lapek85 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Po zmianach mechanicznych nadszedł czas na dostrojenie gratów, tym zajął się Robert z Tune-Up Co udało się uzyskać przedstawia wykres poniżej: więcej info w wątku z moim klekocikiem pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 ładnie co nie pozwoliło na więcej, wtryski czy turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 rumuńskie turbo które w przyszłości trzeba będzie zastąpić BRD PS. wiecej mi nie potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 było od razu dać BRD , wtryski 0,230mm , no i jakies mocniejsz sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 było od razu dać BRD , wtryski 0,230mm , no i jakies mocniejsz sprzęgło 230 odpadają, BRD będzie jeśli rumunka klęknie, mocne sprzęgło mam, więcej mi nie potrzeba, "Lepsze jest wrogiem dobrego" :gwizdanie: wole dobre mocne hamulce i lekko utwardzony-obniżony zawias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 0,230mm czemu odpadają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 0,230mm czemu odpadają? No wlasnie... bo roznica w cenie znikoma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Pewnie dlatego bo na 230 wieksze spalanie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Pewnie dlatego bo na 230 wieksze spalanie będzie zaczynając modzić raczej przymyka sie oko na spalanie widziałem kiedyś autko z Twoim silnikiem z podobnymi modami tylko turbo BRD+0,230mm i wypluło 196km (tylko nie wiem jakie sprzegło tam siedziało) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Pewnie dlatego bo na 230 wieksze spalanie będzie o ile większe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 0.230mm nie chciałem ponieważ widomo, że te wtryski z pompą 11 dają nieźle koksu, co niesie ze sobą jeszcze większe obciążenie silnika, 0.216 to moim zdaniem kompromis, osiągi-wytrzymałość ogólnie nie spodziewałem się że wyjdzie na 216 aż tyle koni i niutonów mi naprawdę to co mam wystarczy, nie będę kombinował i przeginał, jak wcześniej pisałem jedynie może turbina zostanie zmieniona na BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Cyfermania.... Auto na tym setupie pewnie 200tys zrobi bez wiekszych problemow ze znikomym spalaniem. Po co przekombinowywac...? Tam zawias i heble nie nadazaja za mocami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Tam zawias i heble nie nadazaja za mocami kierownik pewnie tez .... fajnie zrobiony setup .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się