franc8 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Czasami auto traci moc - zapowiada się że będę miał trochę czasu więc mógłbym coś porobić przy autku. Moje pierwsze logi mam nadzieje ze OK Błędy: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 H Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65 Coding: 00043 Shop #: WSC 64173 1 Fault Found: 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 37-10 - Faulty - Intermittent Logi statyczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8216a6dc4429e0fa.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6cb14051574e80f8.html 000 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a6665005a3c272d.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/503a8bbb4f5fe79b.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3acf5f36ec6576c1.html 003 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ec657a92b063cd8.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7eacd2ef03345834.html 004 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d7c499eb15aeb62.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf7dadd096b9d065.html 013 Logi dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e112a3a2ebbf71c3.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e82620576154bd47.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de36f72f80a15554.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89e4dd1c7a0fea50.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e628421a4996763b.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/813edfeead01aa85.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01b0729048496aef.html 011
przemik Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 EGR - zaslepiony lyb zasyfiony. Mozna by lekko przyspieszyc zaplon - ale to kosmetyka. Po za tym wszystko gra. Wykasuj te bledy i pojezdzij troche. Pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Ten bład wział sie z przeładowania i to widac w logach obroty 1900-2000 potem cisnienie gwałtownie spada, kierowniczki do czyszczenia ewentualnie N-75.
przemik Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Ten bład wział sie z przeładowania i to widac w logach obroty 1900-2000 potem cisnienie gwałtownie spada, kierowniczki do czyszczenia ewentualnie N-75. I uwazasz ze ten blad wziął sie z tego co widac w logach. Nie sądze zeby wypisywanie takich rzeczy licowało z tym co masz w podpisie. No offence.
ciahciah Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 -odnośnie przepływki moje blednę rozumowanie skasowałem -turbiny na razie nie ruszaj, błędy 519 i 575 jej dotyczą ale na logach widać dobrą prace kierownic, pojeździj i zobaczysz, jeżeli błędy będą często powracać i silnik będzie wpadał w tryb awaryjny wtedy trzeba będzie się zając układem sterowania w turbinie. -z logów dynamicznych widać że silnik zamulony jest, to co zdrowy AFN robi w 9s twój robi to w 11,5s :gwizdanie: na początek zmień stacje cpn... wojtek26 u mnie od ponad roku ciśnienie za każdym razem skacze do 2500mbar i wżyciu nie wywaliło mi błędy 519 czy 575 i wżyciu nie złapałem trybu awaryjnego, jedynie jest chwilowe przydławienie bo po skoku na 2500mbar spada do 1800 i przez 300obr się podnosi do nominalnych 1948, według mnie skok do 2150 dla tej turbiny to normalna praca nie zrobiłeś logów bassic setting, masz pełna wersje vaga?
franc8 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Opublikowano 7 Maja 2010 - filtr powietrza wymieniany 2m-ce temu - logi basic settig oznaczone BS w statycznych (czy w dynamicznych też BS ? no chyba że źle coś zrobiłem) - przepływkę i EGR postaram się szybko sprawdzić i dać znać - Vag nie mam pojęcia czy full wersja
przemik Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Nic ale to absolutnie nic nie rob z przeplywomierzem, a juz co nie daj Boze go nie wymieniaj. Logi Basic Settings (tryb wykonawczy) robimy tylko statyczne. Pozdrawiam
franc8 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Opublikowano 8 Maja 2010 czyli te oznaczone BS u mnie tak? Jeśli są błędnie zrobione to proszę o podpowiedż. To co z tą przepustnicą? (edit: przepływka)
ciahciah Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 jak ty się pytasz o przepustnice to fajnie rób logi basic setting!!! a tak profilaktycznie możesz: Wymienić wężyki podciśnieniowe te które są już zniszczone, chodzi mi o te czarne w oplocie z materiału. Dokręć opaski na rurach gumowych. Zdejmij łącznik łączący kolektor ssący z rurą plastikową i zobacz jak bardzo zawalony jest wlot kolektora ssącego, jak na ściankach jest przeszło 0,5mm mazi, kolektor do czyszczenia, to może być powodem słabego przyspieszania. Sprawdź rury gumowe czy nie są zaolejone z zewnątrz, zaolejenie będzie świadczyć o nie szczelności której trzeba się pozbyć. Winy za brak mocy ja bym się też upatrywał w sterowaniu kierownic turbiny, N75 sporadycznie nawala może, kierownice delikatnie się przycinają, nie wydaje mi się potrzeba czyścić. Jak Ci się nudzi zajrzyj do ECU i zdejmij wężyk wchodzący tam i odpal silnik na chwile, pozbądź się oleju tam.
franc8 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Opublikowano 9 Maja 2010 Posprawdzałem wężyki podciśnienia te do których miałem dostęp wymieniłem - został jeszcze ten od gruchy przy turbinie. Grube węże sprawdzone są ok choć ten kolo egr był trochę zaoliwiony. Egr wyczyszczony (nie na błysk ale wydaje mi się OK - jak coś to mogę powtórzyć bo płukałem tylko z 10 min był tylko okopcony) uszczelki wymienione. Kolektor wyczyszczony (uszczelki tej metalowej nie wymieniłem bo nie miałem ale wyglądała dobrze) wyskrobane potem wypalanka czyszczenie, przedmuchane kompresorem-ale tam tego było . Po zabiegach gwizd turbinki lepiej słyszalny i wydaje mi się że lepiej się zbiera. Poniżej logi statyczne i basic seting dynamiczne może jutro zapodam. 1. statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca64e073699662a4.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/079b66e39c393a3a.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/451b1a1024759886.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f400a924de49ae65.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4de6ae9b27794dea.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3aa1bf4a883d980a.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bd88feab0cea23e.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1bd67b368de839f0.html 023 2.Basic seting http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4db28f193bb5950d.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6dd56bf861e65e62.html 003 - nie widzę żeby egr się sterował chociaż jak patrzyłem w statycznych przy gazowaniu jego wartość się zmieniała http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9e0f278a5a33fe6.html 004 nie mogło się ustawić na Late więc odpaliłem i tak 011 nie mogłem logować Został do przeczyszczenia przepływomierz ale nie wiem czy mam się za to brać czy nie potrzeba
przemik Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 EGR - OK Czekamy na dynamiczne.[br]Dopisany: 10 Maj 2010, 14:03_________________________________________________ Została do przeczyszczenia przepustnica ale nie wiem czy mam się za to brać czy nie potrzeba Hmm o jakiej przepustnicy mowisz ?
ciahciah Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Najpierw logi dynamiczne, potem się zastanowimy nad przepływką, a ty pokombinój z kablem vag żeby zrobić basic setting jak nalezy, coś masz źle, latency 1ms? write/read 1024? ściagnij najnowszy sterownik jeżeli masz kabel ten niebieski a alledrogo: http://www.ftdichip.com/Drivers/CDM/CDM20602.zip Trzęba w dwóch miejscach akualizcje zrobić w menadzeże urządzeń, w Porty(LPT&COM) oraz w Kontrolery uniwersalne, w obu przypadkach bedą najprawdopodobniej na samym dole. Jaki masz system opracyjny?
vauxhall95 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Najpierw logi dynamiczne, potem się zastanowimy nad przepływką, a ty pokombinój z kablem vag żeby zrobić basic setting jak nalezy, coś masz źle, latency 1ms? write/read 1024? ściagnij najnowszy sterownik jeżeli masz kabel ten niebieski a alledrogo: http://www.ftdichip.com/Drivers/CDM/CDM20602.zip Trzęba w dwóch miejscach akualizcje zrobić w menadzeże urządzeń, w Porty(LPT&COM) oraz w Kontrolery uniwersalne, w obu przypadkach bedą najprawdopodobniej na samym dole. Jaki masz system opracyjny? Przeciez to 1996 nie wejdzie 11BS
franc8 Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Opublikowano 11 Maja 2010 Z kabelkiem kombinowałem latency 1; R/W 1024 ; system winxp, problem z logowaniem również Polskim vagiem, więc wszystko teoretycznie ok ale nie śmiga Basic setings. Na forum dowiedziałem się że mój rocznik tak ma Wymieniony przewód od gruchy przy turbinie. Wykasowane błędy - na razie ok Logi dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4066ba67f03d63f8.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/156a9f219262aa02.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59fbaa4cc062e76d.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a8715dbb944dc99.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b553958f61646f38.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3cc4610cc8763f5f.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a30e46433644ac6b.html 011 Czekam na recenzje :>
ciahciah Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 logi są ok, troszkę turbina przeładowywuje ale tyle to chyba norma, może to przez nie szczelny dolot... porządnie go przepatrz. Ja mam to co ty, u mnie turbina zawsze przy 2100obr ma skok na 2250mbar i nie wiem czy to wina przycinających się kierownic czy za wolnego układu sterowania, odkręcałem gruszkę i sztagna chodzi bez oporów wiec zgłupiałem Przedmuchaj wężyk idący od ECU do plastikowej rury, rozbierz ECU, może jest zaolejony, mowie to bo na logu statycznym map sensor ten w ECU dziwnie działa, może olej zakłóca jego poprawna prace. Auto nie zbiera się jak na zdrowego AFN przystało... starość nie radość.
franc8 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 Został tylko ten przewód do ECU - szukam małej opaski żeby węża zacisnąć (tam jest ta fabryczna) co by go nie wypchało.
przemik Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Nie wiem czego wy sie doszukujecie w tych logach. Lej paliwo i ogień.
ciahciah Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 polecam plastikowe opaski takie do kabli, no w logach nic złego nie ma ale 110 koni też nie ma..
franc8 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Przewód ten co dochodzi do ECU przedmuchany - rzeczywiście był czymś przytkany bo ciężko było na początku. Zobaczę czy się polepszy - na razie chyba temat zamknięty. Dzięki wszystkim za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się