Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów i błędu


Pawlo 2004

Rekomendowane odpowiedzi

Tak wiec zrobiłem jeszcze raz logi bo w ostatnich były pewne nie dociągnięcia tak więc:

Grupy: 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/pawel.wojtyniak84_11221.html

Grupy: 004,007,013 http://vaglog.rtnet.pl/pawel.wojtyniak84_11223.html (teraz silnik miał chyba dobrą temp :))

Grupy: 015,018,023 http://vaglog.rtnet.pl/pawel.wojtyniak84_11222.html

Grupy: 014,016,017 http://vaglog.rtnet.pl/pawel.wojtyniak84_11224.html (te chyba nie są potrzebne)

Basic settings

Grupy: 000 http://vaglog.rtnet.pl/pawel.wojtyniak84_11225.html

Grupy: 003 http://vaglog.rtnet.pl/pawel.wojtyniak84_11227.html (z podłączonym EGR-em)

Grupy: 011 http://vaglog.rtnet.pl/pawel.wojtyniak84_11226.html

No i jeszcze jedna sprawa a mianowicie wyskoczył mi taki błąd:

1 Fault Found:

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit

P1588 - 35-10 - - - Intermittent

Czy to oznacza poduszkę pod silnikiem?? bo poduche wymieniłem na nie ori i kabel nie jest podłączony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem błąd związany jest z zastosowaniem nieoryginalnej poduchy silnika a jeśli chodzi o logi to w to teraz jest dobrze przy czym zaślepienie EGR nie powinno mieć żadnego ujemnego wpływu na pracę silnika AVF jeśli sterownik nie wchodzi w tryb pracy awaryjnej z powodu jego zaslepienia a ztego co wiem to sterowniki tych silników nie wchodzą w tryb awaryjny i nie zgłaszają błędu braku aktywności EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki :notworthy:

No z tą "czkawką" jest masakra nie teraz bo teraz odziwo jest ok! po podłączeniu EGR-a ale wcześniej tzn. jakies pół roku temu silnik sie dławił a jak odłączyłem wąż od EGR-a to automatycznie obroty się unormowały i chodził równiutko.

Nie wiem czym to mogło być spowodowane :mysli: ważne, ze teraz jest ok! Nie wierze zbytnio w to, ze coś sie samo naprawi ale w tym przypadku tak jest :)

_________________________________________________

Po przejechaniu kilku km samochód znowu zaczął skakać na obrotach, po odłaczeniu węzyka od EGR-a automatycznie obroty wracaja do normalnych.

Ma ktoś jakieś pomysły czym to jest spowodowane??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi z EGR wygladaja w porządku, sa podobne do moich w AWX, (U mnie w BS grupa 3 na On miałem ponizej 200 a u Ciebie jest pow 200mg, wynika z tego ze EGR jest przybrudzony, nie wiem dlaczego falowały Ci obroty. EGR mogł byc poprostu zabrudzony ogarem i do konca nie chodziła klapka i stad te falowania, poprostu niekiedy wystarczy go wykrecic i przeczyscic z ogaru.(I to bym zrobił na twoim miejscu, takze zdjał bym przedwody od EGR prowadzace do Intercoolera i takze je wyczyscił)napewno nie zaszkodzi.

Teraz widac ze poprzednio silnik miałes nie dogrzany, teraz jest ok, czyli termostat :good:

Pompowtryski w grupie 13 czyli 3 i 4 masz troche za wysokie dawki korekcyjne pow. 1mg ale mieszcza sie w normie :)

Jak pisalem wczesniej turbina BS jest ok, oczywiscie przydały by sie dynamicze :)

Według mnie wszystko jest ok, czekamy na dynamiczne

Jeszcze niech sie wypowiedza inni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie moze być zasywiony EGR, dodam, ze jak obroty zaczynają falować to autko zaczyna dymic na biało i to dosyć mocno a do tego czuć palący sie olej.

Co do pompowtrysków to może zapodać jakis STP do czyszczenia??

Dynamiczne zrobie jak będę w PL tam są ładne boczne drogi to raz :wink4: a dwa ładowarke do laptopa potrzebuje.

Najbardziej mi chodzi o turbawke w jakim jest stanie, czy potrzebne będzie czyszczenie ale to chyba dopiero wiadomo bedzie po logach dynamicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STP napewno nie zaszkodzi :)

A co do turbawki to dokładnie bedzie mozna ja ocenic po dynamicznych bo BS wyglada ok.

A co do dymienia to wtedy silnik moze dostawac za duzo spalin niz powietrza, poprostu klapa w EGR do konca sie nie zamykała i otwierała. stad mogły byc te falownia-EGR do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest taki problem, że przy niedomykającym się zaworze EGR dym z wydechu ma raczej kolor ciemnoszary lub czarny ale jeśli dymi na biało to objaw taki może dawać przymykająca się/przycinająca klapa gasząca a biały dym jest efektem nieprzepalonego do końca paliwa i zapach niespalonej ropy jest wtedy wyczuwalny z wydechu. W każdym razie z pewnością czyszczenie wnętrza obudowy zaworu EGR i klapy gaszącej powinno załatwić sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też zrobię i myśle,ze wtedy bedzie już wszystko gitarrrrra :decayed: oczywiście dam znać co i jak.

Dziekuje za podpowiedzi. Wczęśniej elektromechanicy kazali mi wymieniać elektrozaworki jeden po drugim, wymienić wężyki od podciśnień i nic nie dawało rezultatu, aż dziw ze zaden nie wpadł na to, ze EGR jest zasyfiony, kazdy patrzył na to tylko od strony elektroniki :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...