verpa 0 Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 hmmm... jeszcze raz sprawdze. A nic innego nie wchodzi w gre? czujnik? wymieniałem go nie na zimnym silniku wiec moze on, chociaz z drugiej strony nie ma bledu na vagu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Sprawdż dokładnie jeszcze raz. Po nocy dodatkowo zrób log 007 na nieodpalonym silniku przed pierwszym uruchomieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verpa 0 Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 przygazowalem go teraz i przy okazji log dynamiczny zrobilem i to sam, strach był. Przy kroccu może i jest delitanie cieplejszy ale moze to byc wina goracego bloku. Im dalej od krocca tym bardziej neutralny. Teraz łapał 63C. Przed wczoraj 66,6C ehhhhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 stawiam na termostat. U mnie nawet sam plastikowy króciec jest chłodny. Zrób jeszcze log z samego rana i spróbujemy dać ci dobrą diagnozę. P.S. Ja zawsze robie logi dynamiczne sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verpa 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ok, zrobiony log na zimno przed uruchomieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 I wszystko jasne - padł czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verpa 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 hmmmm... czyli po pracy jade po nowy. Polecasz jakieś firmy? W IC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 w czujnikach nie mam doświadczenia. Ostatnio do tdi seata kupowałem ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Jak zmienisz czujnik pokaz log 007 stat na zimnym i na max rozgrzanym motorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verpa 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 okej. Jednak najpierw przeczyszcze styki el. od czujnika moze gdzies tam nie łączą, ale w sumie nie mam błędu na vagu. Jeśli nie pomoże jade po czujnik. --------------------------------------------------------------------------- raczej nic nie pomogło czyszczenie, wiec jutro kupie czujnik i wtedy zobaczymy. --------------------------------------------------------------------------- banshee wielkie dzięki, po wymianie czujnika temperatury pokrywają się okrutnie w 1 temacie umieściłem logi, narazie statyczne bo padam z nóg. Postaram się jak najszybciej zrobić dynamiczne. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 No teraz jest OK z temperaturą, ale... Widzę, że EGR nie pracuje... Zaślepiłeś go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verpa 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 hmmm... nie zaślepiałem, chyba że poprzedni właściciel, ale raczej nie. Powinienem mieć jutro używke EGR więc zamienie go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Ściągnij wężyk nastaw log w BS i sprawdź palcem czy zasysa powietrze, jak komp będzie go przestawiał. Jak zasysa to masz zanieczyszczony EGR lub niesprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verpa 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Ok, raczej jest niesprawny bo olej puszcza, jutro bede mial niby sprawny od forumowicza jednego, podmienię i wtedy zobaczymy. Dzis postaram się zrobić jeszcze ten log bez wezyka Wymieniłem EGR, zrobiłem log BS 003, znajduje się w 1 poście. Co możecie powiedzieć o logach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 EGR OK. Jeżeli te logi są teraz zrobione od nowa to teraz z kolei nie pasuje mi coś w kanale 023, czego wcześniej nie było!! Twoje minusowe BIPy (oczywiście mieszczą się w normie -30 do +30)...Hmmm Niech ktoś inny co bardziej zna się na BIPach oceni je, bo z tego co ja kiedyś wyczytałem to wartości ujemne świadczą o: kiepskie paliwo, coś się dzieje z listwą elektryczną, nie dopływa dostateczna ilość paliwa. Chyba, że coś pokręciłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verpa 0 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 logi były zrobione przed wymianą egr. Jedynie 003 BS po wymianie. Jeszcze raz zrobię logi, na 023, 3 wartość za bardzo odbiega od reszty, i to mnie martwi...Paliwo ostatnio było tankowane na shellu. -------------------------------------------------- Logi statyczne wrzucone po wymianie egr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się