Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Nie wyłączający się sygnalizator nie zapięcia pasów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Od jakiegoś czasu mam problem z kontrolką niezapięcia pasów. Po zapięciu pasów kontrolka nie wyłącza się i cały czas sygnalizuje, że nie są zapięte. Podaję, że nie jest to zjawisko "stałe" tzn. czasami jest wszystko w porządku (kontrolka gaśnie), czasami w trakcie jazdy zapala się (+sygn.dźwiękowa) potem gaśnie, czasami w ogóle nie gaśnie i świeci się co jakiś czas (sygn. dźwiękowy gaśnie - tak jak przy nie zapięciu pasów). Początkowo "zjawisko" to było sporadyczne, tzn. raz na jakiś czas podczas jazdy na chwilkę zapała się kontrolka + sygnał. trwało to kilka sekund i potem wszystko było ok. Czy może ktoś wie, w czym jest problem i jak temu zaradzić. ??

Z góry dzięki.

Opublikowano

Być może problem tkwi w zamku pasa bezapeczeństwa

Opublikowano

Czujnik pasów znajduje się w zapięciu. Z tego co widzę jest to częsta przypadłość w B7.

Zapięcie jest nierozbieralne. Pozostaje Ci wymienić na nowe, wyłączyć sygnalizację VAGiem lub rozpiąć wtyczkę tego czujnika pod siedzeniem (ja tak zrobiłem).

Opublikowano

Miałem to samo, wymiana na nowe zapięcie i po problemie. Mi udało się kupić nowe zapięcie na allegro za 80zł, niestety w

ASO wołali ok. 230zł :shocked:

Sama wymiana jest banalnie prosta i zajmuje w domowych warunkach ok. 30-40min(ja zdemontowałem fotel, aby było wygodniej).

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi! Najprawdopodobniej macie rację z tym zapięciem, gdyż jak nim poruszam, bywa, że kontrolna na chwilę gaśnie.

Pozdr.

Opublikowano

kubast

czy możesz powiedzieć którą wtyczkę trzeba rozpiąć- żona w ciąży jeździ bez pasów i ogólnie irytuje mnie pas zapięty za jej plecami

Opublikowano

mam to samo od niedawna u siebie i to jest coś ze stykiem... bo ostatnio mi znajomy psiknął preparatem do czyszczenia styków (wykorzystuje go do doprowadzenia telefonów do porządku po "kąpieli" i wszystko było pięknie przez ok 3-4 dni i bo auto stało w garażu... gdy tylko wyjechałem na upały wszystko wyparowało i jest jak było... :gwizdanie: najgorsze jest tylko to, że czasami przez 100 km zapali się raz czy dwa i dopchnięcie :kox: pomaga, a czasami od razu wyje i nie ma szans na wyłączenie kontrolki :disgust:

Opublikowano

Jeśli nie macie VAGa - wystarczy rozłączyć wtyczkę pod fotelem. Jest to czarna 2-pinowa płaska wtyczka - wymacajcie przewód który idzie od zapinki pasów i po nim dojdziecie do konektora. Trochę tam ciasno więc przyda się odkręcenie fotela (4 śruby, gwiazdka 12-ramienna).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...