ROBERT Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Sprzedaj to jak najszybciej ... ( polskiemu handlarzowi - który go naprawi "moto-doktorem" ) ... i kup coś innego Do moderatora/ów Zróbcie coś Spada poziom ...
M_ILES Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 Kolego, rzeczywiscie nie wiem, czy Ty czytasz to co Ci uprzejmie inni ludzie pisza, jesli masz problem z wytlumaczeniem swoich obaw mechanikowi, to prosze: HEAD GASKET BLOWN - trachnieta uszczelka pod glowica COOLANT LEAK (EXTERNAL OR INTERNAL) - wyciek plynu chlodzacego (wewnetrzny lub zewnetrzny) CRANKSHAFT or CAMSHAFT OIL SEAL (FRONT/REAR) - uszczelniacz walu, przedni/tylny COMPRESSION TEST - test kompresji (cisnienia, na cylindrach) Moze to pomoze...
joker-lukasz Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 witam to i ja się wypowiem na ten temat.. jak dla mnie to masz walniętą uszczelkę pod głowicą.. albo coś z samą głowicą, np pęknięcie.. miałem niedawno to samo.. i średnio na tym się znałem i nie wiedziałem że to uszczelka.. i jeździłem z tym.. i samochód szedł normalnie.. tyle że później skutki tego mogą być nieciekawe.. niech Ci robi samochód ten mechanik od którego kupiłeś.. jakby nie było to wada ukryta.. tyle że jak to taki krętacz i wepchnął Ci samochód który nadaje się do kosztownego remontu to ciekawe czy kasy nie zażąda i czy w ogóle dobrze to zrobi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się