Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów


verpa

Rekomendowane odpowiedzi

Nagrzałes dobrze auto przed wykonaniem logów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na blacie miałem 90C non stop. W 001 coolant temp. powinno wskazywac 90C? Jeśli na blacie 90? Miesiąc temu wymieniałem termostat (ori) i czujnik cieczy (z intercarsu).

Engine speed nie powinien byc mniejszy? Help ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fura niedogrzana lub termostat do wymiany + kat synchronizacji do korekty. Dalsza analiza po wrzuceniu dynamicznych i BS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, miesiac temu wymieniałem na ori, więc powinien byc dobry. Moze czujnik odpowiadający za wskazania na blacie padniety? Kąt chyba w miare bo tylko -0,6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, miesiac temu wymieniałem na ori, więc powinien byc dobry. Moze czujnik odpowiadający za wskazania na blacie padniety?

No to moze fury nie dogrzales. Jaka byla temperatura na zewnatrz?

Moze czujnik odpowiadający za wskazania na blacie padniety?

Nie, bo to ten sam czujnik. A na blacie to tylko wskaznik, wiec nie ma co sie sugerowac.

Kąt chyba w miare bo tylko -0,6

Tak, chociaż powinien byc 0,0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było dośc ciepło ~+10C, na blacie 90 stało. Przed wymianą czujnika i termo fura nie osiągała 90C na blacie nawet na trasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobisz dynamiczne to zaloguj bezposrednio po nich 007 stat - wyjasni sie sprawa termostatu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwila jezdzilem zdecydowanie dynamicznie, na blacie 90C a na vagu 64,8C, więc o co kaman??? Wadliwy termo? Przed wymianą kreska na blacie pokazywała ~70C i to nawet w trasie. Po wymianie trzymała 90, wiec czemu takie cuda się dzieją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwila jezdzilem zdecydowanie dynamicznie, na blacie 90C a na vagu 64,8C, więc o co kaman??? Wadliwy termo? Przed wymianą kreska na blacie pokazywała ~70C i to nawet w trasie. Po wymianie trzymała 90, wiec czemu takie cuda się dzieją?

Nie patrz na to co sie prezentuje na desce. To nie miernik, tylko wskaznik i nie musi pokazywac precyzyjnie temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz na to co sie prezentuje na desce. To nie miernik, tylko wskaznik i nie musi pokazywac precyzyjnie temperatury.

Dlatego próbuje rozgryźć co odpowiada za takie rozbieżności vag-zegary. Termo? czujnik? cos innego? Dlaczego tylko 66,6C pokazuje vag?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary nie sa miernikiem, tylko wskaźnikiem i tylko dramatyczne różnice wpływają na pozycje wskazówki. Wierze ze przy 66 stopniach na VAG, wskazówka stała pionowo :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

letallec, więc co byś zrobił na moim miejscu? Od czego zacząć?? Aby na darmo nie wymieniać termostatów itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kolego króciec za termostatem, czy jest ciepły po mocnym rozgrzaniu furki. Ma być zimny jak lód.

Miałem ten sam przypadek i wczoraj go zażegnałem. U mnie VAG pokazywał 74st.C a na blacie wskazówka nie dochodziła idealnie do 90.

Wymiana termostatu i po sprawie.

Żeby nie pchać się w koszta zrób tak jak mówiłem i będziesz miał pewność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob tak jak pisal przemik. O tutaj...

Jak zrobisz dynamiczne to zaloguj bezposrednio po nich 007 stat - wyjasni sie sprawa termostatu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nic nie da na moje. Auto było rozgrzane, co wnioskuje po temperaturze paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis sprawdze króciec, oby byl przewód ciepły- bede mial juz podstawe do działania. Postaram sie dzis logi dynamiczne wrzucic i BS. Czy z ASO skody pasuje termostat do mojej b6 o numerach 03G 121 113A ? Czy może inny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem wahlera - zawsze wkładam tej firmy do tdi - w InterCarsie i trzyma mi non stop 88 st.C

Cena 41zł z rabatem 29 :tongue4:

Tutaj masz moje logi, jak trzyma wahler w AWX

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_logi_auta_tydzien_po_kupnie_prosba_o_ocene_motorowni_i_nie_tylko-t123456.0.html;new;topicseen#new

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja kupiłem ori w ASO i widzisz co sie dzieje. No ale jeszcze nie sprawdziłem krocca, wiec nie wiadomo jeszcze czy na 100% padniety.

I nie wiem teraz jak cos jaki wziąc - znow ASO VW czy IC czy ASO Skody, bo z tymi wahlerami to podobno loteria.[br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 12:40_________________________________________________ok sprawdziłem krociec ten ze zdjecia. i nie jest on cieply ale i lodowaty tez nie, gorny wąż b.ciepły.

pyddA.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma mieć temperaturę otoczenia - no ciut więcej. Musisz czuć w dotyku, czy jest cieplejszy.

Ciężko to opisać, ale powinieneś zauważyć różnicę.

Trasa minimum z 10km i dopiero sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...