Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] POMOCY!!!! wyciek oleju w tiptronic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam następujący problem, mam a4 b5 115kM w tiptronicu,dziś zaczął mi wyciekać mocno olej ze skrzyni biegów,skrzynia do tej pory działa idealnie,żadnych szarpnięć itp(chociaż nawet nie próbuje jeździć bez oleju)

wygląda to jakby ciekło pomiędzy skrzynią a silnikiem przy kole zamachowym, co to może być????? pomocy

Opublikowano

To czeka cię nie mały wydatek , w moim przypadku przyczyną wycieku oleju była uszkodzona pompa oleju i zatarta jakaś panewka, dodatkowo doszły tarczki które przypaliłem jadąc trochę praktycznie bez oleju. Przy okazji naprawy został zregenerowany konwerter. Całkowity koszt naprawy wyniósł 4 tyś zł. Jak będziesz chciał to dam ci namiary do zakładu, który mi to robił. Pozdrawiam

Aha teraz dopiero poczułem jak powinna pracować prawidłowo skrzynia chodz przedtem też nie narzekałem.

Opublikowano

To czeka cię nie mały wydatek , w moim przypadku przyczyną wycieku oleju była uszkodzona pompa oleju i zatarta jakaś panewka, dodatkowo doszły tarczki które przypaliłem jadąc trochę praktycznie bez oleju. Przy okazji naprawy został zregenerowany konwerter. Całkowity koszt naprawy wyniósł 4 tyś zł. Jak będziesz chciał to dam ci namiary do zakładu, który mi to robił. Pozdrawiam

Aha teraz dopiero poczułem jak powinna pracować prawidłowo skrzynia chodz przedtem też nie narzekałem.

a jednak troszkę więcej wyszło niż się spodziewałem.... wyciek oleju spowodował zatarcie panewki i uszkodzenie obudowy pompy oleju oraz sprzęgła, sprzęgła nie dało się zregenerować,więc trzeba było wymienić,nową pompe-400,sprzegło nowe-900, jakaś część 200,olej filtry i inne duperele,około 700,no i wsumie zmieściłem się w 3k zł :wallbash:

Opublikowano

no to Małolaty teraz nic tylko stuknąć autku następne 300k km ! :decayed:

Opublikowano

To czeka cię nie mały wydatek , w moim przypadku przyczyną wycieku oleju była uszkodzona pompa oleju i zatarta jakaś panewka, dodatkowo doszły tarczki które przypaliłem jadąc trochę praktycznie bez oleju. Przy okazji naprawy został zregenerowany konwerter. Całkowity koszt naprawy wyniósł 4 tyś zł. Jak będziesz chciał to dam ci namiary do zakładu, który mi to robił. Pozdrawiam

Aha teraz dopiero poczułem jak powinna pracować prawidłowo skrzynia chodz przedtem też nie narzekałem.

a jednak troszkę więcej wyszło niż się spodziewałem.... wyciek oleju spowodował zatarcie panewki i uszkodzenie obudowy pompy oleju oraz sprzęgła, sprzęgła nie dało się zregenerować,więc trzeba było wymienić,nową pompe-400,sprzegło nowe-900, jakaś część 200,olej filtry i inne duperele,około 700,no i wsumie zmieściłem się w 3k zł :wallbash:

To i tak wyszlo ci nie duzo za te wszystkie rzeczy. Mi gosciu powiedzial ze wymienil jakies dwa pekniete kosze, kilkanascie tarczek i plyte sterujaca. Nowe oleje wiadomo i filtr. Calość 3400. Chcial 4000 tys po zlozeniu choc umowilem sie na 3000. Wkurzylem sie i kazalem przekladac spowrotem bo jade do poznania wiec jakos udalo sie uciac 600 ale i tak czuje ze mnie konkretnie skroil. Pompy nie wymienial bo jest ok, sprzglo tak samo. Nie wiem za co tyle policzyl.

Opublikowano

nie no warsztat w gdyni mogę polecić i to bardzo:) dokładnie powiedział mi co będzie do naprawy,dokładne ceny,później okazało się że sprzęgła nie dało rady zrobić ,ale o wszystkim na bieżąco wiedziałem.... znają się na żeczy:)

Opublikowano

jest specjalny post o tych które polecamy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...