Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów AVF Passat 3BG


jnx

Rekomendowane odpowiedzi

Turbinka nie ładuje. zrobiłem logi o to one :

sorki że nie mam JPEG'ów ale ten mój komp do niczego się nie nadaje, zawiesza się przy printscreenie :embarrassed: próbowałem jeszcze ze stronką vaglog.rtnet.pl ale krzaczki po wgraniu plików mi wyskakują :/

http://www.speedyshare.com/files/22143747/Logi.zip

co myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze auto niedogrzane.

2. Kąt synchronizacji do regulacji i to szybko, bo wartośc jest duża.

3. Brak sterowania turbiny. Uszkodzony N75, nieszczelne wężyki podciśnieniowe, dziura w dolocie lub nie rusza się sztanga.

Do sprawdzenia.

Jak uporasz się z niedoładowaniem i kątem synchronizacji wrzuć ponownie 007, 008, 003, 010 i 011 dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto na blacie miało 90 stopni..

Jak wyregulować kąt synchronizacji ? To chyba będzie musiał zrobić już ktoś z fachem w ręce..

Sterowaniem turbinki zajmę się dziś, ale wydaje mi się że jakby N75 był padniety to by przeładowanie było bo by nie zbijał.. Jeszcze sprawdzę luzy na wirniku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto na blacie miało 90 stopni..

Jak wyregulować kąt synchronizacji ? To chyba będzie musiał zrobić już ktoś z fachem w ręce..

Sterowaniem turbinki zajmę się dziś, ale wydaje mi się że jakby N75 był padniety to by przeładowanie było bo by nie zbijał.. Jeszcze sprawdzę luzy na wirniku..

Kąt synchronizacji:

Trzy śruby na kole pasowym rozrządu. Żadna filozofia. Odkręcasz przestawiasz minimalnie w prawo bądź lewo (dokładnie poszukaj na forum) i tyle. Sprawdzasz i jak dalej źle to powtarzasz operację.

Gdzieś słyszałem że jest na forum taka opcja która wyszukuje różne tematy ale głowy nie dam :naughty::szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ładnie - robota żadna.

Za to ten kąt w 004 sobie skoryguj i wymień termostat.

To co pokazuje blat (90st.C) nie ma nic do rzeczy. Gdyby każdy patrzył tylko na blat nie powstałby VAG :naughty:

Było wałkowane milion razy :tongue4:

Możesz wrzucić logi po wymianie N75?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tylko go zamontuje to zrobie. narazie czekam na dostawe - 139zł za sztuke u mnie w mieście.

zrobiłem przeszczep z mojej audiczki i poszedł jak burza. brakowało podciśnienia z zaworu, sprawdziłem luzy na wirniku i gruszkę i tam wszystko okej. teraz trzeba się wziąść za ten termostat i kąt synchronizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...