Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Dopuszczalna różnica temperatur między G2 a G62


marcin248

Rekomendowane odpowiedzi

uważasz że nie ma sensu? padnie ci uszczelka pod głowicą, może wtedy zrozumiesz sens...

pewnie że wiem co lał

a kto jeździ na wodzie, do auta za 20tys lać wodę żeby zaoszczędzić 80zł, kompletny debilizm...

środków do czyszczenia jest trochę ale im bardziej skuteczny środek tym większa możliwość rozszczelnienia układu np nagrzewnicy a potem wymiana która jest kosztowna, jak dramatu w układzie nie ma wystarczy przepłukać wodą pod ciśnieniem. Najskuteczniejszy będzie kret(nie polecam nikomu), jakiś fluorek, ocet no i cala gama środków do kupienia w motoryzacyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i coś w tym jest,ale jeśli zaleje wodę destylowaną z środkiem do czyszczenia i po 100km ją spuszczę to odrazu mogę wlewać płyn z wodą destylowana?czy musze jeszcze jakoś płukać?

a deszczówka to chyba jest to samo co destylowana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wolno jeździć z zalanym środkiem do czyszczenia, na rozgrzanym silniku dodajesz środka i po 10min gasisz silnik i spuszczasz wszystko i płukasz i zalewasz nowy płyn. Deszczówka to nie jest woda destylowana, do ukladu leje się wyłącznie wode destylowaną deminineralizowaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze trzeba przepłukać wodą pod ciśnieniem dla świetego spokoju, ja oprócz płokania zalewam potem układ wodą destylowaną i kilka dni jeźdze, spuszczam to i dopiero płyn leje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupuje się tyko ori termostat+uszczelka do niego

zamienniki to oszczędność głupich, ciekawe ile ten co kupiłeś będzie dobrze działał, wcale? miesiąc? rok?

przed zamontowaniem wszystkiego przepłakuj cały układ woda bieżącą pod ciśnieniem w obu kierunkach, jak będziesz płukał nagrzewnice ustaw na klimatroniku na HI, potem możesz nie zalewać odrazy płyn tylko samą wodę destylowaną i pojeździć tak trochę dla lepszego wypłukania układu, no i zostanie ci prawidłowe odpowietrzenie układu, silnik zgaszony, temp HI, waż z dziurką z nagrzewnicy zsunięty trochę, zbiornik wyrównawczy odkręcony zawieszony w górze, lejesz płyn bardzo stopniowo po woli i uciskasz węże, dziurką jak będzie leciał płyn można zakończyć odpowietrzanie.

:wallbash: Jestem kolejnym który płaci dwa razy bo muszę jednak kupić ori ten p..... wahler trzyma do 87 max (90 na zegarach trzyma cały czas) a normalna jazda to 83,84 więc za kilka dni do aso 120zł pójdzie w piz duuu mam nadzieje że będzie trzymał ok :angry:

więc Tylko ORI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...