Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Cykanie, świerszczenie na zimnym- nowy filmik


yahoo

Rekomendowane odpowiedzi

Pasek wielorowkoy Continental, ale nie jestem pewien. ps. sama wymiana paska na długo nie pomoże jeżeli napinacz "zużyty" no i po wymianie napinacza praca silnika cichsza(napinacz sprężynowy w moim modelu)

ja wymieniłem: napinacz + sprzęgiełko alternatora i pasek Gatesa na nowy i rano jakoś rzęziło coś do momentu wymiany na CONTI od tamtej pory cisza 1,5 msc. Nawet napisy na pasku COnti są do tej pory a na Gatesie po 2 dniach nie było

Czyli pasek Gatesa był za "miękki" i sie szybko poddał(rozciągnął).

A sprzegiełko jakie? ori?

sprzęgiełko firmy INA chyba ina to ori

Z tego co wiem z tej firmy idzie na pierwszy montaż, a tak swoją drogą czy wiecie że niektóre firmy żądają od producenta podwyższonych norm danego towaru, który idzie na pierwszy montaż i jest on trochę lepszy od tego samego towaru kupionego w sklepie- to chyba takie zabezpieczenie w ramach gwarancji serwisowej.

Zgadza się. Na pierwszy montaż części są lepszej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem ze świerszczeniem, najpierw mechniory wymienili mi napinacz (oryginał VW Audi - o zgrozo 450zł), był spokój na 1 dzień. Ostatnio wymienili mi też pasek wielorowkowy (na Continental) i od tej pory przez 5 dni silnik chodzi aż miło :) zobaczymy, co będzie dalej...

przy okazji - jakieś godne polecenia zamienniki pompy wspomagania? czy raczej szukać regenerowanych oryginałów albo oddać do regeneracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...