wosiek Opublikowano 29 Czerwca 2007 Opublikowano 29 Czerwca 2007 witam mam następujący problem, mam a4 b5 115kM w tiptronicu,dziś zaczął mi wyciekać mocno olej ze skrzyni biegów,skrzynia do tej pory działa idealnie,żadnych szarpnięć itp(chociaż nawet nie próbuje jeździć bez oleju) wygląda to jakby ciekło pomiędzy skrzynią a silnikiem przy kole zamachowym, co to może być????? pomocy
Bastek Opublikowano 29 Czerwca 2007 Opublikowano 29 Czerwca 2007 To czeka cię nie mały wydatek , w moim przypadku przyczyną wycieku oleju była uszkodzona pompa oleju i zatarta jakaś panewka, dodatkowo doszły tarczki które przypaliłem jadąc trochę praktycznie bez oleju. Przy okazji naprawy został zregenerowany konwerter. Całkowity koszt naprawy wyniósł 4 tyś zł. Jak będziesz chciał to dam ci namiary do zakładu, który mi to robił. Pozdrawiam Aha teraz dopiero poczułem jak powinna pracować prawidłowo skrzynia chodz przedtem też nie narzekałem.
wosiek Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Opublikowano 22 Lipca 2007 To czeka cię nie mały wydatek , w moim przypadku przyczyną wycieku oleju była uszkodzona pompa oleju i zatarta jakaś panewka, dodatkowo doszły tarczki które przypaliłem jadąc trochę praktycznie bez oleju. Przy okazji naprawy został zregenerowany konwerter. Całkowity koszt naprawy wyniósł 4 tyś zł. Jak będziesz chciał to dam ci namiary do zakładu, który mi to robił. Pozdrawiam Aha teraz dopiero poczułem jak powinna pracować prawidłowo skrzynia chodz przedtem też nie narzekałem. a jednak troszkę więcej wyszło niż się spodziewałem.... wyciek oleju spowodował zatarcie panewki i uszkodzenie obudowy pompy oleju oraz sprzęgła, sprzęgła nie dało się zregenerować,więc trzeba było wymienić,nową pompe-400,sprzegło nowe-900, jakaś część 200,olej filtry i inne duperele,około 700,no i wsumie zmieściłem się w 3k zł
alvaro Opublikowano 22 Lipca 2007 Opublikowano 22 Lipca 2007 no to Małolaty teraz nic tylko stuknąć autku następne 300k km !
Luqas26 Opublikowano 23 Lipca 2007 Opublikowano 23 Lipca 2007 To czeka cię nie mały wydatek , w moim przypadku przyczyną wycieku oleju była uszkodzona pompa oleju i zatarta jakaś panewka, dodatkowo doszły tarczki które przypaliłem jadąc trochę praktycznie bez oleju. Przy okazji naprawy został zregenerowany konwerter. Całkowity koszt naprawy wyniósł 4 tyś zł. Jak będziesz chciał to dam ci namiary do zakładu, który mi to robił. Pozdrawiam Aha teraz dopiero poczułem jak powinna pracować prawidłowo skrzynia chodz przedtem też nie narzekałem. a jednak troszkę więcej wyszło niż się spodziewałem.... wyciek oleju spowodował zatarcie panewki i uszkodzenie obudowy pompy oleju oraz sprzęgła, sprzęgła nie dało się zregenerować,więc trzeba było wymienić,nową pompe-400,sprzegło nowe-900, jakaś część 200,olej filtry i inne duperele,około 700,no i wsumie zmieściłem się w 3k zł To i tak wyszlo ci nie duzo za te wszystkie rzeczy. Mi gosciu powiedzial ze wymienil jakies dwa pekniete kosze, kilkanascie tarczek i plyte sterujaca. Nowe oleje wiadomo i filtr. Calość 3400. Chcial 4000 tys po zlozeniu choc umowilem sie na 3000. Wkurzylem sie i kazalem przekladac spowrotem bo jade do poznania wiec jakos udalo sie uciac 600 ale i tak czuje ze mnie konkretnie skroil. Pompy nie wymienial bo jest ok, sprzglo tak samo. Nie wiem za co tyle policzyl.
wosiek Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Opublikowano 25 Lipca 2007 nie no warsztat w gdyni mogę polecić i to bardzo:) dokładnie powiedział mi co będzie do naprawy,dokładne ceny,później okazało się że sprzęgła nie dało rady zrobić ,ale o wszystkim na bieżąco wiedziałem.... znają się na żeczy:)
alvaro Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 jest specjalny post o tych które polecamy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się