Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prawdziwy Samuraj Nissan GT-R SWITZER P800


PABLO

Rekomendowane odpowiedzi

emem widzę że sam jesteś jak teoria spiskowa to forum ogólnodostępne i każdy ma prawo do swojego zdania ,ja przynajmniej na siłę nie namawiam nikogo do swojego.,,smiejesz sie ze dla goscia z veyrona 1500pln to nie jest pieniadz"- ja się nie śmieję ,popraw mnie jeśli się mylę -to raczej ty non stop polewasz.Ale to pewnie dlatego że jesteś mądrzejszy niż Wikipedia i skoro wiesz że ,,zaraz po tym jak gtr wrzucil VI bieg, czyli przy ok. 250km/h, zapewne dlatego ze bylo mokro ....... ",choć mi to wyglądało na ok.240 to zapewne słyszałeś że w Veyronie niedomaga 4 turbina :polew:. Z tego co wiem wagę podaje się dla wersji gołej wyposażenie dodatkowe może sporo zmienić .Choć tu rzeczywiście z tymi 300 kg w przypadku P800 możesz mieć racje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16,7 do 300 km/h robi ze sprawnym kierowca na suchym, tu bylo mokro

a co ma sprawny kierowca do automatu i auta majacego "launch control" ?

depta buta... automat sam wszystko robi ( zakretow tez nie bylo... wiec sadze ze kierowca w tym aucie za duzo do gadania nie mial )[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2010, 19:38_________________________________________________pozatym nie zapomnijcie o tym ze p800 to auto po grubym tuningu... a veyron to seria.

jesli porownac serie z seria to veyron pozamiata p800... jesli porownac cena vs cena ... to p800 jest beznkonkurencyjny

ale raczej ktos kto ma kupic p800 nie bedzie myslal nad veyronem i na odwrot ... te auta sa skierowane do zupelnie innych ludzi.

p800 to zabawka dla bogatego dziecka ze skosnymi oczami ktore cieszy sie z tuningu jego auta, natomiast veyron jest dla goscia ktory ma wypracowany status spoleczny i jakis wiek.. i lubi pokazac ze ma pieniadze i czasem depnac na prostej zapewne i tak nie robiac tym autem zbyt wielu km rocznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł możesz sprecyzować co miałeś na myśli pisząc :,,jesli porownac serie z seria to veyron pozamiata p800..." Są P800 i Switzery ? Pytam bo nie wiem .

Na 2 str. napisałeś

,,SERYJNY VEYRON JEST SZYBSZY NIZ NISSAN GT-R SWITZER P800 "

Ja również skłaniam się ku tej tezie.

Wiadomo że te auta są adresowane do innego odbiorcy i trochę głupio je porównywać , no ale cóż kto nam zabroni ?

Pozatym warto wziąć pod uwagę że B.V. jest seryjny i przez to prawdopodobnie mniej usterkowy.

A swoją drogą słyszał ktoś o tuningowanym Veyronie ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo ma wyjść limitowana do 30 egzemplarzy wersja Veyrona Supersport - moc 1200KM i waga o 300kg mniejsza niż seryjny Veyron. Taki powinien być od początku, przynajmniej jeśli chodzi o wagę.

http://autokult.pl/2010/06/16/bugatti-veyron-supersport/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł możesz sprecyzować co miałeś na myśli pisząc :,,jesli porownac serie z seria to veyron pozamiata p800..." Są P800 i Switzery ? Pytam bo nie wiem .

moj blad.. a raczej literowka

mialem na mysli ze seryjny veyron pozamiata seryjnego gtr`a ( a nie p800 jak napisalem wyzej ) ...

sorki .. to po prostu literowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ktoś w ogóle pomyślał o takich wynalazkach jak podtlenek azotu? nie wiadomo czy P800 nie ma coś dorezanego. poza tym w veyronie były 2 osoby, jeśli rozmawiamy o masach/wadze aut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tylko veyron wg ciebie jechał na mokrym poza tym tam jest 4x4 i automat i z rolki więc rzeczywiście straszna różnica w jakości kierownika 1500 to może dla ciebie są pieniądze nie ośmieszaj się tekstem że gość co jeździ Bugatim wydając 1500 będzie walczył jak lew bo nie po to wydał tyle kasy . Ale jak wyżej każdy wierzy w co chce i koło d. mi lata w co ty wierzysz.poza tym waga GT-R 1740 kg a Veyrona 1888 kg wg wiki.

Dla zakochanych i majętnych w P800:

Nissan GT-R P800 SWITZER w Polsce

(19 luty '2010)

W ubiegłym roku pisaliśmy na naszych łamach o wersji Nissana GT-R, przygotowanej przez amerykańską firmę tuningową Switzer Performance. Śpieszymy Was poinformować że jeden z samochodów trafił do naszego kraju i znajduje się w ofercie dealera samochodowego Ricardpol. Mowa tu o P800 SWITZER, wersji Black Edition z pakietem podniesienia mocy do... 800KM! Udało się to osiągnąć dzięki zamontowaniu turbosprężarki, intercoolerów i przeprogramowaniu ECU. Za sprawą tych modyfikacji GT-R zmienia się w prawdziwego potwora.

Cena? 555 tysięcy złotych

W Tarnowie się znajduje z tego co mi wiadomo :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czytaj temat bo na poprzedniej stronie był filmik i dyskusja na ten temat :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fura niesamowita, nie wiem czy widzieliście jak przegonił VEYRONA

http://www.youtube.com/watch?v=6xX7Ahv8Jrw

pod koniec dokładnie widać, to chyba jakieś nitro

Veyron zlapal notlaufa na 3 suszarkach. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj widzialem dwa GTR-y w pobliżu cargo , pięknie chodzą :kox: :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT-R dostaje po pupie

Bardzo mnie ten pojedynek zaskoczył ale sądzę że to nie jest ten sam GT-R co na początku tematu czyli P800.

Wątpię by taka krowa jak grand-cherokee przyspieszała szybciej niż 2.9s do 100km/h nawet jak by miał te 1000KM.

Nie zakładając innego tematu co byście woleli kupić jak byście mieli fundusze Audi R8 V10 czy właśnie GT-R SWITZER P800 :?:

Wg mnie, pomimo że jestem wielkim miłośnikiem Audi wybrał bym GT-R'a ze względu na większą praktyczność a nie tak jak w R8 mogą tylko 2 osoby wsiąść.

Już nie mówię o osiągach bo zjada R8ke ale tak samo bardzo mi się podoba kokpit w środku (1 filmik w temacie) czy tak samo pod względem technicznym bo jak to auto jest zaawansowane to nie trzeba mówić (Menu wielofunkcyjnego wyświetlacza GT-R jest dziełem projektantów serii gier Gran Turismo na Sony Playstation. Wskaźniki pokazują prędkość, siłę przeciążenia bocznego, kąt skrętu, przeciążenia wywołane hamowaniem i przyspieszaniem, a także ciśnienie doładowania, temperaturę chłodziwa i oleju oraz rozkład momentu pomiędzy przednie i tylne koła) :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie japoniec , Audi przegrywa z kretesem , zaczynając od designu , przez osiągi kończąc na brzemieniu :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyglądu to R8 jest o wiele ładniejsza i "bulwarowa", a Nissan to bardziej zapierdalacz na tor :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyglądu to R8 jest o wiele ładniejsza i "bulwarowa", a Nissan to bardziej zapierdalacz na tor :kox:

ale na ulicy wieksze wrażenie robi Nissan [br]Dopisany: 21 Maj 2011, 22:14_________________________________________________przynajmniej dla mnie , widziałem kilka razy R8 podczas jazdy i 2 razy widziałem GTR-a , GTR miazga :kox: :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...