Grzesiekkbc Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Kolega mi przesłał takie logi i prosił o sprawdzenie Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kaik1x_11610.html Grupy: 000,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/kaik1x_11611.html Dziękuję z góry za pomoc
przemik Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Silnik to AHU. Turbina nie osiaga zadanego cisnienia doladowania. Do sprawdzenia: - szczelnosc ukladu dolotowego - szczelnosc i poprawnosc pracy zaworu upustowego - wtyczka do zaworu N75 Jesli wszystko OK - podmienic N75 i zalogowac - 011 i 010.
Sztomel Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 - wtyczka do zaworu N75 to chyba odpada gdyż wartość ciśnienia oscylowałaby w granicach 1100 mbar od razu po uruchomieniu silnika i od razu tryb awaryjny, więc albo nieszczelność dolotu albo zatarta oś obrotu zaworu upustowego wewnątrz części gorącej turbosprężarki.
vauxhall95 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 A jakos przeplywomierza nie dostrzegliscie?? Przeciez przycina w calym zakresie :hi:
Sztomel Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 wskazania MAF są niskie ale nie ma się co dziwić, najpierw niech doprowadzi do porządku regulację ciśnienia doładowania to zobaczymy jak wtedy będą się kształtować wskazania MAF.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się