pytałem chyba z milion osób i sam nie wiem co o tym myśleć:

- auto się nie grzeje

- jeździ pełną mocą

- pod korkiem nie ma kaszy

- w zbiorniczku nie ma oleju

- bagnet ok, tylko olej

ale z kolei :

- ubywa mi trochę płynu

- kopci na biało gryzącym dymem po zapaleniu silnika

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że to kopcenie jest nieregularne i nie zawsze się przydarza;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...