Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AYM] Brak mocy przy 120k/h 2.5 tdi


stan am

Rekomendowane odpowiedzi

witam.mam problem z audi 2.5 tdi 2002r. samochod do 120k/h ciagnie normalnie a potem tak jak by odciecie bylo. na vcds wychodzi mi taki blad 00575-intake manifold pressure a podnim jest jeszcze taki 08-10 -control limit surpassed-intermittent i to jest wszystko jako jeden blad. wymienilem juz przeplywomierz i zawor n75 i dalej nic sie nie zmienilo a i posprawdzalem wszystkie wezyki od podcisnienia. teraz mam pytanie co moge jeszcze sprawdzic?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego :wink4: Ja mam podobny problem - byłem w aso i wyszło "błąd czujnika ciśnienia doładowania", wykasowanie tego błędu nic nie dało, z tym, że u mnie po ponownym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy. Podejrzewam, że problem ten dotyczy samej turbiny, a dokładniej tego, że się zacina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo. Przy 120 km/h przestawal reagowac na gaz ale tylko na 5 i 6 biegu. W moim przypadku turbina przeładowywała i komputer przechdził w tryb awaryjny. Finał tego taki że mam inna turbine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej ja mialem to samo i w sumie mam jeszcze! wymieniłem wszystkie węże podciśnienia uszczelki w kolektorze dolotowym i jest ok chyba byla gdzies dziura w dolocie sprawdz wszystkie złączki i sprawdz jak dzialają kierownice w turbo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na początek dobrze przegoń furę na rozgrzanym silniku 1,2,3,4 bieg po 4rpm i w tym stylu trochę pośmigaj :evil:.Najprawdopodobniej zapiekają się kierownice w turbo i łapie notlaufa.Powinno na jakiś czas pomuc,ale bez czyszczenia suszarki w dalszej perspektywie chyba sie i tak nie obejdzie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się mam podobny problem u mnie nawet przy 100km/h ciskam gaz a on robi tak ze ciagnie i odpuszcza ciagnie i odpuszcza. Dodam jesczze ze moje trubo sie odzywa (metaliczny dzwiek jakby cos tarłoo siebie). Czy mamy ten sam problem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się mam podobny problem u mnie nawet przy 100km/h ciskam gaz a on robi tak ze ciagnie i odpuszcza ciagnie i odpuszcza. Dodam jesczze ze moje trubo sie odzywa (metaliczny dzwiek jakby cos tarłoo siebie). Czy mamy ten sam problem ??

Ja bym tak nie jeździł! Kolega z klubu miał podobnie, ostrzegałem, ale jeździł dalej i po tygodniu turbina się rozleciała. O mało silnik nie poszedł na złom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oh to mnie troche zmartwiles :( dzis podjade do mechanika zapytam. Bo i tak musze cos zrobic z tym turbo z tym dzwiekiem jezdze juz ponad miesiac. Ale dzieki ze powiedziałeś.[br]Dopisany: 26 Marzec 2010, 13:57_________________________________________________Eh bylem u mechaniora, jak jechałem jako pasażer to dostrzegłem ze na 2 i 3 nie wkleja w fotel tak jak na poczatku, mechanior mnie umowił na jutro. Jak jechalismy to trubina nie ciągneła a gdy podczas jazdy wlaczył i wyłaczył silnik to normalnie zadziała :) Moze nie bedzie tzreba kupywac nowej :P tylko oczyscić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile takie turbo po czyszczeniu wytrzymuje?

jaka moze byc cena czysczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile takie turbo po czyszczeniu wytrzymuje?

jaka moze byc cena czysczenia?

po czyszczeniu jak bedziesz przestrzegał Dekalog Diesla to do samego wysrania turba nie bedziesz musiał już go wyjmować :chytry:

...chyba że masz przytkany kat

a co do ceny to :szukaj: bo jest na ten temat wątek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

I ja mam podobny problem, słychać jakby coś tarło, a silnik przyspiesza jak mu się chce czasem jest tak, że nawet na luzie daje gaz w podłogę a on delikatnie ciągnie do 3000 obr. i więcej za cholere nie pójdzie a czasem idzie jak burza. Zobaczymy po świętach co powiedzą fachowcy, czy turbo do wymiany czy coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie jestem po mechaniku. Koles z warsztatu przejechał się kolejny raz, podłączył się do komputera nie wykryło żadnego błędu ponownie się przejechaliśmy nio i w końcu auto przeszło w tryb awaryjny czy jakoś tak w ogolę zamulił totalnie :P podłączył się ponownie do kompa i wyszło ze chodzi o "czujnik ciśnienia doładowania". Kiedy zapytałem go czy to nie turbo jest zjebane bo gdy kręcę go pod 3000obr to słyszę jakby coś o siebie ocierało mechanik powiedział ze tak musi być. Powiedział ze turbina jest w porządku i chodzi tu o zawory które maja coś związane z ciśnieniem doładowania, prawdopodobnie znajdują się tam 2 zawory i trzeba je wymienić umówiłem się z nim na po świętach mam nadzieje ze wymiana tych 2 zaworów pomoże :) Kolejne relacje zdam po świętach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

I ja mam podobny problem, u mnie auto jest mułowate od samego początku cięgnie max do 3000 obr. jak wrzucę 6 bieg to po jakiejś minucie ciągnie normalnie, jednak po puszczeniu gazu lub zwolnieniu, znowu to samo. Po podpięciu pod kompa nic złego nie pokazał(pomijając kilka innych błędów nie związanych z tematem). Wężyki sprawdziłem jest ok, zaworki wg. kompa tez wpożo, więc może turbina wsumie coś tam harczy od czasu do czasu, więc jadę 18 do Dynosoftu na czyszczenie turbo lub jego wymiane jeśli to już bedzię zajechane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj znać ile Cie to wyniosło ;)[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2010, 20:26_________________________________________________Dobra jestem po mechaniku :) auto śmiga jak głupie :P 3h straciłem ale jest ok :P auto było mega zamulone. mój mechanik ciągle wymieniał zawory na początku ten od regulacji ciśnienia a później ten co dostarcza ciśnienie i tak w kolko. Po wymianie auto musiało być przegonione ;P w sensie ze trzeba było mu "dać ostro po d*pie". Mój mechanik powiedział mi ze trochę je zaniedbałem i wszystkie zanieczyszczenia się osadziły w jednym miejscu i samochód musiał to wypluć - zmiana biegów przy 3,5 obrotu. Wniosek taki wymienić zawór ciśnienia, zmieniać biegi max do 3 tys obrotów i co jakiś czas przegonić autko :0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O no to wyszło Cię taniej niż mnie. W moim przypadku pomijając rzeczy nie związane z tematem to mam do wymiany turbo i EGR :wallbash: a samochód odbieram najwcześniej w przyszły czwartek. jak dostane to dam znać ile mnie to wyszło i jak jeździ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...