januszek159 a4 Opublikowano 1 Lipca 2007 Opublikowano 1 Lipca 2007 Cześć. Po wymianie filtra paliwa auto bardzo źle pali. Trzeba pokręcić parę sekund zanim odpali, w tym momencie mogę go zgasić i przy ponownej próbie nie ma problemu, ale jak odczekam 20 minut problem powraca. Może miał ktoś podobny problem? Proszę o pomoc. Z góry dzięki. uzupełnij profil
Wihajster Opublikowano 1 Lipca 2007 Opublikowano 1 Lipca 2007 wygłada to na zapowietrzony układ.Zalałes filtr przed montazem??
januszek159 a4 Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Opublikowano 1 Lipca 2007 Wymieniał mi go mechanik i niestety nie zalał, ale potem za to przeciagnoł paliwo przez filtr, aż pojawiło się w przewodzie idącym z filtra do pompy.
grabalaba Opublikowano 1 Lipca 2007 Opublikowano 1 Lipca 2007 Wymieniał mi go mechanik i niestety nie zalał, ale potem za to przeciagnoł paliwo przez filtr, aż pojawiło się w przewodzie idącym z filtra do pompy. No to niezłego mechaniora sobie znalazłeś Przed montażem filtra zalewa się go paliwem!!! Jak już odpalił i chodził, pompa powinna już odpowietrzyć układ. Pozostaje sprawdzić, czy jest dokręcony zawór odwadniający(na dole filtra)
januszek159 a4 Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Opublikowano 1 Lipca 2007 Mechanika to mam dobrego(tak myśle-do tej pory niezawodny) tylko ten chciał dać zarobić koledze, a ten się motał jak ... i co chwile się tamtego o coś pytał, aż mnie krew zalewała . W zasadzie to mógłbym to sam wymienić tylko, że nie mam do tego odpoiwiednich narzedzi i dlatego tak wyszło.
Gość spedyt Opublikowano 2 Lipca 2007 Opublikowano 2 Lipca 2007 Sprawdz czy rurki doprowadzające paliwo są dobrze zaciśnięte bo układ się zapowietrza.
trujson Opublikowano 2 Lipca 2007 Opublikowano 2 Lipca 2007 mnie tez to spotkalo tylko ja sam go wymienialem i taksamo jak postal to trzeba bylo go krecic z 10 sekund wiec poluzowalem obejme trzymajaca go i obnizylem o pol centymetra i jak reka odjol. sprubuj go obnizyc lub podniesc, daj znac czy podzialalo ps. nic z zalecanych wyzej sposobow niepomoglo
lukasssw Opublikowano 3 Lipca 2007 Opublikowano 3 Lipca 2007 problem zapewne polega na nieszczelności układu paliwowego (podczas wymiany filtra powstał nieszczelność i do układu paliwowego dostaje się powietrze) co skutkuje cofaniem się paliwa do baku. Zobacz wszystkie złączki od pompy paliwowej do filtra czy się przypadkiem nie poluzowały
gadi Opublikowano 3 Lipca 2007 Opublikowano 3 Lipca 2007 Łapie ci powietrze na uszczelce filtra paliwa, miałem podobny problem. Wystarczyło zmienić uszczelkę na starą z poprzedniego filtra paliwa, albo spróbować mocniej go dokręcić. Możesz jeszcze przed założeniem posmarować uszczelkę olejem albo ropą.
januszek159 a4 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Opublikowano 5 Lipca 2007 Już wiem co było przyczyną problemu, a raczej kto. Ten mechanik ofiara losu jak zmieniał filtr to zgubił mi dwie opaski z czterech i oczywiscie się tego nie dopatrzył. Po założeniu opasek jak ręką odjoł. No i niby wszystko ok :> , ale patrzę a tam niżej pod filtrem paliwa chyba olej cieknie , tak ten kaleka narobił jeszcze dodatkowych szkód jak zmieniał filtr oleju, więc pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika - popatrzył, kazał odpalić auto i tak rzecze ,,Flaszka i masz zrobione''. Wtej cenie wymienił czujnik ciśnienia oleju i już wszystko gra. Dzięki za wszystkie rady.
Wihajster Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 omijaj tego mechaniora co ci to spaprał szerokim łukiem :bicz3:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się