Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Logi Statyczne


Mika83

Rekomendowane odpowiedzi

Logi dobrze zrobiles.Wszystko OK

EGR coś nie zabardzo

3wtr.lekko leje stąd ta korekcja

Ale jest OK

Po logu 003 widzę ,że przepływka wysoko mierzy-turbo może przeładowywać

Gdzie 011?-koniecznie zrób DYNAMICZNE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logu 003 widzę ,że przepływka wysoko mierzy-turbo może przeładowywać

Mozesz to jakos uzasadnic/rozwinąc... zaciekawiła mnie ta interpretacja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logu 003 widzę ,że przepływka wysoko mierzy-turbo może przeładowywać

Mozesz to jakos uzasadnic/rozwinąc... zaciekawiła mnie ta interpretacja :)

coraz ciekawszych rzeczy mozna sie tutaj dowiedziec .... :wink4:

p.s i co z tym EGR'em ... bo jak dla mnie jest OK ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super, dzienki za odpowiedzi a o BS 011 normalnie zapomnialem

co do Dynamicznych to czy w nich wyjdzie problem z nastawnikiem pompy paliwa

bo generalnie moja przygoda z VAG-iem zaczela sie od :

Jakis miesiac temu zaczelo mna telepac na 4-5 biegu w zakresie 2-3tys obrotow powyzej 3 tys juz nie telepie.

z dnia na dzien jest gorzej tzn, czyje juz te telepanie na 2,3 biegu ale tylko w tym przedziale

autko jak na swoje koniki to idzie prawie jak szlo, vmax190 osiaga ale nie piłuje go tak mocno bo nie wiem co w trawie piszczy

poczatkowo myslalem poduchy - wiec vag, kabelek zczytalem blady lewej poduchy pod silnikiem(wiec pierwsza diagnoza moze trafna - ale czyt. dalej nie)

podnosnik -> kabelek wypadl z poduchy -> nie bawilem sie juz , zamówiłem nowa ORI , zamontowałem, sprawdzilem od razy prawa + poduche pod skrzynia , ta wymontowana lewa wg kolegi z ASO jest ok i nie wymagala wymiany ... ale dla swietego ...

telepanie nie ustalo

wiec po paru wizytach na roznych forach doczytalem ze to moze byc ten nastawnik pompy

ponoc latwo mozna to zdiagnozowac odlaczajac impulsator od skrzyni biegow - cos z predkoscia - ale gdzie to jest to niestety nie wiem ;/

dodam jeszcze ze autko bylo na trzepaczkach i zawieszenie ok, kola juz letnie wywazone, (na zimowkach tez telepalo) tak ze te tropy tez odpadaja

jesli pisze w zlym dziale to sorks ale nie wiem gdzie taki temat wstawic, czy w silnikach diesla , czy w ukladzie napedowym , wiec pisze tu ...

dzienks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie tylko ze w Twoim motorze nie istnieje cos takiego jak nastawnik pompy paliwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie tylko ze w Twoim motorze nie istnieje cos takiego jak nastawnik pompy paliwa...

no to mnie rozbiłeś, wracam do czarnej d....

w święta zrobię logi dynamiczne może z nich coś wyjdzie, bo ja już wymiękam ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam filtr paliwa ?

Czy na pewno zostal dobrze załozony?

Przydaloby sie sprawdzic kontakty i konektory na pompkach...

Warto tez by sprawdzic wydajnosc pompy tandemowej...

To poszlaki, ale moze Cie na cos naprowadzą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...