thepawlo 0 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam serdecznie Od kilku dni brakuje mi mocy. Po podłączeniu do VAG'a ujrzałem opisywany na forum błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Do czasu wykasowania błędu nie mogłem przekroczyć 3 tys. obr. i prędkości 120 km/h. Teraz jakość przekraczam 3 tys obr. i 120 km/, ale zabiera to masakrycznie długo czasu. Mam dyży problem z wyprzedzaniem innych wcześniej tego nie było. Błąd 00575 powtarza się notorycznie. Po wykasowaniu za każdym razem pojawia się na nowo. Wężyki podciśnienia sprawdzone. Niby OK. Przeprowadziłem logi dynamiczne i statyczne. Proszę i ich analizę. Nie mogłem przetestować działania sztangi (011 - tryb basic settings) , ponieważ otrzymywałem komunikat error i not available 000 statyczne bs - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9030.html 000 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9031.html 001 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9041.html 003 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9036.html 003 statyczne bs - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9039.html 004 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9027.html 004 statyczne bs - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9034.html 007 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9040.html 013 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9033.html 023 statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9028.html 001 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9042.html 003 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9026.html 004 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9037.html 008 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9035.html 010 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9038.html 011 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/thepawlo_9029.html Moje autko: B5, rok 1996, automat, silnik AFN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 zacznij od szukania nieszczelnosci w dolocie i podcisnieniach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thepawlo 0 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Czy to wynika z logów, czy to tylko twoje przypuszczenie. [br]Dopisany: Marzec 27, 2010, 23:26:00_________________________________________________Na podstawie przeczytanych informacji o błędzie 00575 dopadło moją audi: - padnięcie katalizatora - padnięcie przepływki - padnięcie zaworu N75 - padnięcie turbo - dziursko w dolocie i na podciśnieniu Czy ktoś na podstawie załączonych logów mógłby przybliżyć mi miejsce poszukiwanie usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 zacznij od szukania nieszczelnosci w dolocie i podcisnieniach ... DZIURSKO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darev 0 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Czy to wynika z logów, czy to tylko twoje przypuszczenie. . . . - dziursko w dolocie i na podciśnieniu Czy ktoś na podstawie załączonych logów mógłby przybliżyć mi miejsce poszukiwanie usterki. Żadne przypuszczenia... Twoje auto wyrażnie sygnalizuje o zajebiaszczej dziurze... przeszukaj wszystkie gumowe łączniki, przewody, wężyki, itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thepawlo 0 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 W takim razie zakasuje rękawki i biorę się za poszukiwanie dziurska. O wynikach poinfromuje. Wielkie dzięki za wskazówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się