andrew80 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 [b6 BEX] AUDI A4 1.8T 190PS-mam problem ,po odpaleniu obroty stoja na miejscu ale trzesie autem i przerywa. zmienilem juz swiece,sprawdzilem cewki,czyscilem przepustnice i bylem na komputerze ale komputer wykazal przebicie na cylindrach wiec co to moze oznaczac?? katalizator?sonda?jak to sprawdzic by nie wymieniac wszystkiego po koleji. z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Swieci sie ikonka ENGINE? Najlepiej kolego zrob VAG i zobacz, moze to sonda lambda, moze jednak nie sparwdziles cewek poprawnie...Trudno wrozyc. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew80 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 swieci sie ikonka engine ale co to jest VAG? i co do cewek to mechanik je sprawdzal ale nie podpinal nowych. ogolnie z autkiem wszystko jest ok tylko na wolnych obrotach czasami wchodzi na tryb awaryjny z 900 na 1100 i trzesie autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaminta 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 coś mi się wydaje że to pewnie cewka. albo podłącz pod kompa i zobacz na którym albo odpinaj wtyczki od cewek po kolei i patrz czy coś się zmienia, zła będzie ta którą odepniesz i nic się niezmienni w pracy silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew80 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 ALE TO SIE DZIEJE NA 3 CYLINDRACH MORZLIWE ZE 3 CEWKI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 cewki są diagnozowalne a skoro wiesz że to się dzieje na 3 cylindrach i wiesz na których to wystarczy zamienić tą dobrą z którąś z tych złych miejscami i sprawdzić na VAG-u czy zmieniły się miejsca w których występuje problem. jeśli tak to kup od razu komplet cewek bo ta ostatnia też długo nie pociągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Nie martw sie kolego, zajrzyj tutaj: Potem do sklepiku, 4 swiece + 4 cewki i 15min roboty(prostej i czystej), autko bedzie chodzilo jak nowe! Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew80 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 witam pierwsze co to dzieki za odpowiedzi.ogladalem ten filmik ale gosciu ma tam problem z dwiema cewkami poczym wykonalem telefon do mechanika ktory tam lapki wciskal i on mi powiedzial ze mialem przebicia na wszystkich cylindrach ze to raczej nie cewki no i teraz juz sam niewiem chyba tylko servis audi czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 powiedzial ze na wszystkich i nic z tym nie zrobil? zmien mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Nie potrzebna panika kolego... Spojrz ile u mnie, u mechanika by to kosztowalo...(UK) 4 coils = £195 4 sparkplugs = £50 Labour: 50-100 (zalezy jaki zdzierca!) Ja zrobilem sam - Ceny w EUROCARPARTS UK: (Cewki)Bremi Ignition Coil - £26,97 (Swiece)Bosch Spark Plug - £2,63 (dostawa do domu GRATIS) Mozesz wydac jakies £300, a mozesz tylko, ok.£100 - decyzja nalezy do Ciebie! Na serwis Audi, jesli jestes, jak w opisie, w Irlandii, nie licz, nie zostawia na Twoim portfelu suchej nitki... No chyba, ze masz za duzo... PS I koniecznie posluchaj kolegi BUBA!Koniecznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew80 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 no znalazlem te bledy co wyskoczyly na kompie jeden to;16684-random multiple cylinder misfire a 2gi to17544-fuel trim:bank 1:system toolean ,czy ktos wie o co biega??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 17544 - rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki, system "za ubogi" -> sprawdź regulator ciśnienia paliwa -> sprawdź zawory wtryskowe i szczelność układu -> sprawdź pompę paliwa -> szczelność układu zasysania -> szczelność układu wydechowego a ten pierwszy to losowe wypadanie zaplonow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew80 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 a czy blad 17554 odpowiedzialny jest tez za te przebicia na cylindrach-misfire? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 a czy blad 17554 odpowiedzialny jest tez za te przebicia na cylindrach-misfire? wydaje mi sie ze raczej skutkiem ale to madrzejsze glowy musza sie wypowiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 17544-fuel trim:bank 1:system toolean - to kolego blad, jaki powodowany jest przez uszkodzony przeplywomierz, a misfire to poprostu brak zapalenia mieszanki. Przeplywka do wymiany (lub sprawdzenia przez kogos kompetentnego) no i cewki... Na co czekac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew80 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 ej odpalilem auto i odpielem przewod od przeplywomierza i niebylo znacznej roznicy cyzby to oznaczalo za jest trafiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ej odpalilem auto i odpielem przewod od przeplywomierza i niebylo znacznej roznicy cyzby to oznaczalo za jest trafiony? moze tak byc ale dla pewnosci lepiej zrobic logi i sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew80 0 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 zrobic logi? i sprawdzic? sorki ale nie znam sie na tym poprosilbym o jakas podpowiedz jak sie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 zrobic logi? i sprawdzic? sorki ale nie znam sie na tym poprosilbym o jakas podpowiedz jak sie da wejdz w dzial diagnostyka VAG i wszystko sie dowiesz. trzeba podpiac kompa i zrobic logi przeplywki. prawdopodobnie nie masz kabla zeby podpiac wiec poszukaj jakiegos mechanika albo kogos w swojej okolicy kto by mial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się