maciekg 1 Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Od wczoraj jestem szczesliwym posiadaczem opon dunlop sport 01 i po przejechaniu około 200 km mam kilka spotrzeżeń. Mianowicie jest taka droga koło Lublina, gdzie przy starych oponach strasznie szarpało mi kierownicą. (stare i te nowe -205/5516). Przy nowych oponach jedzie się prawie idealnie, bezproblemowo! Dodatkowo miałem wcześniej problem z tym, że jak jechałem prosto i puscilem kierownicę, to samochód ściągało w prawo. Nigdy bym nie pomyślał, że wymiana opon, aż tak zmieni komfort jazdy.... Czy po zmianie opon wskazane byłoby zrobic od nowa zbieżność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Jeżeli auto nie ściąga i kierownica jest prosto przy jeździe na wprost, to nie ma sensu robić zbieżności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beny01 0 Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcazar 0 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Na starych oponach ściągało bo mogły być nierównomiernie zuźyte, czego powodem może być zła geometria przedniego zawieszenia. Przy nowych oponach jedzie się prawie idealnie, bezproblemowo! Zgadza się. Ale ja bym mimo to sprawdził geometrię bo po przejechaniu kilku tyś. km problem moźe powrócić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro 0 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 maciekg Przy wymianie opon nie ustawia się ponownie zbieżności chyba że są jakieś problemy typu ściąga w lewo , w prawo do tyłu i do przodu Masz dobre opony , jeżeli pojawią Ci się takie objawy to wtedy należy podjechać i sprawdzić geometrie Narazie nie ma takiej potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcazar 0 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Przy wymianie opon nie ustawia się ponownie zbieżności chyba że są jakieś problemy typu ściąga w lewo , w prawo do tyłu i do przodu Masz dobre opony , jeżeli pojawią Ci się takie objawy to wtedy należy podjechać i sprawdzić geometrie Narazie nie ma takiej potrzeby Tylko wtedy będzie juz za póżno bo opony dostaną w d..ę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Też jestem tego zdania że przy wymianie opon nie ustawia się zbieżności, niekoniecznie przyczyną ściągania na starych oponach jest zbieżność. Jeżeli stare opony zużyły się równomiernie to nie ma powodów do obaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcazar 0 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Na starych oponach ściągało bo mogły być nierównomiernie zuźyte, czego powodem może być zła geometria przedniego zawieszenia. Przy nowych oponach jedzie się prawie idealnie, bezproblemowo! Zgadza się. Ale ja bym mimo to sprawdził geometrię bo po przejechaniu kilku tyś. km problem moźe powrócić. Nie napisałem że przy wymianie opon nalez sprawdzic zbieżność. Też jestem tego zdania że przy wymianie opon nie ustawia się zbieżności, niekoniecznie przyczyną ściągania na starych oponach jest zbieżność. Jeżeli stare opony zużyły się równomiernie to nie ma powodów do obaw. Masz rację. Należy sprawdzić stare opony i jeśli się okaże że jest coś nie tak to regulacja jest konieczna bo szkoda nowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się