fryzjerek Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Witam mam pytanko czy ktos sie orientuje ile mozna dodac mocy do a4 2.0 211 konnej ze skrzynia tiptronic bez przerobek,tzn wymian turbo itd??
fryzjerek Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Opublikowano 6 Maja 2010 +/- 270ps az tyle bez zadnego przerabiania??? Pytam bo slyszalem ze z autoamtami to jest zupelnie inaczej i ze wlasnie za duzo sie nie da ale jak tyle mowisz to super sprawa.
Thom4s Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Jeśli chodzi o B8 to tam nie ma tiptronica tylko S-tronic z quattro lub Multitronic z ośką. DSG raczej więcej zniesie niż multi.
fryzjerek Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Opublikowano 6 Maja 2010 Jeśli chodzi o B8 to tam nie ma tiptronica tylko S-tronic z quattro lub Multitronic z ośką. DSG raczej więcej zniesie niż multi. wszystkie b8 w USA maja 2.0 TFSI® with six-speed Tiptronic® transmission and quattro® wiec stad moje pytanie . Wiem jak to bylo z dsg bo mialem s tronica z usa audi a3 i w nim 50 koni szlo samym programem zrobic a nie wiem jak sie zachowuje tiptronik jednak to starsza skrzynia.
OLO_GDA Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 nie rozumiesz problemu chyba. to jaka masz skrzynie nie wplywa przeciez na to ile koni da sie wycisnac z auta. ten sam silnik jest przeciez w manualu i w automacie.] skoro 270 koni robia w manualu to moga tez zrobic tyle w TIPie... czy Stronik czy czymkolwiek. pytanie brzmi tylko jak zniesie to skrzynia, przeciez ona niczego nie ogranicza. moze najwyzej wyzionac ducha. wiec Twoje pytanie powinno brzmiec - ile koni zrobic zeby nie zabic skrzyni. ale z tego co wiem to i TIP i DSG dobrze radza sobie i z moca i momentem wiec nie masz sie co martwic. wlasnie mi sie wydawalo ze pierwsze b8 tez byly w TIPie ... w kazdym razie w 3.0tdi ejst takie zamieszanie, ze byly w TIPiew a4 a w a5 juz byl Stronik.. ogolnie zamieszanie i trzeba dokladnie sprawdzic. alee... jezeli to tiptronik to jest on taki sam jak w 3.0tdi , gdzie widac auta majace po 280 koni i z 550 nm i nic zlego sie nie dzieje. wiec SMIAŁO!
Thom4s Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 OLO w A5 3.0 TDi też były tipy, S-tronic pojawił się dopiero w A4 B8 2.0 TFSI quattro jako pierwszy przy silnikach wzdłużnych. A co do tiptronica to też jestem ciekawy, bo teraz mam 170KM i niedługo będę modził na jakieś ~250KM i jestem ciekawy czy skrzynia się nie wysra.
fryzjerek Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Opublikowano 8 Maja 2010 nie rozumiesz problemu chyba. to jaka masz skrzynie nie wplywa przeciez na to ile koni da sie wycisnac z auta. ten sam silnik jest przeciez w manualu i w automacie.] skoro 270 koni robia w manualu to moga tez zrobic tyle w TIPie... czy Stronik czy czymkolwiek. pytanie brzmi tylko jak zniesie to skrzynia, przeciez ona niczego nie ogranicza. moze najwyzej wyzionac ducha. wiec Twoje pytanie powinno brzmiec - ile koni zrobic zeby nie zabic skrzyni. ale z tego co wiem to i TIP i DSG dobrze radza sobie i z moca i momentem wiec nie masz sie co martwic. wlasnie mi sie wydawalo ze pierwsze b8 tez byly w TIPie ... w kazdym razie w 3.0tdi ejst takie zamieszanie, ze byly w TIPiew a4 a w a5 juz byl Stronik.. ogolnie zamieszanie i trzeba dokladnie sprawdzic. alee... jezeli to tiptronik to jest on taki sam jak w 3.0tdi , gdzie widac auta majace po 280 koni i z 550 nm i nic zlego sie nie dzieje. wiec SMIAŁO! tak masz racje moje pytanie powinno wyglądać inaczej . Dokładnie chodziło ile zniesie skrzynia i turbo przy jakimś względnym dołożeniu mocy. Napisałem to z myślą ze już może ktoś robił w takim silniku z taka skrzynia modyfikacje i powie mi jakieś cenne informacje.
OLO_GDA Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 na forum jest pelno aut z TIPtronikiem po sofcie. wystarczy sie wczytac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się