aju 3 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 miałem już 174 ale kopcił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_lpgcars 1 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 no to juz jak ktos dolaczyl temat kata do ja sie zwroce z pytaniem skad taki lacznik moge dostac jutrom brykam hamowac moje A4 kola i zobacze co fabryka mi dala po 80k milach a tak poza tym dalej sie zastanawiam czy wywalenie kata nie pochowa mojego przegladu czyli niczym innym jak sprobowac i zobaczyc chyba ze ktos probowal juz ten temat i moze sie podzieli informacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 no to juz jak ktos dolaczyl temat kata do ja sie zwroce z pytaniem skad taki lacznik moge dostac jutrom brykam hamowac moje A4 kola i zobacze co fabryka mi dala po 80k milach a tak poza tym dalej sie zastanawiam czy wywalenie kata nie pochowa mojego przegladu czyli niczym innym jak sprobowac i zobaczyc chyba ze ktos probowal juz ten temat i moze sie podzieli informacja. offtop :gwizdanie: na temat kata jest sporo info na forum[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2010, 22:52_________________________________________________ miałem już 174 ale kopcił I mysle ze to bedzie max z FMIC dalej jak to piszą turbo juz nie wydoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 awx tylko tyle daje rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 awx tylko tyle daje rady chyba raczej jak by był wydajniejszy to by AWXy jeżdziły na większych mocach niz jeżdża, a zauważ że AWX po chipie 160-175kuca i żeby było wiecej wymieniaja na BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1528 0 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Witam panowie. Mam wlasnie ten silnik AJM i chcialbym zrobic tylko CHIP tuning bez wymiany czesci. Czy moglby mi ktos podrzucic wsad juz po chipie ? Chce sie troche pobawic i zobaczyc o co kman.. Chodzi mi zeby mialo autko te powiedzmy 140KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Witam panowie. Mam wlasnie ten silnik AJM i chcialbym zrobic tylko CHIP tuning bez wymiany czesci. Czy moglby mi ktos podrzucic wsad juz po chipie ? Chce sie troche pobawic i zobaczyc o co kman.. Chodzi mi zeby mialo autko te powiedzmy 140KM. Nie ma tak pieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1528 0 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Tzn ? Zaplace. Z tym nie ma problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Tzn ? Zaplace. Z tym nie ma problemu. Podjedź do tunera i Ci zrobi sofcik odpowieni, tylko nie jedź co byle pierwszego, tylko do polecanych, Dynosoft, Mr Motors i bedziesz miał pewny bezpieczny sofcik wraz z hamownią, a wsady z alegro itp gotowce sobie odpusć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Tzn ? Zaplace. Z tym nie ma problemu. jak chesz se takie jaja robić to leć na elektroda.pl tam Ci ktoś da lub sprzeda wsad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek31 0 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 To teraz pytanie czy turbo z awx wlozone do ajm moze pochodzic przez chwile bez virusa bo znalazlem fajna oferte ale rozchodzi sie oddanie starej a do konca nie wiem co jeszcze musiał bym zmienić żeby to miało ręce i nogi cooler zostanie zmodyfikowany ale tyle się naczytalem o zmianie kolektorow aż wreszcie nie wiem czy zmieniać czy nie jak już się za to zabieram to lepiej raz do tego podejść wiec może ktoś kto już przez to przeszedł pomoże mi w wyborze drugi miesiąc już tak jeżdżę i zero problemów po wymianie turbo na nówkę pięknie ciągnie , zero szarpnięć , równo z paraetrami zadanymi, rzadko przekraczam 4 tys obrotów, ale dopiero teraz czuje ze sie wkreca jak masełko w ten zakres, wczesniej sie meczył motor powyzje 3 tys. a turbo wymieniłem bo ciekło, luzów w nim nie było wcale, przebieg ponad 200 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się