Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Regulacja zwieszenia s-line


kaos

Rekomendowane odpowiedzi

nie reguluje się zawieszenia, masz ori s-line czy dokładane ? jak dokładane to być może masz z sedana w avancie i tył niżej siedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn mam oryginalne (chyba, ale raczej napewno bo jest caly pakiet S) powiem Wam ze kompletnie sie nie znam.. to sie jakos po oznaczeniach sprawdza?

a widzisz jak patrzylem w historii pojazdu w ASO to jakies 10k km temu wymieniali amory .. i pewnie dali zle .. najgorsze jest to ze robili to w szwablandi ..:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn mam oryginalne (chyba, ale raczej napewno bo jest caly pakiet S) powiem Wam ze kompletnie sie nie znam.. to sie jakos po oznaczeniach sprawdza?

a widzisz jak patrzylem w historii pojazdu w ASO to jakies 10k km temu wymieniali amory .. i pewnie dali zle .. najgorsze jest to ze robili to w szwablandi ..:/

Jak ci wymienili amory to się tylko cieszyć :> w B7 tak już jest, że przód optycznie stoi wyżej niż tył. Wysokość zawieszenia nie określa amortyzator tylko sprężyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe tez bylem dumny z tego jak w ASO na sprawdzianie przed kupnem taki brodaty Pan Andrzej z błyskiem w oku stwierdził ze amory są książkowe, legitymując się przy tym stosownym wydrukiem z komputera ;)

ale szczerze Ci powiem ze nie zauważyłem w innych B7 żeby tak stały jak moja.. lepiej sprawdzę te numery na wszelki wypadek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... szczerze Ci powiem ze nie zauważyłem w innych B7 żeby tak stały jak moja.. lepiej sprawdzę te numery na wszelki wypadek ;)

Wystarczy jak zmierzysz odległości od podłogi do szczeliny powstałej z połączenia błotnika z dolną listwą progową z przodu i z tyłu.

Powinieneś mieć ok (jak dobrze pamiętam) z przodu 30,5 cm z tyłu 32,5 cm +/- 0,5 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde praktycznie B6 i B7 sterczy jak koza, czyli przód ma podniesiony względem tyłu, więc się nie martw - tak ma być.

Zawieszenia nie gwintowanego nie da się podnosić i opuszczać wedle gustu, bo to techniczna niemożliwość.

Jeśli chcesz sobie wyrównać przód z tyłem i nieco obniżyć, to niestety zostają Ci do kupienia sprężyny -30/35/40mm, cały kit na innych amorkach, albo właśnie gwintowane zawieszenie (2 ostatnie opcje lekko że tak powiem bez sensu) :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...