yesfan 1 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 mho - jak będziesz odbierał auto to poproś o zabierak (imbusik). Może to on był bezpośrednią przyczyną kłopotów, a nie sama pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Wydaje mi się, że odpowiednie informacje można by wyciągnąć z zapisów komputera, ale niewiem czy się nie mylę. niestety,żaden komputer nie zapisuje takich danych,z prostych przyczyn-ten element nie ma odpowiedniego sterownika do kontroli-jest tylko sensor,mówiący o poziomie ciśnienia,zapalenie się kontrolki oznajmia o ciśnieniu niższym ,niż zadane,lub jego całkowity brak...jeśli zatrzymałeś silnik i nie jechałeś dalej-nie wydaje mi się,żeby skróciło to zywot turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 No to miałeś niezłego farta, że obeszło się bez większych kosztów. Tak z czystej ciekawości, auto z Polskiego salonu czy sprowadzone? Domyślam się, że rok produkcji 2005.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mho Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam. To chyba będzie ostatni post w tym temacie. W weekend pojeździłem nim 300 km i sprawuje się bardzo dobrze. na początku z pewną dozą nieufności, więc delikatnie, a z czasem coraz mniej się pieściłem i na A2 się wypuściłem. Na tę chwile wszystko ok. @H4mm3R: Sprowadzone w 2007 z niemiec.[br]Dopisany: 17 Maj 2010, 07:53_________________________________________________Wątek można zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi