Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Swap 2.8 ACK -> 2.7 bit


maxtronic

Rekomendowane odpowiedzi

Pisz do kolegi Nosb, on przeszczepił 2,7biT w miejsce 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kilka zlotych luznych to polecam :)

Instalka gazowa do zmiany na cos sensowniejszego :)

Pozatym w sumie bez problemow. Wszystko pasuje p&p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podola naped i wytrzyma ale bedziesz mial paligume :) Mysle ze z angolem troche przekoloryzowales :) Ja mam dobra cene na komplet pisalem na PW :good: Co do skrzynie Q to chyba nie wiesz co piszesz :wink4: Spawania tylniej czesci karoserii wymagane ( w sumie wywalenie calej podlogi i wstawienie z wersji quattro).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupisz anglika, przerzucisz podloge i bedzie git :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie uważacie że to już ładna rzeźba moim zdaniem sprzedaj swoją b5 to co dasz za anglika s4 plus koszta robocizny to nie wiele braknie do normalnej S4 i bedzie kox :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega pytal o przekladke wiec dostaje info cotrzeba zrobic, czy sie oplaca czy nie to juz zalezy od zasobnosci jego portfela :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie kasa robi swoje w kazdym razie powodzonka i wrzuc foty jak bedzie po wszystkim :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przepraszam że odświeżam,ale potrzebuję trochę informacji...Po sprzedaży doładowanej Hondy,postanowiłem zakupić Audi A4 B5 i zrobić w nim swap na 2.7Biturbo...Teraz moje pytania...Jakiego modelu szukać bo jedni polecają 2.8Quattro inny 1.8TQuattro...Co będzie potrzebne do takiego swapa(bo nie wiem czy nie warto kupić S4 anglika i przekładać graty lub kieronicę) zamiast kupować sam silnik + jakieś dodatkowe garty...Oczywiście do samochodu będą jakieś podstawowe mody porobione typu duży IC,wydech,strojenie...Czy jest różnica z którego roku jest silniki i modelu(A4/A6)....Przepraszam że tyle pytań ale dopiero 3dni temu zdecydowałem ze jednak Audi nie Subaru :P i próbuje całą wiedzę na temat Audi ogarnąć

Ps.Dlaczego swap a nie S4 gotowe,bo jednak kupić gotowca to żadna frajda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przepraszam że odświeżam,ale potrzebuję trochę informacji...Po sprzedaży doładowanej Hondy,postanowiłem zakupić Audi A4 B5 i zrobić w nim swap na 2.7Biturbo...Teraz moje pytania...Jakiego modelu szukać bo jedni polecają 2.8Quattro inny 1.8TQuattro...Co będzie potrzebne do takiego swapa(bo nie wiem czy nie warto kupić S4 anglika i przekładać graty lub kieronicę) zamiast kupować sam silnik + jakieś dodatkowe garty...Oczywiście do samochodu będą jakieś podstawowe mody porobione typu duży IC,wydech,strojenie...Czy jest różnica z którego roku jest silniki i modelu(A4/A6)....Przepraszam że tyle pytań ale dopiero 3dni temu zdecydowałem ze jednak Audi nie Subaru :P i próbuje całą wiedzę na temat Audi ogarnąć

Ps.Dlaczego swap a nie S4 gotowe,bo jednak kupić gotowca to żadna frajda...

SWAP rozumiem ale jak Ty chcesz przekladac kierownice na druga strone bo piszesz ze sam nie wiesz co lepsze to tez dla frajdy? Mam tylko nadzieje ze jakis slad pozostanie po przekladce i kazdy kto bedzie chcial kupic ulepa bedzie wiedzial ze pochodzil z wysp.

Sory za OT ale w ogole nie popieram przekladania kierownicy i wkur**a mnie jak ktos wystawia auto na sprzedaz i nie wspomina skad pochodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakiekolwiek V6 benzyna w Quattro.

Co do samego swapa najlepiej dorwac cale auto wtedy masz wszystko potrzebne pod reka.

Odradzam zakup samego silnika i kompletowanie na biezaca reszty bo wyjdzie spora suma i zero odzysku a przy dawcy jest wszystko i spory odzysk.

Z rzeczy o ktorych mozesz nie myslec zanim sie wezmiesz to takie : chlodnica w 2,7T ze skrzynia 6 biegow ma dodatkowy obieg oleju ze skrzynie w sobie , sanki w 2,7 T sa minimalnie inne niz w v6 N/A bo posiadaja wciecie na jeden waz gumowy od turbiny ( mozna latwo przerobic zwykle jak sie ma diaksa i miomacik ;) , Generalnie wiekszosc rzeczy pasuje P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWAP rozumiem ale jak Ty chcesz przekladac kierownice na druga strone bo piszesz ze sam nie wiesz co lepsze to tez dla frajdy? Mam tylko nadzieje ze jakis slad pozostanie po przekladce i kazdy kto bedzie chcial kupic ulepa bedzie wiedzial ze pochodzil z wysp.

Sory za OT ale w ogole nie popieram przekladania kierownicy i wkur**a mnie jak ktos wystawia auto na sprzedaz i nie wspomina skad pochodzi.

Wiesz nie wiem czemu od razu tak naskoczyłeś na Mnie nie jestem jakimś handlarzem co ma anglika i chce zrobić z niego euro tylko jak bym to robił to przynajmniej do stanu idalnego nie oszczędzając na niczym pod warunkiem ze to się opłaca...Zresztą kto mówił o jakimś sprzedawaniu skoro ja jeszcze nie kupiłem nic...Poprzednie auto miałem 5lat i zmieniłem tylko ze wzgledu iż ponad 300km nie ma sensu w FWD...

Najlepiej jakiekolwiek V6 benzyna w Quattro.

Co do samego swapa najlepiej dorwac cale auto wtedy masz wszystko potrzebne pod reka.

Odradzam zakup samego silnika i kompletowanie na biezaca reszty bo wyjdzie spora suma i zero odzysku a przy dawcy jest wszystko i spory odzysk.

Z rzeczy o ktorych mozesz nie myslec zanim sie wezmiesz to takie : chlodnica w 2,7T ze skrzynia 6 biegow ma dodatkowy obieg oleju ze skrzynie w sobie , sanki w 2,7 T sa minimalnie inne niz w v6 N/A bo posiadaja wciecie na jeden waz gumowy od turbiny ( mozna latwo przerobic zwykle jak sie ma diaksa i miomacik ;) , Generalnie wiekszosc rzeczy pasuje P&P

Dzięki Ziomek za pomoc...Także od jutro zaczynam poszukiwania autek...A powiedz mi jak z wiązką jest odpinam tą od 2.8 i podpinam 2.7??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Jesli autka beda z tego samego rocznika to wiazki powinny pasowac tzn autko biorca np 98 i dawca S4 98 :) Jesli nie to sluze pomoca temat mam rozgryziony ;):hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...