Sebulo Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam Panowie, jeśli dubluję temat to z góry przepraszam, ale zależy mi trochę na czasie. Jestem zmuszony do wymiany zawieszenia więc pomyślałem o czymś bardziej sportowym. Przymierzam się więc do zakupu: http://moto.allegro.pl/item1011889674_zawieszenie_sportowe_audi_a4_b5_40_40mm_od_mts.html albo: http://moto.allegro.pl/item1008939957_audi_a4_zawieszenie_sportowe_40mm_oslony_odboje.html Planuję założyć 17" z gumami 215/45 i chciałbym obniżyć zawias max 40 mm. Które więc zawieszenie polecacie? Czy może dołożyć grosza i zainwestować w gwint? Ale z kolei czy ma to sens jeśli chcę obniżyć auto max o 40 mm? Pozdrawiam.
Cristoforo Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 jeśli chcesz tylko max -40mm i nic nie ruszać to nie inwestuj w gwinta
Sebulo Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 No właśnie tak myślałem. Tylko czy na zimę jak powrócę do 15" na gumach 195/65 to nie bedzię nic obcierało?
soolek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 O MTSach masz już trochę napisane na forum, użyj Gumę załóż 225/45/17 - to jest idealny zamiennik. Jak założysz na zimę 195/65/15 to możesz czasami trzeć, a napewno będziesz tarł jak będzie taka zima jak w tym roku. Opony 195/65/15 to balon, mniejsze ciśnienie, więc się bardziej miękkie - na fałdach jezdni jest większe prawdopodobieństwo przytarcia niż na 17'.
Sebulo Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Na sezon zimowy 2009/2010 kupiłem nowe opony Goodyear Ultra Grip 7+ (195/65/15). Zainwestowałem ponad 1200 PLN, więc szkoda mi teraz inwestować w inne, tym bardziej, że są naprawdę dobre. Jeśli obniżę auto o 40 mm to mogę mieć z nimi problem przy następnej zimie? A ponadto to wiem, że sporo jest info o MTS-ach ale czekam na jednoznaczne opinie, które wybrać: TA czy MTS? Różnica w cenie niewielka, więc... proszę o radę!
soolek Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Nikt Ci nie powie jednoznacznie, bo nikt zapewne nie jeździł na tych i na tych, żeby móc je bezpośrednio porównać. Nikt Ci też nie karze zmieniać opon - musisz się poprostu liczyć z tym, że jeśli będzie zima taka jak w tym roku, to na mniej odśnieżonych drogach będziesz tarł o grzbiety śniegu.
slepy Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 coś za coś , no ale do -40mm, też bym nie zakładał gwintu , Ja mam sportowe Weiteci -40, i będą do sprzedania, jak coś to się odzywaj
Soviet Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 przy -40 opony niebędą obcierać, przecież te sprężyny są o wiele sztywniejsze, ale tak jak kolega pisze w zimę podwozie może przycierać na śnieżnych koleinach, ja -40 ta technix felga 17/8cali et 35 opona 225/45 i nic nie ociera a na zimę 16 i opona 205/60 i również niema problemu z ocieraniem
Sebulo Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 No nic to... Myślę jeszcze, że przy gwincie mógłbym podnieść auto na zimę...co Tylko czy nawet z podkręconym gwintem na maxa nie będzie tarł? Nie wiem już sam. Słabo ogarniam ten temat. Jak zmienię na gwint to auto i tak padnie na glebę - 40 mm nawet przy podkręconym, chyba że znajdę inny zakres regulacji np. od -20 do .... Dobrze myślę?
niekrasz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 tez sie zastanawiam tak samo jak ty sporo jest na forum golfiarzy i beemek o tych lowcostowych zawieszeniach fk, mts, Ta wszystko podobne z gwarancja jest chyba troche lepiej u MTS bo masz dystrybutora MTS-Technik oraz sugerowany cennik http://www.mts-technik.pl/pl/katalog-m-52.html no i pewnie ew. amorki na wymiane latwiej jak jeden padnie czy cos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się