kufos Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Witam wszystkich. Po zimowej przerwie dzisiaj włączyłem klimę w AFN. Nie działa ona poprawnie. Po jej włączeniu wszystko jest ok ale po krótkiej chwili sama się wyłącza. Mija chwila i ponownie automatycznie się włącza i z nów po chwili wyłącza ( i tak w kółko) Usunąłem Vagiem wszystkie błędy klimy i przekodowałem klimatronik kodem 00043 - nic nie pomogło - dalej tak samo nie działa. Cały czas pojawiają się błędy klimy: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00801 - A/C Refrigerant High Pressure Switch (F118) 30-00 - Open or Short to B+ 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Znalazłem wyjaśnienia tych błędów 01274 Motor klapy nawiewy powietrza – V71 00801 Przełącznik wysokiego ciśnienia chłodzącego A/C - F11b 00604 Czujnik pozycji klapy motoru tylnego ciśnienia – G113 Szukałem wszędzie pomocy z wyjaśnieniem tych błędów albo z pomocą mojego problemu. Nic konkretnego nie znalazłem. Klima zeszłą wiosną została nabita, wyczyszczono filtr oleju, wymieniono olej, filtr pyłkowy i odgrzybiono ją, cały sezon było wszystko ok. Czy teraz jest wystarczająca ilość czynnika to nie wiem ( nie wiem czy można to sprawdzić samemu) ps. Posiadam kabel i VAGA wiec sam staram się wszystko diagnozować. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie albo jakiś link z wyjaśnieniem. [br]Dopisany: 25 Marzec 2010, 20:46_________________________________________________Witam. Niepotrzebnie zrobiłem zamieszanie otwierając nowy wątek z moim problemem. Otóż problem można powiedzieć sam się rozwiązał. Przyczyną bolączek mojej klimy była wsadzona (na zimową porę) tektura pomiędzy chłodnice a chłodnice od klimy. Dzisiaj została usunięta i wszystko wróciło do normalnego stanu. Pozdrawiam wszystkich. ps. ludzie zawsze uczą się na swoich błędach.
Doman13 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 czyżby patent z tekturą powodował szybsze zagrzanie auta w czasie mrozu?
kufos Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 Osobiście uważam że tak. Tektura wstawiona pomiędzy chłodnice powoduje zmniejszenie przepływu powietrza wokół silnika zimową porą. Auto trzymam w garażu (wolnostojący) i nawet w wielkie mrozy po przejechaniu max 3 km klimatronik zaczynał grzać środek auta.
Doman13 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 dzięki za patent na następna zimkę założę tekturę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się