Skocz do zawartości

januszek159 a4

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O januszek159 a4

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia januszek159 a4

0

Reputacja

  1. Ja mam diesla i mi wystarcz. Wg mnie diesel czy benzyna - kto co lubi obie opcje mają swoje minuy i plusy tego się nie da ukryć. Natomiast LPG - hmmmm nie dopuszczam tego do siebie. A co do ,,to jak dizle sa takie wyścigowe to czemu nie montuja ich do S4 , RS4 , M3 , M5 ???? '' wyniki Le mans z tego roku to pierwsze 3 miejsca uuuuwaga 1. Audi R15 TDI 2. Audi R15 TDI 3. Audi R15 TDI http://www.lemans.org/en/courses/24h-chrono-en-direct-2010.html
  2. Witam. Też miałem taki problem tego lata. Zatkany odpływ. Sprężarka powietrza załatwia sprawę.
  3. Tak troszkę postukasz i zejdzie, jak kolega Lombardo napisał z łożyskami ostrożni, a po jakiś 300-500km obowiązkowa korekta. Przyda się dobry mechanik. co innego z przodem tam nawet laik da sobie radę. Pzdroooo )
  4. Witam. Ja wymieniłem tarcze i niby wszystko spoko ładnie hamowały(starałem się je docierać wg zasad) Po 2 miechach było lekkie bicie na kierze przy hamowaniu i przy prędkości 120km/h. Jedna tarcza się skrzywiła po jednej stronie - mechanik powiedział, że najprawdopodobniej jak była rozgrzana wjechałem w kałuże i ot, a że były nowe to je przetoczyłem (10 zł) o jest ok.
  5. ,,I UWAGA: 1 155 236 km - A6 C4, AEL czyli rzędowy 2,5 TDI 140 KM (olej full syntetyk Texaco Havoline Diesel i zero ubytku )'' Cytat z tematu o przebiegów silników diesli. Mam pytanie czy w Volvo wkładali te samiutkie silniki. Tzn na pewno były w Volvo 2.5 litrowe diesle od Audi Można by chociaż wyczytać te dane z wikipedii, ale czy to na pewno te czy może jakoś zmodyfikowane. Bo niestety Audi już go nie produkuje, za to dali V6 - powiedzmy,że lekko nieudane :gwizdanie: a w Volvo można wyrwać całkiem niezły rocznik z tamtym silniczkiem (s60,czy s80). Pozdro
  6. Ja ma 171 000 - sprawdzone. Mój tata Audi 80 1Z - Licznik przebiegu stanął na 380 000 w dwa miechy po zakupie więc pewnie był cofany:) No i kolega rekordzista (1 właściciel) Audi A6 1,9 TDI ponad 800 000Km
  7. Witam. Ja miałem osobiście 2 razy zapowietrzony system. 1. Silnik 1Z po serwisie auto ciężko odpalało i do tego strasznie dymiło. Po chwili dymienie ustępowało. Postał 15 min i to samo - okazało się, że mechanik się nie poznał na filtrze paliwa (oba niby takie same ale ten jednak miał 1mm mniejszą średnicę i łapał lewe powietrze). Wymiana filtra i po kłopocie. 2. Silnik AJM - powód - padł zaworek zwrotny od paliwa. Auto stało na dość mocno nachylonej drodze(silnik w górze, bak w dole). Na drugi dzień odpalam zgasł pokręciłem trochę i zapalił - problem się już więcej nie powtórzył. Parkować przodem w ,,dole''. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdro.
  8. Jest to sprzęgło na alternatorze (te kółko które napędza pasek wieloklinowy). Ja wyjąłem sam alternator (15 min)na krawężniku pod warsztatem regeneracji tego typu rzeczy i diagnoza była w 10 sekund. Zamiennik około 200 zł, ale bierzcie ori ok 350 - 400zł. Kiedy hałasuje to nie ładuje jak załapie ładuje i jest cisza właśnie po dodaniu gazu i w czasie utrzymywanie wyższych obrotów. Dokąd cichnie można jeszcze jeździć, ale to już jest końcówka - wyprawa w dłuższą trasę niemożliwa. Przyjdzie taki czas, że już nie ucichnie a wtedy to tak jak już napisał - hubipl9. Ja byłem ,,głupi'' chciałem zaoszczędzić i tak wyszło, że po 3 miechach(4000 km) pojechałem do salonu po ori i tak mam 60 000Km lub 3 lata gwarancji. Pozdrawiam.
  9. Dziś na to wpadłem. Całkiem niezła nuta polecam Amanda Blank - "Lemme Get Some" (Feat. Chuck Inglish)(OFFICIAL)
  10. Poniższy cytat pochodzi z... http://motoryzacja.interia.pl/szukaj/news/ktorego-diesla-wybrac,1485243 ,,VW 2.0 TDI (140-170 KM) Pierwszy 16-zaworowy diesel Volkswagena początkowo cierpiał na poważne problemy z jakością. Egzemplarze z lat 2004-05 trapią takie przypadłości jak pękające głowice czy wycierający się napęd pompy oleju mogący prowadzić do zatarcia. Najgorsze połączenie jakie można sobie wyobrazić to wczesny 2.0 TDI z filtrem cząstek stałych. Silnik ten jest dynamiczny, ale nie pali mało i jest bardzo drogi w naprawach. Polecamy tylko znacznie poprawione wersje po roku 2006. Występuje w: VW: Golf, Jetta, Passat, Touran, Tiguan, Transporter. [font=Verdana]Audi: A3, A4, A6[/font]. Seat: Toledo, Altea, Leon. Skoda: Octavia, Superb. Mitsubishi: Lancer, Outlander. Dodge: Caliber'' Którego diesla wybrać? A raczej którego nie wybierać.? Z tond moje pytanie - jak są oznaczone te silniki(silnik) żeby przy zmianie auta się nie naciąć na lipę. Z góry dzięki.
  11. W razie takiego wycieku ślady muszą być, a w przypadku mniejszych to prawie każdy mechanik powie, że to normalka. Można też dolać takiego środka do uszczelniania systemu - często pomaga.
  12. Cieknie mi olej z EGR. 1. Co może być tego przyczyną? 2. Jakie mogą być skutki uboczne? 3. Jak się ma EGR do turbo - czy może być to przyczyna zapiekania się kierownicy w torbo? 4. No i czy trzeba je wymienić, czy może np wystarczy czyszczenie...? Z góry dzięki
  13. Już wiem co mojej ,,adeli'' dolega. Sprężarka się nie załącza, więc sprawdziełem czy dochodzi prąd do elektromagnesu - jest ok. Dalej stan sprzęgła i gdzie jest sprzęgło. Okazuje się, że go nie ma. Ponoć może się samo odkręcić, ale większe szanse na trafienie w lotka są. Druga myśl - kiedyś na początku pewien koleś wymieniał mi pasek klinowy i regenerował alternator. Pewnie je podprowadził bo też miał podobne auto - już się więcej z nim nie spotkałem bo zdzierca że hoho. W poniedziałek kupuję części i powinno być ok. Już miałem jedno sprzęgło ale trochę od innego modelu i nie pasowało. Mój mechanik je podłączył jakoś tak,że sprężarka chodziła i chłodziła , ale się by nie wyłączała i by się najpewniej szybko zatarła. Znalazłem już odpowiednie sprzęgiełko, ale jak pojechałem dziś po pracy to już było zamknięte. Więc do poniedziałku :>[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 19:41_________________________________________________Autko już naprawione. Kupiłem drugi kompresor klimatyzacji. Wymieniłem elektromagnes i uzupełniłem brakujące sprzęgło. Klima teraz chłodzi jak ta lala Przy okazji mam do sprzedania kompresor. Zainteresowanych odsyłam do działu - Sprzedam.
  14. Po postach liczyłem, że będzie to ta dysza rozprężania, ale dziś sprawdziłem załączanie sie sprężarki i lipa nic zero odzewu obok stał kolega swoim autem i jak załączał klimę to auto troszkę schodziło na obrotach, było to wyrażnie słyszalnie. Podejrzewam więc sprzęgiełko sprężarki po lekturze forum.
  15. Witam. Mam taki problem z klimka, że nie chłodzi - niby wszystko chodzi temeratura, obroty, jakby na LOW trochę chłodniej wieje, ale w kabinie jest ciepło. Pojechałem więc dobić gazu(lato idzie). Koleś podłączył tą swoją aparaturę i mówi że jest ciśnienie i jakiś gaz tam jest więc powinna chłodzić. Powiedział też, żebym zostawił auto na pół dnia oni je podepną pod kompa i może naprawią. Jakiś czas temu skanowałem auto i wiem że akurat w klimie nie ma błędów. Dodam, że tak mam odkąd kupiłem auto - myślałem, że dobicie gazu pomoże. Co to możę być, jakieś podpoiwedzi, punkty do sprawdzenie. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...