Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,6 ADP] dlaczego się dusi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

właśnie jeżdze na gazie i to na sekwencji, dodatkowo osłabienie auta widze i na gazie i na benzynie, a jak duży wpływ ma niesprawna przepływka na wzrost spalania, bo ostatnio zanotowałem wzrost z 12,5 na 14,5 w jeżdzie miejskiej, w tych samych warunkach, czy przepływka jest z tym ściśle powiązana??

Opublikowano

sądze że jak masz sekwencje to przepływka u ciebie ma znaczenie i na gazie dlatego objawy spadku mocy sa odczuwalne w obydwu pyzrpadkach zasilania. Najprościej by było jakbyś dorwał kogoś z takim samym silnikiem co twój i na chwile podmienił przepływkę wtedy byłaby pewność że to ona. Takl na marginesie to objawem końca przepływki może byc nawet odcinanie dopływu paliwa (tzn kręcisz autko do 5 tyś i do 3 tyś jakoś ciągnie-nawet może przerywać, bo to tez jakis objaw- a powyżej 3 tyś nagle zamula i jakby chamował zamiast przyspieszać)

Opublikowano

zamienimy , zobaczymy :) widze ze nie tylko ja mam z tym problemy, jak tylko mi się coś wyjaśni to napisze, wiem tylko że jak odepnę przepływkę to auto chodzi idealnie i wręca bez problemu....

Opublikowano

wiem tylko że jak odepnę przepływkę to auto chodzi idealnie i wręca bez problemu....

to az niemozliwe bo przepływka podaje informacje ile wtrysnac paliwa na podstawie powietrza , temperatury etc.-to że autko może chodzić bez zaworku zwrotnego paliwa (za filtrem powietrza) to rozumiem i wiem że tak naprawdę nie musi być ale że przepływka może być zbędna to chyba niemożliwe-może ktoś mądry nam to wyjasni?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...