Mika83 0 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 prosze o analize - pierwszy raz je robilem tak ze jesli nie czytelne to prosze o wskazanie gdzie dalem d. Log (0 - 000,000) Log (1 - 004) Log (2 - 001) Log (3 - 013) Log (4 - 018) Log (5 - 023) Log (6 - 007) Log (7 - 003,003) Log (8 - 014) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Logi dobrze zrobiles.Wszystko OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Logi dobrze zrobiles.Wszystko OK EGR coś nie zabardzo 3wtr.lekko leje stąd ta korekcja Ale jest OK Po logu 003 widzę ,że przepływka wysoko mierzy-turbo może przeładowywać Gdzie 011?-koniecznie zrób DYNAMICZNE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Po logu 003 widzę ,że przepływka wysoko mierzy-turbo może przeładowywać Mozesz to jakos uzasadnic/rozwinąc... zaciekawiła mnie ta interpretacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Po logu 003 widzę ,że przepływka wysoko mierzy-turbo może przeładowywać Mozesz to jakos uzasadnic/rozwinąc... zaciekawiła mnie ta interpretacja coraz ciekawszych rzeczy mozna sie tutaj dowiedziec .... p.s i co z tym EGR'em ... bo jak dla mnie jest OK ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Sorry to przez KROPKA Cienko myślę///////// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mika83 0 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 super, dzienki za odpowiedzi a o BS 011 normalnie zapomnialem co do Dynamicznych to czy w nich wyjdzie problem z nastawnikiem pompy paliwa bo generalnie moja przygoda z VAG-iem zaczela sie od : Jakis miesiac temu zaczelo mna telepac na 4-5 biegu w zakresie 2-3tys obrotow powyzej 3 tys juz nie telepie. z dnia na dzien jest gorzej tzn, czyje juz te telepanie na 2,3 biegu ale tylko w tym przedziale autko jak na swoje koniki to idzie prawie jak szlo, vmax190 osiaga ale nie piłuje go tak mocno bo nie wiem co w trawie piszczy poczatkowo myslalem poduchy - wiec vag, kabelek zczytalem blady lewej poduchy pod silnikiem(wiec pierwsza diagnoza moze trafna - ale czyt. dalej nie) podnosnik -> kabelek wypadl z poduchy -> nie bawilem sie juz , zamówiłem nowa ORI , zamontowałem, sprawdzilem od razy prawa + poduche pod skrzynia , ta wymontowana lewa wg kolegi z ASO jest ok i nie wymagala wymiany ... ale dla swietego ... telepanie nie ustalo wiec po paru wizytach na roznych forach doczytalem ze to moze byc ten nastawnik pompy ponoc latwo mozna to zdiagnozowac odlaczajac impulsator od skrzyni biegow - cos z predkoscia - ale gdzie to jest to niestety nie wiem ;/ dodam jeszcze ze autko bylo na trzepaczkach i zawieszenie ok, kola juz letnie wywazone, (na zimowkach tez telepalo) tak ze te tropy tez odpadaja jesli pisze w zlym dziale to sorks ale nie wiem gdzie taki temat wstawic, czy w silnikach diesla , czy w ukladzie napedowym , wiec pisze tu ... dzienks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Wszystko fajnie tylko ze w Twoim motorze nie istnieje cos takiego jak nastawnik pompy paliwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mika83 0 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Wszystko fajnie tylko ze w Twoim motorze nie istnieje cos takiego jak nastawnik pompy paliwa... no to mnie rozbiłeś, wracam do czarnej d.... w święta zrobię logi dynamiczne może z nich coś wyjdzie, bo ja już wymiękam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Jak tam filtr paliwa ? Czy na pewno zostal dobrze załozony? Przydaloby sie sprawdzic kontakty i konektory na pompkach... Warto tez by sprawdzic wydajnosc pompy tandemowej... To poszlaki, ale moze Cie na cos naprowadzą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się