Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BGB] 2.0TFSI by MR-Motors


tomwi

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, kiedy z moim tam podjeżdżać? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, kiedy z moim tam podjeżdżać? :gwizdanie:

Lepiej zadzwoń i się umów sąsiad ( fon w podpisie Witka ) :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, kiedy z moim tam podjeżdżać? :gwizdanie:

Lepiej zadzwoń i się umów sąsiad ( fon w podpisie Witka ) :gwizdanie:

Trzeba będzie niedługo :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200PS TFSI jak i inne silniki dziela sie na dobre i kiblowate - kiblowate maja po 200PS na hamowni a dobre po 220PS.

Z kiblowatych robi sie 245-250PS a z takich dobrych ok. 260PS na seryjnej mechanice.

Pozdrawiam.

A jak z 1.8T, chodzi mi głównie o tiptronic, bo niedługo zakładam większą suszarę i zastanawiam się czy są jakieś granice. Silnik zniesie dużo - wiadomo, ale co ze skrzynią, na ile można sobie pozwolić z seryjnych 170KM z quattro+5 biegowy tiptronic? Sorry za OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie ośka radzi z taką mocą? Na mokrym to chyba stoisz w miejscu :wink4:

Te 260 KM jest do opanowania w ośce. Pewnie, że jak wciśniesz gaz do oporu to tej mocy nie przeniesie i w tym momencie górą Q. Jak przesadzisz z gazem to ESP daje o sobie znać, więc ruszyć się da :). Do strzału z kreski się nie nadaje, ale do spokojnej jazdy tak :evil: W ośce na straty w napędzie odpada jakieś 40 KM w Q jest to już 70 KM.

To wersja DTM, seria 220PS.

Moja A4 to zwykła wersja nie DTM (DTM tylko w sedanie), dlatego napisałem "prawie jak DTM". Moc podobna a moment w serii wyszedł max 330 Nm to nawet lepiej niż w DTM (seria 300 Nm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie ośka radzi z taką mocą? Na mokrym to chyba stoisz w miejscu :wink4:

Te 260 KM jest do opanowania w ośce. Pewnie, że jak wciśniesz gaz do oporu to tej mocy nie przeniesie i w tym momencie górą Q. Jak przesadzisz z gazem to ESP daje o sobie znać, więc ruszyć się da :). Do strzału z kreski się nie nadaje, ale do spokojnej jazdy tak :evil: W ośce na straty w napędzie odpada jakieś 40 KM w Q jest to już 70 KM.

To wersja DTM, seria 220PS.

Moja A4 to zwykła wersja nie DTM (DTM tylko w sedanie), dlatego napisałem "prawie jak DTM". Moc podobna a moment w serii wyszedł max 330 Nm to nawet lepiej niż w DTM (seria 300 Nm)

jaki przebieg miał samochód w momencie robienia chipa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś 90 tkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ustawka na kresce i wtedy bedziecie wiedziec ktory szybszy :decayed: sory za :offtopic:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to twoje TFSI jest opisane na stronie MR-MOTORS czy jakies inne?[br]Dopisany: 31 Maj 2010, 21:46_________________________________________________P.S. wykresik bardzo mi sie podoba :) tez nie moge sie doczekać czipsa w moim TFSI ale aktualnie kasy brak :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie MR-Motors przedstawione jest inne B7. U siebie mam tylko zrobioną modyfikację softu, mechanika seria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...