Vinox Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witam, posiadam w Audi a4 97 r 1.8 125 KM przebieg 185 tys km problem taki iż gdy samochód przekroczy 2500 obrotów i gdy np dojadę na biegu jałowym do 3,5 tyś i powoli puszczam gaz to obroty spadają oki do 3200 i później szybko do 2500 (tak jakby martwy punkt) dzieję się to też na np 4000 obrotach. A cały problem jest w tym gdy trafie na martwe punkt ty samochód lekko szarpie (ten jaki luzz, martwy punkt i ciągnie) ale sądzę że 125 km potrafiło by więcej pokazać. Proszę o pomoc co tu by poradzić komputer był podłączany niby all ok. a problem pojawia się przy rozgrzanym silniku. Posiadam gaz 2 tygodnie ale tu i tu się to dzieję. świece, kable wymienione NGK. tydzień temu. Proszę o porady pomoc.
Radziu Audi A4 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 na początek odepnij przepływomierz. i zobacz reakcje. Najstępnie jak to nie pomorze, to ja bym szukał przyczyny w przepustnicy, ale przepływonierz daj na pierwszy ogień.
Vinox Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 po odłączeniu przepływomierz obroty wzrosły i przyłączeniu także czyli działa. Dziś zobaczyłem że pod cewką zapłonową są 2 przewody gumowe na świece są pęknięte sądzę że może być przebicie i dlatego silnik tak pracuje dodatkowo strzela na gazie. Dziś bd miał to wymienione proszę o info czy dobrze robię ? :> [br]Dopisany: 30 Kwiecień 2010, 11:14_________________________________________________niestety wymiana kabli popękanych, rozerwanych nie usunęło tego problemu.
Radziu Audi A4 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 po odłączeniu przepływomierz obroty wzrosły i przyłączeniu także czyli działa. Dziś zobaczyłem że pod cewką zapłonową są 2 przewody gumowe na świece są pęknięte sądzę że może być przebicie i dlatego silnik tak pracuje dodatkowo strzela na gazie. Dziś bd miał to wymienione proszę o info czy dobrze robię ? :> [br]Dopisany: 30 Kwiecień 2010, 11:14_________________________________________________niestety wymiana kabli popękanych, rozerwanych nie usunęło tego problemu. hmm, ale jak to obroty wzrosdły?? bo albo nie qmam albo nie wiem. U mnie przy prawidłowo działajacym przepływokmierzu, nie m ażadnej różnicy w obrotach. ale niech się jeszcze inni wypowiedzą
Vinox Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 no po prostu odłączyłem obroty wzrosły do 1500 i zaraz spadły do 900 i niby all ok. a przy ponownym podłączeniu 1500 i znów do 900 i niby reaguje i coś tam działa tak mi się wydaje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się